Solitude Skrevet 15. januar 2008 #26 Skrevet 15. januar 2008 Nr. 2 begynte av seg selv på overtid, kjente ingen pressrier til tross for 0 epidural Nr.3 ble satt igang på overtid, kjente ingen pressrier. Fik epidural Aner ikke hvordan pressrier kjennes ut, følte absoloutt ingen trang til å presse ihvertfall. Men gjorde det når jordmoren sa. Nr.1 var haste keisersnitt.
mammantilverdensbestebarn Skrevet 15. januar 2008 #27 Skrevet 15. januar 2008 Jeg hadde heller ikke pressrier. Mistet pressetrangen pga epiduralen. Endte med vakum, siden jeg ikke klarte å presse han ut selv...
Pheona Skrevet 15. januar 2008 #28 Skrevet 15. januar 2008 Jeg fikk epidural, og hadde nesten ikke annet enn pressrier... Iallefall fra jeg kom inn på fødestua... Hadde trangen til å presse i evigheter (føltes det ut som) før jeg fikk lov til å presse..
r r r Skrevet 15. januar 2008 #29 Skrevet 15. januar 2008 Ingen pressrier med nr1 (hasteks...) og nr2. Nr2 måtte ut med sugekopp i det øyeblikket jeg hadde full åpning. Hjertelyden hennes ble så lav at det ikke ble tid til mer enn å bare hale henne ut så fort det var mulig. Med nr3 hadde jeg pressetrang fra rundt 7 cm tror jeg. Det sprøeste av alt var at kroppen min tok over og presset selv tross i at jeg forsøkte å la være alt jeg kunne. Det er det sprøeste jeg har opplevd. Kjentes ut som skikkelige diarekramper og jeg hadde null kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå