Gå til innhold

hvorfor valgte deres nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg er kjedeli :P

Laget er Vålerenga, 12 er klanen (eller datoen for bursdagen min om du vil) og Daniel er sønnen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattera mi sitt navn og fødselsdato:)

Skrevet

jeg slet litt med å bli gravid..... hengte mye inne på "bli gravid", ville gentlig hete "lilje" men det var opptatt!

lengtet så etter et barn så derfor heter jeg lengter...

så ble det lengter med spire når jeg ble gravid og nå lengter og lille kevin :o) som såklart er sønnen min da :o)

Skrevet

jeg bytter nick ganske ofte for å være mest mulig anonym, men som nicket tilsier så har jeg to gutter:-)

Skrevet

syns det mangler noen nick her...

er av den nyskjerrige typen, så det er bare å skrive seg på;)

Skrevet

Dritkjedelige: Mor fra Oslo.

Men det er enkelt og oppsummerer det meste!

Skrevet

Jeg er ganske aktiv og driver med mye, er litt temperamentsfull, samtidig ganske så uformell og sosial. Derfor:

Skrevet

sier litt om hva jeg skal prøve på:D

Skrevet

Fordi jeg kaller gutten min nuskeduske. Han er et lite nusk. Selv om andre påstår at han er stoooor baby, var 4320 da han ble født. For meg er han et lite nusk. Enkelt og greit:)

Skrevet

Fordi jeg er mammaen til verdens skjønneste kosejente!!! :-)

Skrevet

Fordi det sto en flaske solo light på benken da jeg bytta nick:-) Gikk en stund før jeg skjønte at det gamle nicket ligger inne på profilen fortsatt....

Skrevet

Fordi jeg ELSKER ALT som har med Askepott å gjøre :)) Og jeg ELSKER fortellingen. Er jo bare sååå romantisk :))

Skrevet

Fordi dette er kallenavnet på Mariah Carey i min familie. ;o) Ingen fan, jeg bare kom på det.

Skrevet

Var litt surrete i den tiden jeg meldte meg inn her.

Ville egentlig hete Nordlyset,(siden jeg er fra nordnorge) akkurat slik som Nothernlight, men det var jo opptatt..

Skrevet

DIOR! mmmm, elsker Dior!

Skrevet

Kallenavnet lllebroren min gav meg for mange år siden:)

Skrevet

Fordi eg har en gutt som heter Lukas, en englegutt som heter Noah og er gravid med en jente....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...