Gå til innhold

hvorfor valgte deres nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt kommer av at prinsen min var så veldig liten...

derfor min *lille* prins

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fodri navnet mitt er lene j- og mini digger pororo

Skrevet

mayaya sa det.

Skrevet

Fordi samboeren min kaller meg prinsesse, og fordi Eleanor er favorittbilen hans (jeg synes forøvrig og at d er en flott bil) :)

Jeg var i d kreative hjørnet da jeg laget nicket tydeligvis :) he he

Skrevet

Og Leah er selvfølgelig datteren min :)

Skrevet

fordi jeg har krøller. Dingsen kallte vi Anniken før vi visste om det kom til å bli jente eller gutt. "Jeg har en dings i magen"

Skrevet

fordi mamma var 16 år, gikk på pilla, og absolutt ikke planla å få meg... så da jeg var liten sa de til meg at jeg ble født med en pille i panna.

Skrevet

fant ut at mathilde-nikoline ble veldig avslørende i tilfelle kjeninga her inne :-) så dermed m-n og sassy sussie... litt bedre :P

Skrevet

fordi jeg bor på et sted som hvis du tar vekk -skog og streken over ø'en så får du nicket mitt :P

Skrevet

Ble stoppet av en gammel dame, som skulle fortelle meg så pen tulla er, og gurimalla så heldig jeg var som eide noe så skjønt..:)

Skrevet

Fordi jeg var veldig opptatt av st.anger albumet når jeg valgte det og synes Sweet Ambers personlighet passer litt med min noenganger. (prøver å være grei INNIMELLOM da... ;) )

Skrevet

herregud, ka-ping, e d du???

eg begynte å lure kor i svarte du va blidd av!!

Skrevet

Fordi jeg akkurat hadde sett på sabeltann på dvd da jeg skulle velge nick. Også var jeg ikke ordentlig mamma (bare stemor), derav tante... også ble det bare sånn. Jeg er ikke så rent ulik bassa heller, mener mannen, hehe. Og selvfølgelig er jeg en svoren sabeltann- og dyreparkenfan:)

Skrevet

Mange her inne har nok vanskelig for å tro det, men i "the real life" blir jeg ofte kalt "solstråle", og jeg er født i 1969. :-)

Skrevet

Nesten 1 år eldre enn meg.. Begge er 18.. Han blir 19 til fredag :)

Skrevet

Å herregud! Litt trøtt her! Denne skulle i en annen tråd her som jeg har oppe i en annen fane gitt... *FLAU*

Men Grorud... Fordi det er etternavnet mitt...

Skrevet

Ville ha "nordlyset", men saa var det nicket tatt.

Savner veldig akkurat det norske nordlyset,

saa derfor ble det bare:

Skrevet

Fordi vi satt tre venninner å kjedet oss en kveld og fant ut at vi skulle sjekke ut starwarsnavnene våre. Mitt ble krolosje. Siden da har den ene venninna mi kalt meg for Losje.

Sarah-rara er min nydelige datter :o)

Skrevet

sier ikke nei takk til litt lilleggsinfo her;)

Skrevet

Spennende nik fordi jeg heter Tilla og mellomnavnet mitt begynner på B.

TM har jeg blitt med tiden, var ikke det i starten.

Og slutten på nicket har endret seg med statusen, det nåværende taler vel for seg selv;)

(har også hatt *og lille Embla* *høygravid* *fødeklar* *dritlei* tilbake på *og lille Embla* osv osv)

Skrevet

Fordi jeg driver med turn. Salto og flikkflakk er elementer i turn. Flikkflakk syntes jeg ble litt mer guttete (av en eller annen grunn..) Og siden jeg har ei jente, ble det flikkflakka =)

Skrevet

Fordi det kan jo tenkes at Schrödinger hadde mer enn en katt? ;)

Skrevet

Jeg valgte mitt fordi det er en måte å minnes min lille sønn som døde før fødselen i januar 2002.Da er det et sted jeg kan være Nestor sin mamma....

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...