Gå til innhold

Jeg trenger litt anbefalinger jeg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaling notert:)

Har riktignok, som jeg har nevnt oppi her, en mutsy som jeg kan kjøpe søskensete til, for under tusenlappen og den vil da funke omtrent som P&T vogna... Dersom jeg har skjønt det riktig da, og det spørs jo:p hehe..

Skrevet

Min flakser OVERALT, og skal helst pille litt på alt også;) Hihi...

Men jeg vet jo ikke hvordan hun er når hun er 20 mnd da, hun er 16 nå liksom...

Tror de mnd vil gjøre mirakler på hva hun forstår og ikke spesielt. Men roligere blir hun vel neppe;)

Har kikket på Rudo i dag, skal kikke litt til. Stemmer det at de bare har 2 tvilling/søskenvogner? Eller er jeg litt lost?

Skrevet

Nei de hadde flere der, men jeg lurer på om det er to som er "deres merke" liksom. De hadde en Emmaljunga også, men den tror jeg var slitsom å trille altså! 4 hjul, ingen svingbare....

Skrevet

P&T på deg ja:)

Har kikket på den på Barnas Hus også, men den er jo igjen svindyr da.

(til sammenligning med om jeg kjøper søskensetet til vogna jeg alt har mener jeg)

Jeg har iallefall fått masse gode tips, tusen tusen takk:)

nå er det bare å kikke videre, for neste steg i prosessen er å overbevise mann og tilhørende Visakort om at det er sånn det skal være;) Hihi...

Skrevet

Kopierer noe jeg svarte deg oppi her om PT jeg:

Du kan ikke ha P&T tror jeg! Ikke slik jeg ser det i jaffal. Baggen er super liten. Nå er riktignok min yngste stor for alderen, men hun er bare 7 uker og baggen var allerede for liten :( Og da er neste steg et sete hvor ryggen ikke kan legges ned....

Skrevet

Ææææsj, nei da sier jeg som jeg sa om mmaljungaen du nevnte, det vil vi ikke ha!

Men på den annen side, jeg lager ganske små og nette jenter (merkelig nok, for jeg er hverken liten eller nett selv?! )

Men jeg har andre vogner jeg liker bedre enn den til tross for alt det fabelaktige jeg har hørt om den.

OTH er uansett ei mye stiligere vogn...

Skrevet

7 uker ?

Jøss, den skal da vare mye lenger enn det da.

Men nå skal ikke jeg bruke den så mye til babyvogn da. Heller etter at hun er vokst ut av dreamibagen.

Eller når vi skal til barnehagen.

Skrevet

Babyen min på 7 mnd, 72 cm og nesten 10 kg ligger helt fint bak i vognen der som bagen ligger. Vi kan ikke bruke den orginale bagen lenger, den var for liten ved 3 mnd, men han ligger i en dunpose og har det helt fint =)

Trenger ikke å sitte i setet hvor ryggen ikke kan legges ned på en stund enda!

Skrevet

Den er veldig smal og kort. Helt latterlig egentlig. Min frøken er 58 cm lang nå og la jeg hu sammen med en liten skinnpose oppi så ja...., da var det fullt for å si det slik....

Skrevet

OTH er en veldig fin vogn ja =) Men jeg tror du kommer veldig langt med søskensete til mutsyen jeg!

Skrevet

Jøss, for 58 er jo ikke store kroppen da!

Dårlige greier...

Skrevet

Sier du det? DET sa ikke damen som demonstrerte denne for oss på Babyshop at var en mulighet. Vel, det ble hennes (butikkens) tap :)

Skrevet

Hmmm, her kommer løsningene på rullende bånd;)

Hadde faktisk ikke fått med meg at det var bag engang jeg:p Hehe... Trodde de liksom bare lå "nedi der"

Skrevet

Kremt.... Hun er litt "tykkfallen" for å si det slik :)

Skrevet

Såpass burde hun kunne =)

Men er ikke eldste din ganske liten enda? Så lenge eldstemann vanligvis har behov for å sove på dagtid så bør man uansett velge en vogn der begge setene kan legges ned.

Skrevet

Denne over her var til stratos =)

Skrevet

Joda, men jeg bare synes det var litt rart at ikke dama demonstrerte den skikkelig, for det med eldstemann vise jo ikke den dama... Men du har helt rett! Eldstemann må sove litt selv om han sjeldent har tid når vi er ute å triller. Er jo så mye spennede da gitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...