Gå til innhold

Jobber det mannfolk i barnehagen til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen ja. men ikke på avdelingen hans. Skal innrømme jeg tenkte en del på det ja. På bakgrunn av at jeg har arbeidet en plass, der dette kom opp som "tema". Og fordi jeg i utdannelsen har fordypet meg i seksuelle overgrep og incest.

Jeg mener at man kan ikke gå rundt og bekymre seg over dette HELE tiden. MEN man bør som foreldre ha det i bakhodet! Det kommer jeg alltid til å ha. Og jeg kommer til å ruste mine barn som best jeg kan, sånn at dersom de skulle havne i en slik situasjon, gjør de sterke nok til å si NEI! Og fortelle meg ALT som er vanskelig. Det er den beste måten å forebygge dette på.

Forskning viser at pedofile går etter barn som fra før av er "svakere". Vi må styrke barna våre fra de er små! Og lære dem at de har lov til å si NEI! Og bestemmer selv over sin kropp. Dette kan vi begynne med fra de er født omtrent. Dersom en 1 åring ikke vil ha kos av en voksen (feks), SKAL han/hun slippe, fordi det gir barnet følelsen og bekrefelsen over at det er HAN/HUN som bestemmer over sin kropp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...