Gjest Lille jenta mi Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Tenker dere noe over det? Har dere noen gang tenkt tanken "tenk hvis han er pedofil"? Lurer på hvordan andre tenker...
Gjest ->>- Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det gjør det. Nei, jeg tenker ikke spesielt over det. Nei, jeg går ikke rundt og bekymrer meg for at de skal være pedofile.
~sjiraff~ Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Ja det gjør det, det begynte en mann på avdeligen til snuppa nå i høst. Og jeg hører om han non-stop, så han er nok meget populær blant barna. Er overhodet ikke bekymret for overgrep e.l. det kan da vitterlig like gjerne gjøres av en av de kvinnelige ansatte. Uansett er også barnehagen utformet slik at det er vindu fra avd. inn på badet osv, så de er jo aldri eller hvertfall sjeldent alene med barnet.
**¤¤** Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det jobber en og han har jobbet der i mange år. Var litt bekymret i begynnelsen, men fikk vite at han er veldig flink med barna og jeg har ikke hørt n oe negativ så jeg har roet meg mere nå.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Nei, desverre ikke. Syns det hadde vært flott med noen menn der. Hadde ikke tenkt at han var pedofil, nei.
Gjest MMJ Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jobber en mann der. Tenker ikke at han er pedofil... men tenker at det finnes pedofile... -men han er ikke en av dem.
Gulosten™ Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Ja det gjør det. Har aldri tenkt over noe som helst med noen av de ansatte i barnehagen.
Harald Ripultfør Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det jobber 2 menn. Nei jeg lurer ikke på om de er pedofile... Går heldigvis ikke rundt å misstenker "alle" menn om å være det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 JA! Heldigvis gjør det det! 2 stykker og den ene eier barenhagen og han andre er den pedagogiske lederen! Hallelujah for barnehager som ikke er styrt av tantete damer! De er halvparten av grunnen for at jeg valgte barnehagen til lille og resten er at det er en naturbarnehage. Og nej, det har jeg aldri tenkt på og kommer ikke til å bekymre meg over det heller. Kan ikke damer være pedofile da du?
Fire småtroll Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det gjør det, og tanken på at han skulle være pedofil har overhodet ikke falt meg inn... Han er kjempepopulær blant ungene.
pøber´n & je Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Ja, på avd te E er det 3 menn/gutter og ei jente. Ser ikke på de tre menna på noe større trussel enn jenta egentlig.
**Frøken84** Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 det er også damer som er pedofile......
Stratos med 3 barn Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Ja, de har faktisk fått til at det er minimum en mann pr avdeling og flere kommer det! Synes det er supert! Så bra for ungene. Jeg har en helt vanlig, og etter mitt skjønn, sunn skepsis til alle som omgår mine barn. Leter ikke etter spesielle pedofiltendenser hos de mannlige ansatte i bhg, men har alltid øynene åpne på hvordan barna reagerer på de de omgås, være seg besteforeldre, onkler/tanter og feks bhg ansatte. Ikke noe særlig med kvinner som kjefter og slår heller synes jeg feks...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. januar 2008 #14 Skrevet 12. januar 2008 Om det så sier jeg: Nei dessverre. Skulle virkelig ønske det jobbet en, om ikke flere menn i barnehagen.
OsloMor Skrevet 12. januar 2008 #15 Skrevet 12. januar 2008 Jobber to menn i vår bhg, de er kjempeflinke! Jeg ville følt meg gal dersom jeg mistenkte de for å være potensielle overgripere fordi de er menn i et yrke som dessverre er dominert av kvinner. Kanskje det ikke ville ha vært en problemstilling dersom det var flere menn i barnehagen?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. januar 2008 #17 Skrevet 12. januar 2008 Og må tilføye at jeg ble irritert over på et skilt som var på dodøra for de ansatte: Ladies.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 12. januar 2008 #18 Skrevet 12. januar 2008 På avdelingen til min gutt jobber det en mann. Han er like gammel som meg selv, 21, og vi begynner å kjenne både han og kvinnene på denne avdelingen veldig godt etterhvert. Jeg tenker ikke mere over at han kan være pedofil enn kvinnene som jobber der,hvorfor skulle jeg det? Synes tvert om det at det er en stor fordel når det jobber menn i en barnehage. Bra både for arbeidsmiljøet og barna. Og det skal noe til for at noen er såpass alene med barnet ditt i en barnehage at h*n skal klare å forgripe seg på det. Iallefall er det sånn på min jobb. Stelleromet er med skyvedør som ikke kan lokkes helt igjen (for at barna ikke skal klemme fingrene sine..) Og vi har alltis noen rundt oss. Enten andre barn eller ansatte. Overgrep på barn er en av de værste forbrytelsene i verden, og jeg blir selv fysisk kvalm når det er snakk om det. Men desverre er det en realitet at det skjer, selv om det er utenfor den rekkevidden hjernen min klarer å rekke. Og jeg som alle andre foreldre vil jo beskytte barnet mitt mot alt det vonde her i verden, men jeg tror alle må prøve å bruke vett og forstand. Både for vår egen og våre barns skyld.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. januar 2008 #19 Skrevet 12. januar 2008 Jepp, det jobber en mann og han er på avdte gullet. Han er meget populær blandt barna å inkl Kasper Og nei jeg har ikke tenkt på det nei, da hadde jeg blitt gal om jeg skulle tenkt sånn..
Under den hvite bro Skrevet 12. januar 2008 #20 Skrevet 12. januar 2008 ja det gjør det og jeg har tenkt tanken JA men slår den jo bort igjen like fort som jeg slår bort tanken på at nabogubben puler ei anna nabokjærring når hans egen kone ikke er hjemme... det forblir i tankene liksom...
☆Monkey Business☆ Skrevet 12. januar 2008 #21 Skrevet 12. januar 2008 Ja, mannen min jobber der:) har aldri tenkt på om han er pedofil :-p
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #22 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det jobber 5 menn ibarnehagen til sønnen min. Jeg synes det er flott Har aldri tenkt på pedofili som en aktuell problemstilling
Anne-B. Skrevet 12. januar 2008 #23 Skrevet 12. januar 2008 Jepp. Pedagogisk leder på avd. te datra mi, kjempekar!
1+1=2* Skrevet 12. januar 2008 #24 Skrevet 12. januar 2008 Ja, det jobber heldigvis menn i barnehagen til ungen min. Har selvsagt tenkt tanken på at pedofile kan jobbe i barnehagen, men er overhodet ikke noe redd for at mennene i barnehagen til gutten min er pedofile. Jeg synes det er kjempepositivt at det ikke bare jobber kvinner der. Unger har godt av å omgås både kvinner og menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå