♡ snart 3barnsmamma Skrevet 13. januar 2008 #26 Skrevet 13. januar 2008 Med førstemann ammet jeg til han var 17 mnd. Med andre så har jeg ammet til nå, nå er han 21 mnd. Og jeg er 17 uker på vei med nr 3. Har bare vært morgenamming en lang stund, men nå de to siste morgener har det vært tomt, så han har ligget med smokken og bare kost seg hos meg istedet for å amme. Begge mine har vært veldig glade i amminga, så da har vi holdt på så lenge det har gått. Første gang måtte jeg slutte fordi jeg fikk så veldig betennelse i brystet at jeg ikke klarte amme lenger.
Vertigo Skrevet 13. januar 2008 #27 Skrevet 13. januar 2008 Vet ikke hvorfor du skal ta Postafen, men har du spurt om det er mulig å få et annet medikament? Afipran f.eks, virker godt mot kvalme, og går ikke over i morsmelken. Kan faktisk øke melkeproduksjonen...
nr 6 på vei Skrevet 13. januar 2008 #28 Skrevet 13. januar 2008 Ammet i 24 mnd med siste for 10 år siden
ja08 Skrevet 13. januar 2008 #29 Skrevet 13. januar 2008 17,5 mndr.perfekt tidspunkt å slutte både for meg og jenta mi. Gikk helt knirkefritt å avvenne.
Tungt med to Skrevet 13. januar 2008 #31 Skrevet 13. januar 2008 13 mnd. Da sluttet han av seg selv faktisk. Jeg var borte en helg uten han for første gang, tenkte at det passet bra å slutte da, men han fikk pupp da jeg kom hjem. Men en dag eller to etter det ville han ikke ha mer, han bare snudde seg vekk når han fikk tilbud og det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå