Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #26 Skrevet 13. januar 2008 Fy faen HI, du får ikke noe sympati fra meg. Du bruker abort som prevansjon og det gjør meg kvalm. Hvis du ikke vil ha barn pga livssituasjonen dere er i nå, så burde du for faen bruke prevansjon. Du vil dele dine gener ed din kjæreste, men ikke akkurat nå, jezzezz... Blir kvalm av sånne som deg.. Hvis det virkelig ikke passet å få barn akkurat nå, så burde du ha tenkt litt lengre enn nesen din bitch!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #27 Skrevet 13. januar 2008 Monajenten er gravid igjen..... hurra hurra...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #28 Skrevet 13. januar 2008 Herregud ro deg ned anonym, greit at du ikke synes om hennes valg, men å kalle henne bitch? hvor gammel er du egentlig? du synker bra lavt når du tar en slik usaklig tone!
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #29 Skrevet 13. januar 2008 Vil bare svare ganske enkelt på dette innlegget. Jeg ble gravid samtidig med en venninne for over 8 år siden. Vi begge var i fast forhold, men hennes type var mye stødigere enn min, ingen av oss planla dette. Jeg beholdt, selv om jeg var veldig ung og hadde ikke peiling på hva jeg gikk til, visste jo også innerst inne at forholde ikke ville holde. Hun tok abort, selv med motstand fra hennes mann. Jeg har aldri angret på den avgjørelsen og bor idag flott med min sønn og våres nye familie, venninnen min har angret i alle år og sier det hver gang hun ser sønnen min. Konklusjon, du tar bort ett liv, noe du aldri hadde angret på etterpå.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #30 Skrevet 13. januar 2008 ps. fått flere nydelige barn etterpå
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #31 Skrevet 14. januar 2008 Synes du er uansvarlig person jeg. Du burde vite etter flere graviditeter hvordan ungan kommer til verden. Bruk prevensjon sier jeg. Du kommer med elendige unnskyldninger. Heldigvis slipper jeg å leve i dine bukser. Har ingen sympati til deg....
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #32 Skrevet 14. januar 2008 Lett å fordømme ett annet menneske når man er gjemt bak anonymknappen ser jeg...! For ingen her inne har vel sine svin på skogen??!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #34 Skrevet 14. januar 2008 Bra du er perfekt da, alle burde vel være som deg!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #35 Skrevet 14. januar 2008 Lucas sin mamma; Det er jo ingen her inne som er skyld i sin egen graviditet, eller at typen stakk, eller at de flyttet fra typen, så da er det jo selvfølgelig ingen andre en HI som har noen svin på skogen! ;-) Jeg syns ALLE SKAL SLUTTE OG KLAGE PÅ EKSEN, STEMOREN, STEFAREN, BOSTØTTE SOM IKKE KOMMER, VI HAR SÅ LITE PENGER OG ALT ANNET DERE LIRER AV DERE!!! Det var deres eget valg å få barn, så da får dere bare ha det så godt. Jeg syns faktisk HI gjør det eneste rette. Det er faktisk selvbestemt abort her i landet. Man slipper heldigvis å søke om lov der "juryen" består av egoistiske mødre uten evne til å sette seg inn i andre sin situasjon. Skjerp dere!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #36 Skrevet 14. januar 2008 Men kjære deg, selv om folk har sine svin på skogen er det jo lov å enten vise forståelse eller være nogenlunde saklig.. ting som å kalle folk birch osv er å synke ALT for lavt.
jet trip Skrevet 14. januar 2008 #38 Skrevet 14. januar 2008 Huff huff tenker nå jeg. Ser at du for mange reaksjoner. Forstår godt at folk reagerer. Kjenner at jeg er mer enig med dem som synes du skulle ha vist bedre. Ansvarlig , voksen person havner ikke i en slik situasjon. Du har vært uansvarlig og nå må du ordne opp i det. Og merker også at for følelsen av at du tar saken forferdelig lett- leser mellom linjene noe sånt. Dessverre. Men kan jo selvfølgelig ta helt feil og håper inderlig jeg gjør det. Skal sies at jeg er ikke perfekt jeg men lærer av feilene jeg gjør.
Monajenten Skrevet 14. januar 2008 #39 Skrevet 14. januar 2008 Herregud hva folk gidder å dikte opp. Nei, jeg er ikke gravid. Herregud, jeg må bare le..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #40 Skrevet 14. januar 2008 Hvem er det som har kalt hvem for bitch?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #41 Skrevet 14. januar 2008 Noen i denne tråden kalte HI for bitch.. derfor reagerer jeg på nivået av saklighet i denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #42 Skrevet 15. januar 2008 Ja alle burde ha vært som meg ja =)
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #43 Skrevet 16. januar 2008 Om alle var som deg hadde verden vært ett jævlig sted!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #44 Skrevet 16. januar 2008 Jeg synes du skal ta abort. Da slipper den babyen å komme uønsket til verden. For så lenge den eneste grunnen til at den er uønsket er at det passer dårlig for deg nå, så er det like greit at den slipper unna synes jeg. Trist når "barn" blir gravide, pga at de tar så lite ansvar. Kan tenke meg at du jammen har nok med de to du har fra før ja. Og for deres skyld bør du også ta abort nå. Siden du sliter med tanken på ett til.
Singelmamma og banden Skrevet 16. januar 2008 #45 Skrevet 16. januar 2008 Oi da, noe til saklig diskusjon dette var da... Ville egentlig bare si til HI at ditt valg er ditt valg, siden det er du (og din kjæreste) som skal leve med det. Ingen andre har noe med det. Men hvorfor du legger det ut her skjønner jeg ikke. Virker som om du mener du er bedre enn mange andre fordi du er "voksen" nok til å ta abort. Men å la være å passe på at man bruker prev, det er ikke noe voksent eller ansvarlig i det hele tatt. Håper jeg tar feil på siste punkt, men noe sier meg at du er ute etter oppmerksomhet, som en over meg har skrevet.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #46 Skrevet 16. januar 2008 BarnErEnMorsLivsanker<3Lucas<3 : bla bla bla.. Pass kjeften din, din jævla fitte...
Gjest Skrevet 16. januar 2008 #48 Skrevet 16. januar 2008 Oooh jeg ser du har nådd nye høyder av perfeksjon:) Har du virkelig så vanskelig for å diskutere at du må ty til styggord fra barneskole stadiet? Ja det må jeg si viste hvor ytterst mye bedre du er i forhold til oss andre normalt dødelige her inne;) Jeg trenger ikke passe kjeften min kjære deg, for jeg har ikke SAGT ett ord, jeg har derimot SKREVET min mening om at du ser splinten i andres øye men ikke bjelken i ditt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå