Trebarnsmamma2010 Skrevet 14. januar 2008 #26 Skrevet 14. januar 2008 Ingenting fast. Jeg har god økonomi med den nye samboeren min, og far til barnet har mindre god økonomi. Så siden han må kjøpe like mye til datteren vår som jeg, så har vi ikke brydd oss. Hjelper hverandre hvis det skulle knipe på.
xfiles Skrevet 14. januar 2008 #27 Skrevet 14. januar 2008 Det rører meg å høre det at det faktisk er noen som er ute etter at ting skal kunne fungere, å det viser bare at det går, ja det er mulig. visst man leser lenge nokk hær inne så skulle man tro at det ikke hvar mulig da, men det er da noen som bruker hue. å takk gud for at slike mennesker finnes. men det er en mangelvare
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #28 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Om du går inn på www.nav.no og bruker bidragsveilederen der, så kan du regne ut hva barnefar skal betale. Det går både ut i fra din og hans inntekt, og hvor mange netter pr måned barnefaren har barnet. Her betaler barnefaren 3500,- per måned (han tjener ca 800 000,- i året da), men vi har en privat avtale. Vi går altså ikke gjennom trygdekontoret. Men det er jo ikke i alle tillfeller det går, men for oss funker det bra.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 14. januar 2008 Hei du Lindus. Vi har regnet ut der flere ganger og kommet frem til at han skulle betale ca 2200. Men han syntes dette var så lite, når han tjener såpass mye.(400000) Vi har nå blitt enige om at han skal betale 3000 pr mnd. Og det skal ikke gå igjennom nav. Og om barnet trenger noe som koster litt, skulle jeg bare si i fra til han, så ville han betale det. Må si han er en ganske fantastisk mann da. Enda jeg ble gravid med han etter tilfeldig sex i fylla. hehe. Vi gleder oss masse til og bli foreldre og er såå gode venner. Men er ikke noe kjærlighet mellom oss. Men vi gjør det beste ut av situasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå