Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tilla får ikke øl.

brownies? jaha? skal vi prøve de berømte muffinsbrowniene på dib da eller?

har du lagt middagsplaner forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boka er et fabelaktig verk som heter "Tilla fra Vassfaret", hun er den siste som er født og oppvokst oppi bjørneland der visstnok...

Rækkel blir man når man er gammal og skrøpelig, eller bare skrøpelig;)

(eller har grorudpalme)

Vaske uten innsats? Fullt mulig, hun kommer hver fredag og koster penger:p

Skrevet

Tilla liker ikke øl, Tilla vil ha høye drinker! *sikle*

Og jada, for digge brownies er jeg alltid på plass, nå med en gang da eller?

Skrevet

har JEG lagt middagsplaner? heh? er jeg ikke invitert til Queen Risotto på overnattingsfest?

ps: brownies og muffins i ett? mmmm.... sjokoladefondant kanskje? DET er godt det!

Skrevet

Jøsses, det mesteverket har jeg gått glipp av! :-o Skal se etter den neste gang jeg er på Ark!

Jeg har ikke tenkt å betale noe jeg, bare bestikke henne med øl og brownimuffins.

Skrevet

for øl og browniesmuffins kan jeg nok være tilbøyelig til å gjøre mye rart gitt...

Skrevet

Godis og alkohol...

Kan vi skifte tema eller!? (sa hun og stappa i seg den 4 plata med kvikklunsj og innså at hun begynte å bli kvalm)

Skrevet

disse muffertene snakkes det mye om her inne da - de bør jo lissom prøves en dag.....

Risotto hver gang? Et tygg og du er hekta, eller?

Skrevet

Du får ikke drinker heller, SÅÅÅÅRRRRIII

Og det er nest elørdag! Slumberparty!

Skrevet

Det er meningen at du skal være kvalm, det følger med det. Har du ikke lest på Bim?

Skrevet

Ååååh, det er sånn det henger sammen:p Trodde det var den overveldende mengden med sjokkis jeg, misforstå sånn a:p

Hihi...

Skrevet

makan! du som liksom er SÅ smart! Jaja, du får komme på slumberparty på lørdag så vi kan smarte deg opp!

Skrevet

Lørdag er jeg usedvanlig sliten vet jeg;)

Krangletreff på ferdag og jeg skal hølje (flott ord eller hva!?) Virgin SD hele kvelden!

Og jeg er nesten som Askepott, hun var flott til kl 00, jeg er smart til kl 22:p

Skrevet

Men siden et slumberparty er over natten, er det jo en sjanse til frokost på søndagen og!

Skrevet

jeg er både smart, sexy og strikkete hele døgnet jeg...

nei. det ble visst feil.

men godtesyk, småfeit og sliten er jeg 24-7.

Skrevet

hm? hvorfor er du godtesyk, småfeit og sliten 24. juli?

Skrevet

Je, da er jeg smart igjen! *I`m in!*

ping da, strikkete? Slapp i strikken? Er det samme greien? *flire*

Jeg vet hvordan du kan kurere godtesyk, iallefall for en kveld. Stapp i deg 4 kvikklunsj, sørg for plenty med smuler i BH, skyll ned med litt for dårlig blanda saft!

De andre har jeg ingen kur for, lider av samme syndrom;)

Skrevet

tillab: har ikke tenkt å være på tjukken flere ganger, så jeg mangler liksom unnskyldninger for kvikklunsjsmuler i bh'n og eggfiser...

Skrevet

Neida, en gang gravid, alltid unnskyldning!

Som jeg sier til gubben UANSETT hva det er; det er DIN feil!

Skrevet

hun strikker med pinner, helst i bambus. Og så syr hun! Har du sett på smilegris.no noen gang forresten? ei dame der med samme navn. Det er sært, da. :-p

Jeg har spist et lass meg sjokolader som jeg ikke liker (!) nå, men klarer pokker ikke stoppe!!!! AAAAAhhhhh

Skrevet

Eneste sjokkisen vi hadde.......... :-p

Skrevet

Nei nå asså, det er for dårlig utvalg.

Kanskje jeg skal ha slumberparty i stedet? Jeg har alltid MINST 4 forskjellige slag sjokkig, gjerne flere, i hus. I tillegg til barskap for de som fremdeles har anledning til å nyte slikt!

Skrevet

huhei!!!! Pakk snippsekken og KOM!!!!

Jeg lager middag, pingen desserten. Jippiiiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...