Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et godt valg :-p

Finn på no gøy nå, så er jeg med! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen, jammen...

Jeg er i pirkehumør i dag, ikke morohumør... *vil diskutere med noen*

Skal tenke på det jeg, og se hva jeg kommer opp med så kan du gjøre det samme...

Skrevet

Vi kan da diskutere! Men da må vi jo heller finne noe som vi ikke er enige om!

Skrevet

Hm, ja da var vel nesten det løpet kjørt før vi hadde begynt;)

Hva kan vi være uenige om da tro? *tenke så det knaker*

Skrevet

bakovervendt bilstol? :*knis*

Skrevet

Hehe:p

Og jeg har vært flink asså, jeg har aldri diskutert akkurat DET tema her inne! *gliiser stolt av seg selv*

Jeg har diskutert rundt det men aldri det så egentlig vet ingen hva jeg mener!

Det er hemmeligstemplet info:p

Skrevet

Hey! Da er det jo en mulighet for at vi kan diskutere, da! jiiha

Skrevet

Neihei, jeg skal alri trampe mine tottelitter uti den debatten, ever! Hehe... *for feig*

Meeen, det må da være noe annet?

Barnevakttidsskjemaet fra småtroll for en evighet siden kanskje? Omskjæring av guttebabyer? Mye som kan fenge! Hehe..

Skrevet

omskjæring? Næsh...

Barnevakttidsskjemaet, hva er det?? Der tror jeg vi har det assa! Hva mener du da? Jeg mener nok det motsatte!

Skrevet

1 mnd = max 1 time vekk fra mor

2 mnd = 2 timer osv...

Og HUSK far er ikke en god nok omsorgsperson til å kunne dekke inn denne tiden og vil regnes som enhver annen mer eller mindre åplitlig barnevakt!

Og jeg mener, hold deg godt fast, zzzzzzzzzzzzzzz... Uups, jeg sovna;)

Neida, det er idioti å skulle sette opp slikt i et skjema som må følges slavisk ellers får barnet varige psykiske problemer i voksen alder:p

Skrevet

Cool! Dette var jo faktisk BRA! Siden jeg begynner på jobb til uke, skal jobbe 8 timer pluss kjøring til og fra, og mini er 9 måneder!

Nei, detta har jeg trua på!!! *knis*

Skrevet

Det er dobling ved 4 mnd da, så 9 mnd = 18 timer, dvs snart klar for å kunne sove borte! *weeeee* (tror det var 4 mnd, kanskje 5?! husker ikke)

Men du driver likevel med barnemishandling når du begynner i jobb, kan jo ikke det! Man skal leve på fatiggrensa og være hjemme til unga er 35! Hallo liksom;)

Skrevet

å dææven! hmm... og at pappan er hjemme, det teller ikke, sa du? Damn! Løpet er vel kjørt for denne ungen da, jaja - bedre lykke neste gang!

Muhahahha

Skrevet

Ja, får lage en til når man ser det går rett vest med førstemann;)

(sånn som vi har gjort, og vi så faresignalene tidlig, siden hun er 20 mnd når hun blir storesøster:p)

Leste forresten Stinkerbelle sitt svar i en av disse lommetrådene, morsomt faktisk, oppi alt det tragiske.

(Klart han er skyldig han har jo Staff som forsvarer)

Hmmm, finnes det flere slike loslitte tema her inne vi kan sause over?

Skrevet

*knis*

Staff ble litt taus på nrk-nyhetene etter den tordentalen sin ang at det ikke var så farlig med det som hadde skjedd... Eh, betyr det at din klient har sagt seg skyldig? Hmm? Neida...

Så du mener at man bare bør sette igang altså? For å rette sine feil?

Skrevet

Og jeg som hoppa over nyhetene i kveld, får ta de som kommer nå på TV2 i stedet...

Den mannen er dum den...

Og når man ser at det går gæli, så må man jo frem med rettingen. Og siden hverken deleteknappen eller korrekturlakk funka på min tenkte jeg at en til, DET var lurt!

Skrevet

Jeg har i venninne som kom på at prøvingen var startet under feil vilkår, og lurte på om hun kunne sende returskjema før ungen kommer, sånn at det ble fiksa før levering lissom. Det er kanskje en ide for deg også?

Skrevet

Hmmm, da måtte jeg egentlig tatt det på førstemann (som jeg forøvrig har jakta på returskjema til 1000000 ganger allerede uten hell) siden nr 2 faktisk nesten er planlagt:p

Skrevet

hennes er også planlagt, hun hadde bare glemt noen spesifikasjoner :-p

Skrevet

Ahaaa, programmeringsfeil!

Trodde alle unger hadde det jeg?

Manglende volumknapp og sånn...

Skrevet

Gosh, det tror jeg jammen hun glemte i andre omgang også... Oh no, da er det vel for sent.

Men kan du ikke sette opp en god liste over hva man bør tenke på da, i fall vi skulle komme på å gå for en nr 2?

Skrevet

Hmmm, nei for lista over mangler vokser med ungen!

Men volumknapp og pauseknapp står høyt på listen!

Og så bytte bleie på seg selv, spesielt ved omgangssyke...

Man burde egentlig fått kjøpt tilleggsutstyr og software oppdateringer løpende. Kanskje en fin forretningsidé?

Skrevet

Der sier du noe... Hmm.... Jeg er på utkikk etter noe nytt med litt mer fleksibel arbeidstid, kanskje dette er noe for meg?

Skrevet

Spesielt lukrativt inne på DiB midt i leggetiden til vanskelige unger;)

(men husk, sniiikreklame, ingenting direkte, da blir det jo bare sletta, i motsetning til ting som bryter norske lover!)

Ny fin debatt har jeg oppdaget, PELS! Hihi...

Finnes det så mye som en eneste politisk ukorrekt dibber her som tør å innrømme de har en mink eller rev i skapet mon tro? Eller kanskje et skjelett?!

Skrevet

ih! nei, det tror jeg du skal lete lenge etter altså! neffie kanskje? eller duppen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...