Gå til innhold

Hva om barnet ditt er homo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper ikke at mine barn er homo, bare fordi jeg ønsker dem ikke ekstra vansker med fordømmende mennesker.

Men jeg hadde støttet det beste jeg kunne, og håper barnet ville stolt nok på oss til å fortelle det tidlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sagt at jeg tror noe som helst. Jeg er vel den som er aller minst bombastisk på denne tråden. Alt jeg sier er at man ikke vet 100 % sikkert akkurat hvordan man reagerer. Jeg tror ikke man kommer til å sitte urørlig foran TV'en uten å lette et øyelokk, for eksempel. Sånn "åja, er det fiskeboller til middag, javel." That's all. :-)

Skrevet

Jo, faktisk, men sånn er det for oss da, vet ikke hvordan andre har hatt det.

Skrevet

Wee! Ingen svigerdøtre!! :D

(Poden er knapt 2 år, men jeg tenker allerede på den dagen med gru, når han kommer hjem med en tomhjernet bimbo, med bleket hår, svart øyesminke, tomt blikk og tyggegummislafsing... ikke det at jeg TROR han vil få så dårlig smak, men hvis han absolutt vil ta avstand og være opprørsk, så er det måten å gjøre det på...)

Skrevet

Jo, så enkelt kan det godt være.

Det betyr selvsagt ikke at det er det for alle.

Jeg vet forøvrig en hel del om hvordan det er å få en slik "avsløring" (et ord jeg er skeptisk til å bruke selv i anførselstegn) fra barnet sitt.

Skrevet

Hadde syntes det var ok, men litt trist dersom han/hun hadde blitt mobbet for det og hatt vanskelig for å finne noen å være glad i.

Uansett så lenge barna er lykkelige er det det som teller i mine øyne.

Samme når det kommer til utdannelse og andre ting i livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...