Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #26 Skrevet 12. januar 2008 17 seters hehe shit hihi... ja godt at man kan arve det er jo kjempefint. Mange fine plasser utenom syden ja!
januarsurprise Skrevet 12. januar 2008 #27 Skrevet 12. januar 2008 Vi har en 10-seter (minibuss) Mercedes v-klasse, den er kjempegod å kjøre, vi får med oss alt vi trenger og den er kul og se på. Bilen trenger jo ikke å se ut som en misjonærbuss selv om man har mange barn (ikke noe vondt om misjonærbusser altså...). Ungene våre har hver sine langrennski, slalomski, rattkjelker, skøyter, de eldste har snowboard, alle har sykler, redningsvester, de 4 eldste har rollerblades (minstemann er for liten) m/alt beskyttelsesutstyr, mp3-spillere, 2 pc'er fordelt på 4 barn (minstemann låner), stereoanlegg.. kommer ikke på mer.. skjønner ikke helt hvorfor de ikke skulle hatt dette men... Noe er nytt, noe er arvet, noe er kjøpt brukt, noe får de til jul el bursdag, noe får de når de trenger det - akkurat som de fleste andre. Når det gjelder ferie har vi vært i syden, på norgesferie, på høyfjellshotell om vinteren, i dyreparken omtrent hver sommer, på telttur, på hyttetur.... Det eneste jeg merker jeg reserverer meg litt mot er å dra til Asia, fordi bare flybillettene koster oss 50 000,-... Og jeg kunne godt tenke meg å bygge garasje til sommeren så... Ellers tar jeg gjerne med alle på loffen i Asia (har vært der før uten barn). Forresten har alle barna eget rom.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #28 Skrevet 12. januar 2008 vet dere ikke det at det er status å ha barn i Norge? jo flere jo bedre? Når Norge går bra, så føder vi flere barn. Når vi vasser i penger så føder vi som aldri før...
storbil Skrevet 12. januar 2008 #29 Skrevet 12. januar 2008 Vi har 5 barn. Har caravelle 9-seter. Tidligere hadde vi båt vi reiste på ferie med,men den ble litt liten så nå har vi kjøpt en buss som er camping innredet. Det er en helt super måte å feriere på for oss. Ungene stortrives med d. De har også ski,skøyter,snø ræsere, akebrett osv... Noe er kjøpt annet er fått til bursdager og jul. Det blir litt kjøring hit og dit på aktiviteter, men vi samkjører med andre foreldre. Vi tar godt vare på hverandre og er kjærester. Dette er noe vi prioriterer høyt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #30 Skrevet 14. januar 2008 Hvor mange barn man skal ha er opp til hvert enkelt par å avgjøre. Hvorfor i all verden skal dere bry dere? Selv har jeg fem barn og planlegger å få nr 6. Jeg jobber 100 prosent og går på skolen ved siden av. Alle barna blir fulgt opp og skøyter, ski og andre ting har vi nok av. Ja, vi reiser også på ferie og til sommeren reiser vi til syden med hele hurven. Vi har en 8 seter Caravelle og kommer oss dit vi vil. Mannen min og jeg er ofte ute å spiser og går på kino, ferier alene har vi også hvert på. Så forholdet har ikke blitt dårligere selv om vi har fått noen barn sammen. Kanskje enkelte her inne bør slutte å uttale seg om ting de ikke har peiling på. Rart at dere kan uttale dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå