Gå til innhold

forovervendt bilsete til barn ovet 10 kg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min forovervendt! Og jeg er ikke en dårlig mor.

Føler ingen grunn til å forsvare dette vidre...

Sånn som mamman til en stor og liten skriver, tar jeg overhode ikke til meg. Den dama kommer stadig med no oppgulp og det er så mye av det fra henne at jeg begynner å synes det faktisk er ganske underholdene;) hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorlandet; du har helt rett, svaret er en direkte kopi fra en annen tråd om dette for litt siden. Tydeligvis ikke mye fantasti med andre ord.

Forøvrig har jeg også kikket litt inne på DIB og er sjokkert over måten de svarer hverandre på. Blir helt satt ut over hvor stygge folk egentlig kan være. Så skjønner at noen heller holder seg her.

Jeg skjønner poenget med bakovervendt, men som sagt når du har et barn som blir f.eks bilsyk av å sitte slik eller du må hele tiden snu deg pga gråt som H nevner, hva er alternativet?

De som argumenterer så voldsomt for bakovervendt, jeg sier ikke at det er gærnt, men hva er alternativet? Skal man kutte ut bilen i det hele tatt? Ta bussen hvor det ikke er sikring overhodet? Hva med steder hvor det ikke er så godt utbredt kollektivt tilbud? Skal man bare rett og slett gå da?

Jeg har etterlyst dette fra Trygg Trafikk også siden plata står i samme hakket der; bakovervendt er best og alt annet er dritt. Men de svarer ikke på det merkelig nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...