Gjest Skrevet 11. januar 2008 #26 Skrevet 11. januar 2008 Vi er litt like der, og jobber mye i perioder. De har en kjernetid på jobb mellom 9-15. Han jobber 7 til 15 eller 9 til 17 hver dag, 5 timer enten lørdag eller søndag, og 3 timer etter gutta har lagt seg. Det blir vel 10-11 timer pr. dag.
♥Snulder Skrevet 11. januar 2008 #27 Skrevet 11. januar 2008 Mannen jobber 8-16.30 mandag-fredag, pluss annenhver lørdag 9-13. Han driver eget firma. Fordelen er at han kan ta seg fri stort sett når vi trenger det:=)
pandabjørn Skrevet 11. januar 2008 #28 Skrevet 11. januar 2008 min jobber fra 730 til 1530 man til fre han har en grei jobb så det hender han kommer hjem til lunsj eller når han må hente Sander i bhg.... er så glad for at jeg har en samboer som kommer hjem hver dag...tror ikke jeg hadde klart å hatt en mann i nordsjøen o.l.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 11. januar 2008 #29 Skrevet 11. januar 2008 M Y E! Og 5 skift. Før jobb, jobber han, og etter jobb så jobber han. Sjeldent syn den samboeren min. Men nå blir det heldigvis snart bedre..
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. januar 2008 #31 Skrevet 11. januar 2008 Heldigvis ikke mye overtid sånn sett.. Men, det går mange kvelder. Samt at han driver med idrett i tillegg. Hans tid er ikke mer dyrbar enn min, så nå har han bremset ned litt. Jeg orker ikke å sitte hjemme alene hver dag for han er ute på diverse. Går på skole, jobber og spiller håndball selv, har et liv utenom som krever sitt jeg og! Hadde han ikke sunket kravene til alt han var med å¨hadde jeg flyttet, vil ikke ha en mann jeg aldri ser, da har jeg det bedre alene. Han har tross alt et ansvar for barnet sitt han og! Dermed basta, ha ha.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #32 Skrevet 11. januar 2008 06.30 - 14.30- altså vanlig dag. Kanskje en time eller to overtid innimellom. Kjemedeilig=) I gamlejobben jobbet han som regel 16 timer dag... Ihvertfall 12. Pluss så godt som alle lørdager, søndager, helligdager. Men det gjorde jo jeg også da. (Vi jobbet på samme sted). KJeeedelig når jeg ble sykemeldt i svangerskapet... Men da pleide han å hente meg (han kjørte varer) utpå dagen og så ble jeg med han når han skulle ut og levere=)
*Rutletutt* Skrevet 11. januar 2008 #33 Skrevet 11. januar 2008 Han jobber i perioder mye - veldig mye....er heldigvis ikke like travelt hele året, men utenom ferie-tider er det vanligvis fra morgen til kveld + helger. Han er eiendomsmegler. Bestemmer jo over sin egen arb.tid forsåvidt, men for å tjene bra må han jobbe mye.
Mille** Skrevet 11. januar 2008 #34 Skrevet 11. januar 2008 Han jobber fra mandag til fredag, 8-16. Noen ganger må han jobbe litt overtid, i snitt kanskje 3 timer ekstra i uka. Syns ikke det er ille, jobbet myyye mer når han var revisor, nå jobber han mindre og tjener mye mer. Fornøyd med det vi. En del ganger jobber han hjemme når man jobber overtid, og da er han jo tilgjengelig for oss også. )
Elletuppa Skrevet 11. januar 2008 #35 Skrevet 11. januar 2008 Min mann jobber mye, mye bortreist. Har en skjelden skjelden gang 37,5 timers uke, ellers mye mye mer. Jobber å en del helger, å det er det jeg syns er kjedeligst. Men han tjener godt, og jeg jobbet bare 50 % fordi han jobber så mye.
~sjiraff~ Skrevet 11. januar 2008 #36 Skrevet 11. januar 2008 Han har en vanlig fulltidsjobb, og eget firma som foregående år tilsvarte omtrent en fuldagsjobb til... Men dette kan han styre og bestemme en del selv, så dette året blir det nok mindre.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #37 Skrevet 11. januar 2008 Min har 2 fulltidsjobber og legger i tillegg inn ca 300-500 overtidstimer i løpet av et år. Men tro det eller ei, han er faktisk ganske mye hjemme også Han jobber nemlig natt begge stedene han jobber og overtiden foregår da enten nettene han har fri (når vi uansett sover) eller noen få kvelder/dager:)
Bella Swan Skrevet 11. januar 2008 #38 Skrevet 11. januar 2008 På det meste har han hatt 159timer overtid på 2 uker!! Så han jobber masse. Han har eget firma og han leier seg ut til en annen bedrift. Han er blitt flinkere nå og ta hensyn til oss og prøver å ha litt fri i helgene. Tjener gode penger da!!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 11. januar 2008 #39 Skrevet 11. januar 2008 Min mann er bilmekaniker og han jobber fra halv 8 til halv 4 til vanlig og litt overtid i ny og ne.. Veldig fin arbtid synes jeg !! Hjelper til masse med gullet, men kanskje ikke så mye med husarb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå