Gå til innhold

Slankemiddel som virker?? Ønsker mange tips:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil se forskjell på hvordan jeg var før og etter, så kan du gå inn på www.delfinrandi.piczo.com og gå inn på der det står Randi Therese og Randi Cecilies side. Der jeg har hvit strikke jakke på meg er før jeg begynte å bruke produktene, og der jeg står med ansiktet inntil bjørka er etter. Har desverre ikke noe helfigurbilde der, men man ser betydelig forskjell i ansiktet mitt. Er ikke så "bollekinn" lenger. Hehe:)

Skrevet

Mulig denne diskusjonen er avsluttet, men svarer likevel. Jeg slet med 8 kg ekstra etter forrige svangerskap, i forhold til hva jeg veide før jeg ble gravid. Det påfølgende året prøvde jeg diverse piller og dietter, men nei, vekta rørte seg ikke, ikke til min fordel iallefall.

Løsningen for MEG (skriver "meg" med store bokstaver for å understreke at dette fungerte på meg, men ikke nødvendigvis på andre) var livsstilsendring; jeg kutta ut pepsi max´en, som jeg var avhengig av, og drakk vann istedet, og kutta ellers ut alt sukker, men undte meg litt snop AV OG TIL. -og i.o.m at jeg ikke trener eller er mega-aktiv, passet jeg på å ikke spise mer enn jeg forbrente. Jeg kuttet ikke ut måltider, men spiste ikke fullt så mye som før. Dette ble fort en vane, og jeg gikk ned 14 kg på et halvt år. Dette er nå ett år siden, og har ikke gått opp i vekt igjen.

Personlig har jeg ikke tro på piller og pulver, for hva skjer når man en dag slutter å spise dette, men fortsetter å spise det samme som før? jeg tror fast og holdent på at det er noe i uttrykket "man er hva man spiser". -Men dette er som sagt mine personlige erfaringer og meninger, og har full forståelse at noen er uenig, og at "min" metode ikke passer for alle.

Lykke til(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...