2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gratis prøve? Hvor får man tak i diett? Takk for svar..
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Har brukt den,men den virket ikke... Men den er bra for mange..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Spis mindre enn du forbrenner. Funker på ALLE. Og er gratis. Vær så god.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Takk for det,men DEN måten fungerer ikke fort...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Gjør ikke noe annet heller. Forresten hva er fort? Hva er 4 mnd av resten av ditt liv egentlig? Du kan fint gå ned mellom 15 og 20 kilo på den tiden.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Ketolyse! KJAPT, trygt, og billig )
blittmamma07 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Stack 2 funker. det får du kjøpt på alle treningssenter med sånne "bole"gutter eller på helsekost i sverige (under disken vel og merke) men jeg anbefaler den ikke og den er forbudt i norge
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 Jaha,hvordan da:) ? hjeeelp:)
tuppen og lillemor Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 stack 2 hva er det??? og hvorfor annbefaler du det ikke??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 fordi det er smekkfult av effedrin sikkert som er et stoff på dopinglisten og du må smugle det inn til norge. samt at folk har dødd av hjertefeil når de tar det..
~sjiraff~ Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Ikke noe varig går fort. Skal du å ned og HOLDE deg nede, så må du gjøre noe med livsstilen din... ikke spise piller..
blittmamma07 Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 ja det er et deffemiddel for kroppsbyggere det er efedrin i det ja. Tror ikke akkurat faren for hjertestopp er så stor for en kur. Jeg har tatt ett par runder med deg og man blir litt gira av det. eller ikke bare litt, men mye. er du desperat nok (som jeg var) så kan du jo prøve. lett å få tak i. Men bare for å si det, jeg veier mye mere nå enn den gangen jeg brukte det og tar heller den langsomme måten nå. Det funker, er ikke farlig men heller ikke bra. Kanskje ypperten med all legekunnskap kan fortelle mer ...
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Jeg brukte Herbalife. Det fungerer! Jeg gik ned 7 kg på kort tid. Bruker det som mellommåltid og kveldsmat. Det er shake/pulver som blandes ut i melk. Jeg kjører det i mixer og blander litt frukt oppi. Det er supergodt:) I tilegg brukte jeg celluloss. Dette er tabletter som renser og gjør at du går på do oftere. Jeg skal slutte å selge Herbalife nå som jeg begynner på skolen. Er du interressert så send meg pm. Er vel ikke lov med salg her..Halv pris:)
tuppen og lillemor Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 hei hei, kor lang tid ca tok det å gå ned de 7 kg??? og evnt hva koster dette meg?? celluloss hvor får jeg tak i det??
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 Jeg gikk ned de 7 kg på 12 dager, og jeg trente ikke. Hadde ikke tid den gangen. Du får tak i dette på www.herbalife.no. Men det er ganske dyrt. Jeg skal selge vekk det jeg har igjen til halv pris hvis du er interressert:)
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Sorry.. www.herbalife.com. Går litt fort i svingene her.
tuppen og lillemor Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 du gikk ikke opp igjen kg m en gang??? skulle no hatt av ca 10 kg, hva vil det ca komme på da, hvis jeg kjøper hos deg??
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Hvis du skriver inn herbalife priser på google og klikker på den første linken, så får du norske priser. Det tilkommer porto på ca 100 kr hvis du bestiller rett fra herbalife, så det er greit å være klar over. Litt dyrt spør du meg:( Men det er veldig bra produkter:)
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #22 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke gått opp av den enkle grunn at jeg har forandret kostholdet. Spiser ikke godteri i uka lenger og tar meg heller en shake eller et eple til mellommåltid. Når du har gått ned det du vil, så kan du ha en boks stående bare for å ha mellommåltid en gang eller maks to om dagen. Da har du boksen en mnd. Det er billigere enn å spise masse usunt:) Jeg selger boksene for 200kr pr stk (fullpris 180kr) og celluloss for 110 ( fullpris 215) Har også te som er bra og god. Te og kaffe er jo som kjent slankende. Du burde kanskje ha to bokser med pulver. Når du skal bruke det som erstatning ofte, så har du den ikke så lenge i starten. Men kanskje du burde sende meg en pm? Litt dumt hvis noen ikke liker dette. Er ikke lov med salg her tror jeg:/
tuppen og lillemor Skrevet 10. januar 2008 #23 Skrevet 10. januar 2008 er ikke så flink på pc.... hva er pm? skal du ha 200 for boksene når de koster 180 til full pris?
tuppen og lillemor Skrevet 10. januar 2008 #24 Skrevet 10. januar 2008 jeg må legge meg nå.... men er veldig innterisert... håper du er her i mrg også...
Julie Angelica:) Skrevet 10. januar 2008 #25 Skrevet 10. januar 2008 Jeg mente 380 på fullpris. Hehe. Sorry. Du ser priser på herbalife.no:) Hvis du klikker på nicket mitt, så får du valg om å sende meg en personlig melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå