:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 10. januar 2008 hehe... jeg digger Erlend Loe! har lest samtlige av bøkene hans tror jeg. har han som særemne til og med :-) men jeg er ikke så glad i film så da har vi i hvertfall 1 ting til felles :-) kan ikke fatte at dere ikke så den ferdig!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #27 Skrevet 10. januar 2008 Hehe - jeg elsker å lese... Men Loe er ikke helt my cup of tea. Hadde heller ikke akkurat han som særemne - for å si det sånn;-) Hehe... Liker gjerne eldre litteratur:) Hvert fall EN ting da... Kunne fint studert bedrifts økonomi jeg og da - så ennå en ting til felles... Jeg er ganske allsidig i hva jeg liker;-) Og vi kunne begge GODT fatte at vi ikke få den ferdig!! Her omtales den som; "den sinnsykt dårlige" filmen - det er i hvert fall det broren min sier. Men, nå får jeg vel legge meg... God natt!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #28 Skrevet 10. januar 2008 Neida, jeg vet hva som "feiler" meg:) Og problemet ligger, dessverre, helt i andre enden av spekteret. Jeg har en personlighetsprofil som tilsier at jeg gjerne vet svaret, det er lett å finne, men matte krever at jeg forklarer, på en gitt måte, hvordan jeg har kommet frem til det, noe jeg ikke hverken liker eller klarer... Jammen glad jeg ikke har matte mer, hehe:) Du og jeg og vi to, regnet på en tkonto?! *nynne med melodi fra rett sang og le seg skakk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå