Gå til innhold

Jordmor har gitt meg feil termin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slått meg til ro med dette gemini, at det er antallet uker+dager jeg skulle være på vei som er satt opp feil og at terminen nok er riktig. ;o)

Var blitt mange svar her gitt! Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da jeg gikk med min første. fikk jeg en termin av legen som var 13 oktober. å på ul sa JM at jenta var så lita, at jeg kunne ikke ha termin før 1 november. men på senere ul sa legen på sykehuset at terminen måtte være 13 oktober fordi morkaken var så forkalket, og at barnet var ganske stort. men JM nektet for dette hver gang jeg tok deet opp på føden når jeg kom på sjekk. jeg var inne mange ganger på grunn av maserier. så når jeg hadde gått 14 dager over min termin måtte jeg hyle meg til å bli satt i gang å skylde på at jeg var deprimert å sliten på grunn av alle maseriene. å legen mente fortsatt at jeg hadde rett da. vi tok en ny ul på overtidskontroll. men JM som satte meg i gang å den andre legen som satte inn kapslene var sjikkelig ufordragelige. de var sinte og mente jeg kunne vente til barnet var klart. de mente at jeg kom til å få et lite barn osv, osv.. men ut kom en jente på 4120 g, å 53 cm, å 37 cm rundt hode. aldeles ikke liten spør du meg. UL kan ta feil. det er basta. jeg stoler ikke blindt på UL termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...