Gå til innhold

da tar vi en tabbetråd----inspirert av perla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dette var en tabbe kan diskuteres, men pinlig var det.

For noen år siden hadde jeg fest og endte inne på badet med en kjekkas, vaskemaskinen var en fin plass og han feide av det som lå oppå og vi satte igang. Etter en stund gikk det opp for meg at det fløt en god del blod, men jeg hadde ikke mensen. Tenkte at han kanskje hadde skrapet meg opp litt med neglen under stundens hete så vi fortsatte bare. Etterpå skulle jeg på do og datt nesten av doen da hele underlivet brant.

Jeg fant frem ett speil og oppdaget at en del av leppa der ned manglet rett og slett, da viste det seg at vi hadde hatt vår hyrdestund oppå en slik øyenbrynskniv, slike takkete, så den hadde haket av en diger bit.

Tabben eller flausen om man skal kalle det det, var at jeg i min ganske så berusede tilstand ikke tenkte så veldig langt så jeg gikk inn på stua med underkroppen bar og viste villig fram skaden til alle som ville se og tenkte faktisk ikke over hva jeg drev å viste fram.

Flauuuut når jeg våknet dagen etterpå og innså hva jeg hadde gjort:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere hørt om hun som la seg på magen i stolen hos gynekologen da?

Første gang hun var til gynekologen, og legen gikk jo ut mens hun kledde av seg. Hun trodde hun skulle ligge på magen, fikk stabla beina oppi på et vis, og der lå hun da, med rumpa i været når legen kom tilbake...

Skrevet

På torsdagen gikk jeg litt foran mannen min i en korridor i et hus med mange kontorer, og en lekker dame gikk mot oss,og forbi oss.

Så fises det skikkelig godt bak meg, og jeg snur meg og sier strengt til gubben:

"WOW, THAT IS SO RUDE!" (Åh, det der var skikkelig frekt!)

Han pleier slippe en fjert, samme hvor han er, og det irriterer meg noe inni hampen!Han sier hver gang at han MÅ, og at vil han så må han...

Men denne gangen var svaret, halvt hviskende:

"It wasnt me, dear...."

Ops! Damen hørte meg helt sikkert, og følte seg sikkert som den dotten, over fjerten hun slapp i en korridor så andre folk hørte det...hehe, må jo le, da!

Skrevet

HAHAHAAAAAAAA, ler så jeg gråter her.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...