Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 den første jeg kommer på må være når jeg tøffa meg for smågutta, og fløy rundt med en boxershorts på hodet her i heimen..(en av guttas)...lekte og herjet, før jeg skulle en svipp opp på butikken...Gikk rudnt og handlet i fred og fordraglighet, og sensa liksom noen rare blikk... Møtte ei jeg kjenner , som bare sier: hva er det egentlig du har på hodet... rai rai, litt dum..jaaa
Gjest irismor Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Så bra, jeg ler så jeg rister. Må tenke litt først for jeg husker ikke noe i farta. Sånn er det med oss gamle mødre =)
Anne-B. Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg husker heller ingenting akkurat nå, selv om jeg vet at jeg gjør mye rart fra tid til annen.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 lite glad i grammatikkfeil...DA jeg tøffa meg for smågutta...
Neverstill Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 jeg var skikkelig i ammetåke, og var helt i min egen verden da jeg var i butikken, gikk og tenkte på forskjellen på engelsk og amerikansk uttale, da jeg kom til kassa og sto for å betale, mens dama drev og bippa inn tingene mine sto jeg plutselig og tenkte på at engelsk menn sier caaaa,for bil liksom.. isteden for caR som de gjør i amerika. la merke til at dama i kassa satt og smålo litt, og la plutselig merke til at jeg sto der og sa det høyt.. hehe... CAAAAA.... CAAAA... CAAAA. tror jeg sa det 3 ganger før jeg snappet ut av det lille koma jeg var i:) hehe er det mulig å bli fjern liksom
Martin+Mamma Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg dreit meg loddrett ut når jeg skulle ta blodprøve på legekontoret 8mnd på vei. dama spurte når jeg hadde termin.januar svarte jeg. det er en fin mnd,da har jeg også sa hun entusiastisk. oj,skal du også ha en liten en utbrøt jeg! (hu var diiger!) hu ble så rar.. nei..da har jeg også bursdag sa a litt paff. fy f..jeg hadde lyst til å grave meg gjennom gulvet. gudsjelov at hun var ferdig med stikkinga hehe:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Haha, nå måtte både jeg og gubben le høyt :oDDD Jeg tror jeg fortrenger mine egne tabber, men da gubben leste denne så kom han på noe liknende som skjedde med eks-sjefen sin. Han hadde spist mandariner med ungene om kvelden og de hadde hatt det kjempemorsomt med å klistre de små klistremerkene som er på mandarinene, i panna hans. Seff glemte ham dem ut, og seff forsov han seg litt morgenen etter så troppet opp hos en kunde (stort oljeselskap) me masse små klistremerker i panna. *fnis* Gubben har forresten levert jobbsøknad med smekken åpen - han var ikke lite flau da han fant ut det, og nei; han fikk ikke noe jobbtilbud heller, hihi...
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 hehe....vet ikke heeelt om jeg slår den akkurat... :-DD Amma guttungen på en cafè ( dette er noen år sia), var der med ei veninne og et par kamerater...la ungen til rette for å rape..og la ham nedi vogna. Satte meg ned og begge kompisene ine ble sprut røde og venninna mi begynte å le...joda...der sto ene puppen rett ut den...hadde glemt å lukke bh`n og dra toppen på plass igjen...*flaut* for en nybakt 19år gammel mamma..hehe
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 hehe, ler meg ihjel... godt andre kan være distrè... han typen din må være i familien min, kunne glætt klart det med buksesmekken også, jeg...
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 hahahahahahaha Jeg kommer ikke på noe... men jeg ler meg av sofaen her... oi oi oi oi skal skrive det opp om jeg kommer på noe...
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Hehehe,denne tråden var drepen for de ømme ribbeina mine
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Hehehe.....mye gøy å lese her ja! Kommer ikke på noen egne tabber, men kom på en som studiekompisen til mannen min gjorde. Han hadde vært tidlig ute å på grupperommet på skolen den dagen, før frokost, og satt sammen med to andre der inne. Ble sulten, gikk på kantina og kjøpte mat, opp igjen til grupperommet. Så kommer mannen min inn og det første han sier (jepp han er fra nord-norge) til kompisen er "har du sugd en hest eller??" Hehehe.....kompisen hadde pussa tennene så skumspruten stod rundt kjeften på han den dagen, og ikke sett seg i speilet etterpå. Han ble dritsur på de to andre som ikke hadde sagt noe som helst om det, selv om de så det, og som hadde latt han gå sånn igjennom hele skolen og ned på kantina. Lo så jeg gråt da jeg hørte denne. ;o)
Dotten Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Eneste jeg kan komme på er da jeg og ei venninne skulle ta toget alene fra Lillehammer til Oslo, eller omvendt. Vi var vel 13-14 år og kjedet oss. Fant ut av vi skulle leke gjemsel.... Jeg skulle bare på do først..... Når jeg kommer ut igjen, sitter hun jo ikke på plassen sin. Ja ja, tenker jeg. Men så ser jeg henne noen seterader lenger fremme. Jeg sniker meg innpå bakfra, tar et solid kvelertak og sier BØH!!!! Og der snur venninna mi seg, og det er jo slettes ikke min venninne, men ei eldre dame (ja den gangen var hun eldre. Sikkert i 30-årene minst Ha, ha) som tilfeldigvis hadde permanet, hvit pologenser OG briller, som min venninne.... Hun ser jo selvsagt helt forskremt ut!!! Tror hjernen min spant rundt i 100 km/t da ja.... og alt jeg kom på å si var HEI, og går rødmende derfra. Min venninne hadde gjemt seg i bagasjehylla og heldigvis ikke sett noe.... Hi, hi. Men jeg fortalte det jo etterpå. Blir nesten flau av å tenke på det enda.
Gunni_2 Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 Morsomste jeg kan komme på nå må være da eldstegutten var litt over et år. Han sov på rommet rett ved siden av og vi pleide å ha døra til soverommet vårt åpen, slik at vi lettere kunne høre han. Ei natt hadde vi tatt han med inn i senga vår, for han var så urolig og trengte litt kos. På ett eller annet vis klarte jeg å få noe inn på øye. Jeg reiste meg for å gå inn på badet, sånn passe blind med hendene opp i ansiktet. Og plutselig kom det sabla brak! Jeg hadde gått rett på døra. Samboren hadde lukket den uten at jeg fikk det med meg. Holdt på å le meg ihjel, hehe. Skulle ha filma det
Mamalicious Skrevet 7. juni 2008 #20 Skrevet 7. juni 2008 Var barnevakt for en liten gutt på 11 måneder, og han syns det var så morsomt å stå på fanget mitt hver gang vi var bussen.(stod bare når bussen stoppa for å slippe av/på folk) Og en gang ble han så ivrig, og tok tak i håret på den stakkars dama med det suuuper fine, lange håret foran , og plutselig stod han og holdt parykken hennes i hånda! Og han ser ned på håret han har i hånda : "æssss" . Vet ikke hvem som ble mest flau , jeg eller dama.
mamman t go`gutta Skrevet 7. juni 2008 #21 Skrevet 7. juni 2008 En flause fra da jeg var student... Vi hadde forlesning i auditoriumet, og alle satt stille og lyttet til foreleseren...så sier han som sitter ved siden av meg....veldig høyt.. " Kari, slepp kuken min...." Alle snur seg rundt, blei ganske så flau da...og NEI, jeg holdt ikke i den ....;-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 7. juni 2008 #22 Skrevet 7. juni 2008 Har en slager som går igjen:-) Hendte for ca 1år siden..skulle til gynekologen (legen min)...når han var ferdig så sa han at nå kunne jeg gå ned fra stolen...jeg var så ivrig etter å komme meg ned fra den høye stolen at jeg ramlet rett ned på gulvet med sprikende bein!! uff..herregud..så flaut... Og nå siste gang jeg var hos han var i forbindelse med graviditeten...da tok han meg i armen og sa til meg...."pass deg når du går ned nå!!" Enda flauere at han ikke hadde glemt det........
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. juni 2008 #23 Skrevet 7. juni 2008 Foreldrene mine hadde kjøpt hus og jeg hjalp til med flyttingen. En dag da jeg kommer inn i huset er det en veeeldig kjekk elektriker i stua. Jeg glaner og går samtidig, og går rett i kjøkkenveggen..Flaut..Og ja, han fikk det med seg og lo så han holdt på og stryke med..Jeg gikk inn på et rom og var flau i 15 min før jeg gikk ut igjen. Og da spurte han lattermildt om jeg hadde slått meg..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. juni 2008 #24 Skrevet 7. juni 2008 HAHAHAAHA nydelige christina, ler så jeg griner..hahahah ser det for meg,hahaha fy søren jeg hadde dødd tror jeg...fytti så flaut..
yasmina Skrevet 7. juni 2008 #25 Skrevet 7. juni 2008 Kan ta en om min soester Hun skullesove over hos en venninne og da de begge sov godt vaaknet min soester, eller dvs hun gikk i soevne Hun gikk inn pa foreldrene til venninnens soverom og sa hun maatte ringe hjem. Mammaen sa at det gikk ikke for det var midt paa natten , jo hun maatte det sa min soester. Nei, sa mammaen, gaa og legg deg igjen du ! Ok sa min soester og kroep opp i sengen deres og la seg godt til rette Foreldrene fortalte at de hadde proevd aa vekke henne men det gikk ikke og ettersom min kjaere soester tok hele dyna til mammaen saa gikk hun inn paa datterens rom og la seg der hvor min soester skulle ligge. Pappaen syns lite om aa ligge til sengs med en 13 aaring ( ja for hun var saa gammel) saa han tok puta og dyna si og la seg paa gulvet. Gjett om det var en flau og forvirret 13 aaring som vaaknet i bestevennennes foreldres dobbelseng , alene, neste morgen ahhh. vi har ledd av den noen aar naa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå