Ikkelektuell Skrevet 10. januar 2008 #26 Skrevet 10. januar 2008 Det høres ut som søsken til gutten din er høyere prioritert hos deg enn hos meg, men jeg ville definitivt valgt alternativ 2. Det er dessuten ikke sjanseløst med tanke på flere barn, og søsken kan godt bli sammensveisede selv om de ikke har samme far.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #27 Skrevet 10. januar 2008 ... er bare litt trist, siden minstemann ønsker seg så veldig søsken og har sent ønskebrev til Storken og all ting. Storken var til og med her og hentet brevet... ... så minstemann har jo litt forventninger og drømmer om akkurat det her...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #28 Skrevet 10. januar 2008 minstemann - fordi han er minstemann i familien - selv om han ikke har søsken :-) men, enig med deg i at man da regner med det også finnes søsken :-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #29 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville aldri ha fått barn dersom forholdet hadde skranglet. Det er jo mye jobb med et nyfødt barn så det ville kanskje ha tæret enda mer på forholdet. Man må jo tenke på barna først og fremst. Dersom ting ikke ordner seg med deg og samboeren din så kanskje du møter en annen som gjerne vil ha barn. Ting går som regel litt fortere når man er voksen og har vært gjennom samboerskap ol. Man vet da gjerne hva man ser etter i en annen og ting blir fortere seriøst. Jeg ville iallefall ha prøvd å ordnet opp i forholdet til samboeren min først, hadde ikke det gått så ville jeg ha gjort det slutt og tatt vare på minstemann til en ny kjæreste evt dukket opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå