Gå til innhold

Hva var/ er drømmejobben din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber selv med forskning innen psykologi, noe ganske nært drømmejobben for mine interesser og min utdanningsbakgrunn:)

Ellers har jeg som mange andre her en drøm om å bli forfatter..

Og som liten ville jeg bli arkeolog.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid drømt om å bli lege eller jordmor.. men etter videregående hadde jeg lissom ikke mot til å flytte så langt, ingen skoler i nærheten og fortsatt en stoooor mammadalt, , så da endte jeg som sykepleier i stede. Veldig flott yrke det også. Etter permisjonen skal jeg ta videreutdanning, skal bli jordmor. Gleder meg kjempemasse til det:)

Skrevet

( mente i første setningen at jeg hadde drømt om lege og veterinær!)

Skrevet

Kunstner, eller kunsthistorielærer. Aller helst en kombinasjon av dette;-)

Man kan jo alltids drømme.

Skrevet

Drømmejobben min da jeg var liten, var skuespiller eller lege. Husker jeg pugget en hel legebok da jeg gikk i tredjeklasse; kunne alle former for intensivbehandlinger utenat. Hehh...sære interesser :o)

Nå er drømmejobben logoped. Har lyst til å jobbe på sykehus, med barn som har leppe/gane-spalte. Forhåpentligvis er det dette jeg ender opp som, men har litt utdanning igjen før jeg er der :)

Evt. har jeg også alltid hatt en liten fantasi om å drive min egen gårdsbarnehage med noen smådyr og dyrking av div. grønnsaker.. Og en liten gruppe søte små. Jeg ser for meg at dette kan bli en realitet - for livet er langt, og det er da ikke utenkelig at jeg kan gjøre flere ting. Har et sommerhus med en tomt som er som skapt nettopp for dette.. Må bare overtale mannen til et liv på landet først, så dette blir nok isåfall ikke før om maaaange år.

Av og til slår det meg at det kun er meg selv som bestemmer hvor og hva jeg ender opp med å gjøre her i livet - og det er en god tanke. Jeg kan gjøre det jeg vil! Tjoho! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...