Lurvehette Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Drømmen min var naturfotograf, gjærne for National Geograpic. Og forfatter Jeg ble kokk... Men liker jobben min selvfølgelig. Forfatter kan en bli når som helst:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Drømmejobben må helt klart være jobben til Autofil-Larsen.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter faktisk. Men jeg klarer aldri å avslutte noe jeg skriver så det ville aldri fungert:)
BellaSuz Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Min drømmejobb er å være en del av crewet i Mythbusters (går på Discovery) Det ser jeg for meg er en utrolig spennende og interessant jobb :-) Men jeg ble noe helt annet...
SuperMoM <3 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Min drømme jobb er å være make-up artist og det skal jeg bli en eller annen gang i tiden:p
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Starte et nytt perfymeri/ sminkesalong... Ha alle slags typer sminke, smykker osv... Hele butikken skulle vært i glass og spegl... *sukk*.... Dette kan man vel heller kalle en fantasi da;-)
Mamma til rakkerunge Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 drømte om å bli jagerflyger og så pilot..veeeldig ung, da ville jeg bli lege. ender opp som advokat ser det ut til.. men kjekt det også
It's all about me Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Hadde vært knall gøy å være en ettertraktet skuespiller i Hollywood. Men skal jeg tenke realistisk så må det være fengselsbetjent.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 En av drømmejobbene mine er faktisk trafikkskolelærer! Vetta søren jeg hvorfor! hehe.....
Mammaen til Turid Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 hmm.. når jeg var liten hadde jeg to drømmejobber.. den ene var detektiv og den andre var astronaut... drømmejobben nå er vel noe innen noe kreativt yrke..
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 Er utdannet blomsterdekoratør, men har lyst å bli spesialpedagog.. hjelpe skolebarn med lærevansker.. Tenker å bestille brevkurs, og begynne der.. da kan jeg kombinere dette hjemme mens jeg er hjemmeværende..
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Min drømmejobb var/er frisør. Jeg er utdannet frisør, men fikk ikke jobbet mer som det pga rygg/skuldre... Ellers drømmer jeg om å åpne en gavebutikk en gang. Der vil jeg ha ting, malerier, keramikk o.l. som unge lovende kunstnere lager. De hjelper meg, jeg hjelper de. DET hadde vært en spennende butikk det!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Husmor :-P hehe, men det er kanskje ikke noe yrke?!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Visst pokker er det det Nonnings. Du trenger ingen lønnsslipp for å kunne kalle det det:)
Kjærlighet <3 Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Hmmm .når jeg var yngre ville jeg bli natur fotograf..Så hadde jeg en periode der jeg ville bli bilmekaniker:-) Nå kunnejeg tenkt meg å bli, jordmor, eventuelt barnepleier på en føde/barsel avd. Men lurer på om det tar litt for lang tid til min tålmodighet....:-) Får se hva jeg blir når jegen gang blir stor! :-) Nå jobber jeg innen lager/logistikk, kunne tenkt meg å fortsette om jeg fikk en mer utfordrende jobb!
Piken på landet Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Drømmen må vel være noe innen sang. Ikke gi ut plate og bli kjendis og alt det der, men å vært med å kore på forskjellige ting, evt. sunget i et kor med lønn :-) Viss jeg skal tenke i forhold til utdannelsen jeg har, kunne det vært artig å prøvd å jobbe for et legemiddelfirma. Reist rundt til ulike instsutisjoner og solgt bandasjer og forskjellige ting til behandling av sår f.eks. Det er ihvertfall et mål og etterhvert få seg en jobb der jeg slipper å jobbe helger og høytider.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. januar 2008 #17 Skrevet 9. januar 2008 For meg hadde det vært en drøm å få kombinert jobben min som dansepedagog med å være halvt hjemmeværende - the best of both worlds=) Ville helst ha undervist på videregående skole. Kunne egentlig ikke tenkt meg å jobbe med noe annet enn dans, elsker jobben min!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #18 Skrevet 9. januar 2008 Min drømmejobb hadde vært å jobbe som indremedisiner på et sykehus...utrolig spennende jobb...men jeg kom aldri lenger enn sykepleien jeg hehe...men det er en utrolig fin jobb det også altså!
loppelaura Skrevet 9. januar 2008 #19 Skrevet 9. januar 2008 Drømme jobben må være bonde, dyrlege, naturfotograf og forfatter. He he... ser ut som jeg får gitt ut min første bok dette året. Tjihi... gleder meg!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 9. januar 2008 #21 Skrevet 9. januar 2008 Drømmen er å få satt alle disse snuttene jeg har inni mitt hode i sammenheng og ned på papiret til en fantastisk underholdende historie. Forfatter er drømmejobben, men tror jeg både mangler evnen til å holde tråden over så mange sider, samt selvdisiplinen til å få jobben gjort :-p På et litt mer realistisk plan så er det vel regnskapsfører det jeg mest kunne tenkt meg å gjort nå. Jeg får en kjempe-tilfredstillelse av å sette tall i system! Pluss at det lett kan kombineres med familie :-)
Lurvehette Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. januar 2008 Heldig du da, som får realisert drømmen om bokutgivelse. Stå på
Nora 82 Skrevet 10. januar 2008 #23 Skrevet 10. januar 2008 min drømmejobb er kanskje å jobbe som sykepleier i felten. er utdannet musiker men vurderer faktisk å etterutdanne meg når minsten er blitt barnehageklar! men det er himla skummelt å bytte,for å bli musiker var drømmen min så lenge,spillt siden jeg var 6 år! føles litt som et nederlag å skulle gi slipp på det,men kanskje jeg klarer å drive med det og ha glede av det uten å måtte jobbe døgnet rundt(som nå) for å få endene til å møtes! dessuten føles det til tider egoistisk og meningsløst og ensomt å sitte å øve skalaer når det er så mye å oppleve der ute! .er nok blitt litt idealistisk etter å ha blitt mamma og gravid igjen. ting får sannelig et nytt perspektiv!!!
frupingu Skrevet 10. januar 2008 #24 Skrevet 10. januar 2008 Kunne tenkt meg å bli frisør/stylist. Noe helt annet en det medisinstudie jeg har vært igjennom.
Supertea Skrevet 10. januar 2008 #25 Skrevet 10. januar 2008 Drømmejobben min er å bli samfunnsforsker, og jobbe med forskning som fører til at vi klarer å løse vanskelige problemer i samfunnet vårt. F.eks. familievold og rusmisbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå