Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 9. januar 2008 Vittig... jeg er hjelpepleier og jobber på sykehjem også. på landås. har lyst å finne noe som er nærmere. når det blir barnehage osv så blir i lengste laget å kjøre.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #28 Skrevet 9. januar 2008 Kolstihagen?? Eneste sykehjemmet jeg vet om der. Har vært i praksis der:) Jeg jobber på ask. Trives kjempe godt:)
Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 9. januar 2008 Ja stemmer det:-) 2 etasje. verden er ikke stor altså. er det stort sykehjem?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #30 Skrevet 9. januar 2008 Det er akkurat blitt bygget på.Før bestod det av en sykehjemsdel og en aldreshjem del. Så ble aldershjemdelen revet og det har bygget på slik at nå er det et reint sykehjem. Tror det er ca 50 beboere totalt.
Synne&TheTerminator Skrevet 9. januar 2008 #31 Skrevet 9. januar 2008 hehe, fææælt så mange det er fra Askøy her da:P Jeg bor i kleppestø Furuli ligger langt på øst siden av askøy, mot ask...Du bare forsetter å kjører så finner du det. Er et stor eldre(?) senter der og...
Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 9. januar 2008 ok. passe stort da.. jeg egentlig lyst til å ha en 50% stilling er sted(noe helt annet) også ta ekstravakter på sykehjem. har jobbet i eldreomsorgen i mange år og har egentlig ikke så lyst til å jobbe skift når gutten min er så liten...
Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #33 Skrevet 9. januar 2008 ja er visst det:-) gammel er barnet ditt? takk for hjelpen forresten:-)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #34 Skrevet 9. januar 2008 ja turnusarbeid er noe dritt! tror ikke det er vanskelig å få seg ekstravakter ihvertfall:) Da vil du gjerne kun ha dagjobb da?
Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #35 Skrevet 9. januar 2008 ja noe i den duren...må sjekke ut markedet der ute...er mye jeg kunne tenke meg egenlig. både butikk osv...må ha folk rundt meg
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #36 Skrevet 9. januar 2008 kjempe koselig å snakke med deg:) Får vel logge av, få gjort litt før troppene kommer hjem:)
Topsy med Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #37 Skrevet 9. januar 2008 den er god:-) koselig å snakke med deg og. du kan jo sende meg en privat mld en dag hvis du vil:-) ha en god dag
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #39 Skrevet 9. januar 2008 Verden er liten, min tante jobbet på demens avd på ask i mange år. Sluttet vel for et par år siden(penjonerte seg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå