♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2008 #26 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke hatt sukker i urinen, men måtte ta glukosebelastningstest likevel forrige uke for å sjekke. Hadde 5 på fastende, og 7,8 etter to timer. Noe høyt, men ikke annet enn at jeg måtte passe meg for hva jeg spiser av søtt.. Synes ikke det var noe fælt med den testen, ble bare grusomt sulten etter en natt og to timer uten mat. Er frokostmenneske og må ha mat med engang jeg våkner. Skal på vekstmåling imorgen- utover det trodde ikke legen jeg trengte gjøre noe mer..
Mageigjen Skrevet 11. januar 2008 #27 Skrevet 11. januar 2008 Da har jeg vært til legen å strammet henne opp! Hun var fortsatt ikke klar over disse verdiene!?!?! har vel ikke lest det kapitelet på skolen da tenkte jeg. Men hun henviste med til svangerskapspoliklinikken, så skal vel inn der i neste uke. Så da ordner det seg vel. Så får bruke helgen på å syke meg opp til å starte med stikking:( Menmen...det er det beste for oss begge, så må bare gjøre det. Men takk dere som hadde litt peiling da, hadde det ikke vært for dere hadde jeg bare godtatt den behandlingen jeg har fått. God helg:)
Trulte76 Skrevet 11. januar 2008 #28 Skrevet 11. januar 2008 så utrolig godt å høre..har vært litt bekymret jeg da skjlnner du For det legen din sa var ang valige dibatikere og ikke svangerskapdiabetes:) Så bra du får oppfølging.. God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå