Gå til innhold

Sikker på at Yppert er mann da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he..den tonen der avslører at det er lenge siden det var klamt hos deg annie..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhhhh....... på hvilken måte da? Fordi jeg ikke tenner på menn som ikke har annet å finne på enn og diskutere med en gjeng kåte husmødre som deg selv??

Skrevet

Tenker du er klam i hakket bare du ser nicket mitt dukke opp vennen:-)

Skrevet

Ok, annie, så ble han altså mann til slutt...

Ser du fyller fritiden din ved å sitte her selv, så det gjør deg vel ikke noe særlig bedre enn resten av oss.

Skrevet

Er ikke mann heller da:)

Du svarte ikke på spm mitt.

Skrevet

Ja det har jeg , var det nå mer??

Skrevet

Cat68! Hvor, å når har du liksom truffet han?

Å hvordan ser han liksom ut da?

Er driiiit irriterende å ikke få noe fjes på "mannfolket"

Dessuten syns jeg ikke "skrivemåten" hans er særlig mandig,..med alle smayliene(?) osv..

Skrevet

Vel en gang var vi på date på Peppes Pizza, så var vi på juletreff på Egon. Vi var dessuten flere herifra som var på disse datene som kan underbygge min påstand. Han er høy,og mørk og mystisk.Veldig MYE mann vil jeg påstå. Han har en fantastisk personlighet og er blitt en god venn. ;o))

Det er alt jeg vil si, og da har jeg sagt mer en nok!!

Skrevet

ahaaaaaaaaaa... *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*:-)

Skrevet

Kan ikke dy meg. Hvis du har vært på date med Yppert, så sier jo det litt om smaken hans da:)

Skrevet

Ikke noe galt med smaken min:-) Men hvis du er så jævla pen så forstår ikke jeg hvorfor du gjemmer deg bak anonymknappen:-) Redd for at vi skal se hvor stygg du er?

Skrevet

Nei, redd for at alle skal se hvor pen jeg er:)

Skrevet

noe psykologen din har sagt det vennen:-)

Skrevet

Nei, funnet ut at det er best, så slipper jeg alle de pågående mannfolka her inne:) Det burde du ha skjønt da.

Skrevet

Jeg lukter surfit... når de har behov for å gjemme seg bak anonymknappen, så meg lurer du aldri:-)

Skrevet

Du er da like anonym som meg:)

Skrevet

Siden han tør å vise seg for en gjeng kjerringer her inne er han vel neppe like anonym som du er.

Skrevet

For meg så er han det. Jeg for min del, syns det er idioti å utlevere meg her med navn, bilde osv. Det er mange syke mennesker her Cat.

Skrevet

Ja gjett om det er. Noen utmerker seg fort dessuten.

Skrevet

Da så cat68...

Men det betyr ikke at JEG har sett han! Så kjære dr.yppert, kan du ikke legge ut et bilde på profilen din for anledningen?

*smiler søtt*

Skrevet

Gidder jeg overhodet ikke å bruke tid på å spekulere i, mennesket er artig, jeg ler mye av innleggene, så får resten være opp til andre å spekulere i=0)

Skrevet

Eureka, der sa du det. Bitches

Skrevet

Rimelig sikker på at han er mann jeg. Har ikke involvert meg i denne "debatten" ang yppert, men har jo lest det meste og fått god underholdning ut av det:)

Og dere som diskuterer utseendet hans; har dere ikke hørt klisjeen om at det er det indre som teller?:)

God natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...