Gå til innhold

Sikker på at Yppert er mann da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mine tvil jeg. Kan umulig være en ekte mann, når han er her inne hele dagen. Burde vel da vært på annet forum. F.eks fotball el.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på noen ting her inne. jeg og kan være en mann... en skikkelig gammel gris til og med:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

finnes det forskjell på menn, og ekte menn? Jøss...

Skrevet

Selvfølgelig:) Ikke alle menn som er ekte mannfolk, og langt der i fra.

Skrevet

Hvis det er sånne ting det står på er jeg jaggu glad min mann ikke er en "ekte mann" :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, da er nok jeg mer mann, enn mannen! :o) Jeg ser på fotball (dog kun "mitt" lag), han ser IKKE på fotball! Hm, kanskje vi har bytta roller?

Skrevet

Må ikke være fotball da hehe. Skrev også eller lignende. Poenget var vel at det er lite maskulint å være på dette forumet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nåja. Det er det vel delte meninger om :o) Hva gjør det meg til da, som er på verdensbestepappa, og snoker? ;o)

Skrevet

Forskjell på å snoke, og det å bo på et forum da.

Skrevet

Ja det er jeg helt sikker på, Har forsåvidt ikke vært i buksa på`n da, men alle ytre kjennetegn tilsier at han er en mann, en veldig kjekk mann til og med!!

Skrevet

Sorry, viste ikke at det var mannen din:)

Skrevet

Mannen min? Eller Angelicas Sin??

Han er ingen av oss sin mann. Jeg har allerede en fult brukbar en. hehehe.

Man kan da synes at andre menn en sine egne er allrighte?

Skrevet

Hvordan kan du være så sikker på at han er mann? Har du sett han i virkeligheten da eller?

Skrevet

Følger du ikke med eller?

Kranglerne har jo sånne "treff" seg imellom. Hehe

Skrevet

Er mann så klart:-) Og som mann er dettte en utrolig bra plass å være da forumet er stappfull av damer! Greit at pinglepikker liker fotball og sitter bak kjerringræva til rigide kontrollfreaker her inne! Men som den notroiske horebukken jeg er, så trives jeg godt her inne:-)

Skrevet

Har du vært kvinne i et tidligere liv da kanskje? Eller kanskje "antivaksineforeningen" betaler deg godt for å legge inn div propaganda mot vaksinasjon her? Hvis det er så at du er en notorisk horebukk, så er det tydelig du sliter med å dra ordentlige damer.

Skrevet

selvfølgelig er det en dame. Ingen mann som hadde gidda å gi seg ut for å være Yppert.

Skrevet

Som den horebukk jeg er så velter jeg meg så klart i damer:-) Ikke noen dårlige damer heller!! Grunnen til det er at jeg får spader av valker, strekkmerker, sjenerende hårvekst, cellulitter og sparkel i tryne for å dekke kraterne:-) Her slipper kun de beste damene gjennom nåløyet:-)

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Hvis du kunne velge å vrake, så hadde du aldri vært her inne:)

Skrevet

bivirkning med damene er at jeg sitter igjen med en drøss av drittunger.. derfor er jeg her:-)

Skrevet

Jeg har fra opptil flere heterofile kvinnelige kilder at Yppert er veldig mye mann og i tillegg utstyrt med potensiale for å gjøre selv anonyme tvilere klamme i hakket. Ikke at jeg tror Yppert er spesielt opptatt av klamme anonymhakk.

Skrevet

Skal nok mere til enn en kverulerende transe, før jeg blir klam i hakket. Er nok flere med meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...