Gjest Lille jenta mi Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 Hva sjedde da..?? Jeg så bare 5min av programmet så fikk jeg besøk... Var det galt at hun Malin tok seg en fest liksom, eller gjorde hun noe teit?!
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 8. januar 2008 Det er det jele poenget er. Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg opp i festen. Ho gjorde ikke noe teit! Kyssa et par venniner bare.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 8. januar 2008 #28 Skrevet 8. januar 2008 Herregud, og det henger folk seg oppi?!! Jeg har da jammen meg sett jenter på nærmere 30år som har kysset med venniner!! Stakkars jente, jeg håper hun ikke har nick her inne;-(
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 10. januar 2008 #29 Skrevet 10. januar 2008 Hei alle sammen Nå har jeg lest alt sammen ang denna festen, og jeg bryr meg ikke on negative ting,det skal dere få lov til å mene Med i denne serien så er det meningen at dere skal bli kjent med meg Malin som er ung mor og se hvordan jeg har det, . Selvfølgelig skal dere bli kjent med Lotte også, men det er meningen at dere skal komme inn i mitt liv og vite tanker og følelser rundt alt sammen. Og mitt liv er at jeg fester innimellom og da er det vell sånn at mitt liv er slik at jeg fjortis fyller og kysser venninnene mine.. jaja..:-P Jeg står hvertfall for alt jeg gjør.. Kos dere vidre med unge mødre på TV :-D Klem
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 10. januar 2008 #30 Skrevet 10. januar 2008 Hun er da ung jenta, litt må hun kunne leve livet også. Har en kollega på 36 som fester ofte jeg, hun har en tenåringsdatter. Hva har jeg med det liksom. Jeg tror alle trenger en fest en gang i blant. Jeg har ikke sett serien, skal se på webtv men det inntrykket jeg fikk av Malin gjennom hjemmesiden hennes var at hun var en ansvarsfull og moden jente som er en flink mor for datteren sin. Og husk det en 18 åring trenger å komme seg ut litt også om hun er mor.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #31 Skrevet 10. januar 2008 Tror jeg er glad jeg ikke har FEM... Høres ut som et fjollete program. Om man er ung mor eller voksen, så må man vel oppføre seg som folk?
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 10. januar 2008 #32 Skrevet 10. januar 2008 Synes Malin er ei knallnydelig jente, med en veldig vakker datter! Og hun virker veldig omsorgsfull, inkluderene, forståelsesfull og god overfor sin datter! All respekt til deg Malin!
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 10. januar 2008 #33 Skrevet 10. januar 2008 Men du spetakel fester du aldri?
Bare™ Skrevet 10. januar 2008 #34 Skrevet 10. januar 2008 det må da være bedre å ta seg en skikkelig grøftefyll når man har barnevakt enn å gå rundt å være sur og grinete fordi man savner det! Man SKAL gripe endel muligheter. Hvorfor skal det alltid diskuteres ihjel?? Kan ikke de som trenger en tur ut tadet uten noen nærmere forklaring? Mannen min og jeg er mye eldre og har barnevakt og fester, vi! Og vi kan faktisk også bli overstadig beruset.... Det er derfor jeg ikke drikker med ungene tilstede...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #35 Skrevet 10. januar 2008 Ikke så ofte etter at jeg fikk barn, nei. Jeg kan treffe venninner og ta noen glass vin eller lignende, men går definitivt ikke på fylla. Det var jeg ferdig med før jeg fikk barn (fikk første da jeg var 27 år) Tror dere barna deres blir stolte når de får se dette når de blir eldre?
nickoline og supermann Skrevet 10. januar 2008 #36 Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes ikke hun fra fetsund gjorde noe dumt i det hele tatt. Synes hun framstod veldig bra. Hvordan hun var mot jenta si var ikke tilgjort ihvertfall. At hun tok seg en fest er vel helt ok. Hun oppførte seg rart, men det gjør jeg også når jeg har drukket......... De to andre burde vært skåna for tv. Spesielt hun som tissa i dusjen. At hun tisser i dusjen får nå være som det er...., men hun framstod som direkte D U M!!!!!!! I tilegg x antall aborter. Hun Chanzei synes jeg også oppførte seg rart. I tilegg vet vi jo hva hun har gjort her inne, så litt forutinntatt var man jo. Håper hun framstår mer sympatisk etterhvert. De to sistnevnte synes jeg absolutt ikke var det jeg tenker på som typisk ung mor!!!! Fin spisestue hadde hun.......he he.....
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #37 Skrevet 10. januar 2008 argh tvn min er ødelagt, er det mulig å se denne serien på nett???
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 10. januar 2008 #38 Skrevet 10. januar 2008 Jeg går sjelden ut selv, og jeg kommer ikke til å legge skjul på når lotte blir eldre at mammaen hennes festa.. får håpe lotte skjønner det, jeg ble gravid som 14åring ikke at det er unnskyldning for at jeg skal feste.. men jeg skammer meg ikke på noen måte selvom jeg fester og syns ikke jeg er en dårlig mor.. veit om en hel rekke av mødre som fester MYE mer enn meg, men gud å flink mamma dem er..
fox`y Skrevet 10. januar 2008 #39 Skrevet 10. januar 2008 hvilken kanal går dette programmet på og tidspunkt?hakke fått me meg dette programmet jeg hehe...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #40 Skrevet 10. januar 2008 Greit, man skal ikke drikke seg fra sans ig samling, men hva har det p si om man drikker seg å en snurr og kysser ei venninne for gøy? Du virker så streng og moraliserende.... Ikke alle venter til de er 27med å få unger..de å også få lov til å ha litt moro når barna er hos gode og trygge barnepassere. Tviler på at barna trenger å se dette når de blir eldre... Hadde selv aldri i verden blitt med på et sånt program...men dømmer ikke de som gjør det.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #41 Skrevet 10. januar 2008 Jeg synes du er fantastisk flink jeg malin, å bli mor i så ung alder og ta det ansvaret på strak arm står det respekt av! Klart du kan feste litt, alle kan da feste fordi om de har barn vel? Jeg vet av en mor som fester hver helg.. DET synes jeg er litt drygt da men uansett poenget er at folk fester og om det er grøftefyll eller bare noen glass synes jeg ikke skal ha særlig mye å si sålenge du passer på deg selv og det ikke går ut over barnet. Om barnet ser det på tv/ nett om noen år, so what?Hun tar nok ikke ubotelig skade av det??
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 10. januar 2008 #42 Skrevet 10. januar 2008 Godt å høre at det er mange positive også da;) hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 10. januar 2008 #43 Skrevet 10. januar 2008 syns tv norge har vinkla dette helt feil... dem man skal skylle på mener jeg om man skal skylle på noen. greit nok at de trengte ikke vise den festen så mye som de gjorde,og de trengte heller ikke fremstille chanzei som en som sitter på rumpa og kommanderer mannen sin. men nå ble det gjort sånn,og selv om det ser sånn ut så er det ikke alltid det er sånn.. stå på jenter,dere er tøffe som står frem på tv sånn som dette =) og malin: du og jenta di er supersøte=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå