M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Vet dere hva jenter .. Serien rekker ikke en gang å slutte sin første episode før det ligger innlegg på innlegg her. " Hun tisser i dusjen ", " Hun er så stygg " , " herregud, Malin festet! Å filmet det. Ikke bare det, men ho kysset venninene " .. " Selvstendige? Hu leier under besteforeldrene " HALLO? Syns rett og slett dette blir for dumt. Ok, selvsagt skal di tjene penger, men forstår dere ikke at det er slik en ung mor kanskje lever?! Den ene festen var kanskje den eneste på mange mnd ! Hun leier kanskje der fordi hun trengte hjelp da lille Lotte var mindre, å dette var den rette løsningen! Ok, hun får middag ! WOW ALTSÅ !! Selv LEIER jeg under mine foreldre, fordi pappa er dagpappa for lille mann dette første året. Dere hørte kanskje ikke at hun følte det var på tide å flytte nå? Dere fikk kanskje ikke med dere at hun ikke var som andre ungdommer, nettopp fordi hun har en datter, å ikke har samme mulighetene lengre. Jeg vet alt åssen det er, men ikke døm på den måten. Vær så snill ! Jeg syns di rocka. Spesiellt Malin og Lotte. Kanskje fordi jeg har hvert en del på hjemmesiden hennes, men også fordi hun var en god mor med masse omsorg, men som levde livet av og til når hun hadde muligheten. Istedenfor å gjemme det bort, viste hun det frem. Noe det står respekt får ! Jeg mener, det er faktisk bare sannheten som kommer frem. Hvordan en hverdag er .. Å det er stor forskjell på å være 17 og 20 og bli mamma. Tenk på det. Respekt til " unge mødre " jentene. Stå på videre
Synne&TheTerminator Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 Enig med deg! MEN hun kunne droppet å vise den festen...Det i bussen og sånn... Men å bo under foreldrene/besteforeldrne er da ikke gale! Hva som er i veien for det? Man må jo rydde etter seg, lage middag og sånn selvom.. Det gjør hvertfall jeg. Å være ung er en del av livet. Barnslighet som dere holder på med er en livsstil som er vanskelig å forandre på.
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Det med den festen er det fåtallet som ville gjort, men syns det er respekt ovenfor at hun tørte det. Fra tv norges sin side, syns jeg det var å dra den litt ut på kanten, da det egentlig ikke hadde noe med ung mor å gjøre - Vi visste jo at ho skulle på fest uansett så ..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 jeg tisser ikke i dusjen, men jeg har masse hjelp av foreldrene mine med lille fordi de elsker henne og hun elsker de. jeg fester når jeg har barnefri en gang i mellom eller oftere, alt etter hva økonominen tillater.. hehe... jeg er over 30.. jeg så ikke showet så jeg vet ikke engang hva dere snakker om, men et eget liv må man da få ha selvom man er blitt mamma.
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2008 (S)TinkerBelle <3 Det er akkurat hva jeg mener. Alle gjør dette ! Men disse personene blir hengt litt ekstra ut, fordi di viste sitt ekte lig, og er unge. Jeg syns jo ikke du er noen dårlig mor på grunn av det, eller uansvarlig, å du er over 30. Hvorfor skulle det være galt fra en på 17? Når det er av og til.
Synne&TheTerminator Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke turt det!Syntes det var helt unødvendig. Ikke for det hun gjorde, men bare at de tok det med var dårlig tv...=/
Grorüd.. Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 17 åringer har i utgangspunktet ikke lov til og drikke alkohol He he.. Måtte bare.. Men skjønner hva du mener.
L.P.R Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Hvis dere synes den festen var litt i det meste laget så er det bare og bite tenna sammen, det kommer fler fester med de andre jentene...
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Fatter og begriper ikke hvorfor så mange syns den festen var drøy og at de iallefall ikke burde vist det fra bussen. Hvorfor ikke? Har en ikke lov å være litt gal og utagerende fordi en har blitt mor? Jeg er vel meg selv om jeg har fått et barn? Hva jeg gjorde før, gjør jeg nå også. Eneste forskjellen er vel at ting må planlegges litt mer. Har et supert liv, og er akkurat som før, har bare et menneske mer å elske.
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. januar 2008 Bare sånn lite info, Malin er fyllt 18 Og om en drikker som 14 åring, eller 26 åring, hva har vel vi noe med det å gjøre?
Grorüd.. Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Åh, skjønner at jeg må forklare litt grundigere her.. He he.. Siterer deg: "Hvorfor skulle det være galt fra en på 17? " Det var den jeg mente...
Mamsen86 Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Haha, djiizez, get over it! Jenta er SYTTEN år, la hun få ta seg en fest uten at dere skal grøsse av den grunn! Dere så alle at hun var en fantastisk mor for den søte lille blonde jenta, så so what om hun slår ut håret med venninnene sine en gang i blandt? Husk på, serien heter UNGE MØDRE! ;P
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2008 Jeg hadde ikke noe i møt festen, men syns ikke det hadde noe med " ung mor " å gjøre . Ikke å vise det i sånne detaljer. Fyr på
L.P.R Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Da tror jeg du har misforstått hele greia med bra og dårlig tv. Det at det har blitt så mye diskusjon rundt akkurat dette viser bare hvor mange som har sett på...
L.P.R Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Men hva er vitsen med og sende serien da? Serien handler jo om LIVENE til disse jentene, og sånne ting er en del av det:o)
Mamsen86 Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Jo, så klart har det noe med "ung mor" å gjøre. Det heter ikke "barn av unge mor", liksom. Det omhandler jo livet til en ung mor! Og hun har da rett til å ta seg en fest, akkurat som min mor på to & femti har lov til å gå ut å ta noen glass vin med venninner
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Festen var jo grei!Alle fester uansett hvor gammle de er! Men skjønner ikke hva det har med unge mødre å gjøre sånn sett?? hadde holdt lenge med at hun gjorde seg klar og sånn. Men jeg har ikke interesse av å se på hun som fester? Dårlig tv akuratt det..
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. januar 2008 Grorud , er med nå Beklager ! Poenget var ikke festen ! Men at uansett hva di gjorde, skal det starte en debatt her inne ! " gjør man ditt gjør man datt " Hun bor der og der, hun banner, tisser i dusjen. JEIKS. Bry dere mer liksom.
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. januar 2008 Det var alt jeg også ville frem til. . Ungmamma=)/PuppeGuttenLucas!
Grorüd.. Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Hehe Jeg og er ganske enig i at de ikke trang og ha med den ville og så absolutt fjortis-fylla.. Men det er MIN mening, andre her inne har SINE meninger.. Men jeg bare MÅTTE kommentere det jeg gjorde, og det var ikke slemt ment i det hele tatt:) Sånn at du vet det iallfall Jeg bare tenker med fingrene istedenfor hodet noen ganger.. hehe
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Jeg var 21 da jeg fikk min første. Jeg/vi leide i 5 år hos mamma og pappa så det er vel ingen big deal om en bornærtsine nærmeste??? Jeg følte helt ærlig at det var godt å ha mamma i nærheten jeg.Var alene og usikker.kjæresten min bodde ikke sammen med oss første 4 mnd.. Synst hun yngste virka veldig oppegående jeg....Jeg kunne ikke tatt med meg kamera på fest........å jeg er "gammel".....Tåler ikke lukte på korka en gang jeg.Hehe
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. januar 2008 Joda, det har noe med unge mor å gjøre, men ikke å vise i detalj.
Mamsen86 Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 Jeg syntes ikke det var så herrans ille, for å være ærlig. Jeg har sett værre ting i livet mitt, og jeg syntes det var heller godt å se at hun klarte å slå ut håret litt samtidig som hun er en fantastisk mor jenta si.
M&K+Påsan <3 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #25 Skrevet 8. januar 2008 Jada, å jeg kunne ikke blitt enigere, som jeg sa i hoved innlegget .. Men om di hadde droppet festen, hadde ikke gjort noe liksom . Ikke at det i det helet att spillere noen rolle !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå