Gjest Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 Saklig - og morsomt. Virkelig. Ser ut som at noen blir provosert her - også på andres vegen da gitt. Da funker det som det skal da, Fru Tidsklem. Moahahah...
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #27 Skrevet 8. januar 2008 Cat.68 - du er hjertelig velkommen under mitt bord any time. Baaare hyggelig med selskap for en gangs skyld!
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #29 Skrevet 8. januar 2008 Jada, jada, masa, du er morsom. Gratulerer med den artige"kvalitative humoren" din. Sikkert festlig.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #30 Skrevet 8. januar 2008 Ta med tyrkere, grekere og alt sammen... Ekke rasist iallefall..... Bring Your Own Date - fest kanskje.....
pingu...... Skrevet 8. januar 2008 #31 Skrevet 8. januar 2008 Hva med fernet branca?? da detter jeg for min del under i rasende fart. Jeg liker det ikke spesielt godt, men det skjer til tider når jeg har høy nok promille fra før av.
ragna Skrevet 8. januar 2008 #32 Skrevet 8. januar 2008 jeg ombestemte meg, jeg vil heller drikke deg under bordet med bailys-baileys-bailis-baylyss-bailiss. jeg kan hvis jeg vil, så du taper glatt
KaMa Skrevet 8. januar 2008 #33 Skrevet 8. januar 2008 Off.. Det går ikke an å drikke seg full på baileys. Jeg minnes en uheldig episode fra min purunge ungdomstid, og plutselig ble jeg veldig kvalm.. *grøss*
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #34 Skrevet 8. januar 2008 Fernet har jeg drukket siden jeg var barb - regelrett... Fernet blandet med vann er goood magemedisin for barn...
ragna Skrevet 8. januar 2008 #35 Skrevet 8. januar 2008 åh KaMa, jeg får vann i munnen; baileys (takk forresten) med isklumper i.....mm...mm...mmmmmm! jeg ble forøvrig ikke full etter x antall glass med godsakene ji eg heller, det er akkuratt derfor jeg skal drikke henne under bordet med denne sorten sjokolademelk. kvalmen skal jeg takle (tøff som bare pokker nå ja)
KaMa Skrevet 8. januar 2008 #37 Skrevet 8. januar 2008 Jeg anbefaler deg å ikke prøve. Ikke prøv!! Du ødelegger Baileysen for ever og alltid. Dvs i hvert fall om den kommer opp igjen... Jeg _sa_jeg var veldig ung, sant?
Süsse Skrevet 8. januar 2008 #38 Skrevet 8. januar 2008 Ugg, det er mulig aa drikke seg full paa Baileys. Done that!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå