Gå til innhold

Jeg har litt lyst å menge meg med bermen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vet ikke hva som skal til for å imponere ?

Alle er uhyre veltalende og reflektrert at jeg ikke helt vet hva jeg skal si...

Imponerer det at jeg kan drikke meg selv under bordet?

Eller svømme med begge armene i bevegelse samtidig?

Gi meg et hint da folkens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte personlig det der med drikking under bordet, og lurer på hvor fort det går? Vi kan drikke-oss-under-bordet-omkapp, om du vil?

Skrevet

Fort og fort... Spørs om jeg sitter for- eller bakovervendt...

Skrevet

En våghals? Er med på den! Jeg har allerede lina opp shotglassene. Du er skilpadda, jeg er haren. Du nyter vinflaska di langsomt mens jeg grimaserer meg rekordfort gjennom varje Tyrker. ;-)

Skrevet

Tja, du kan jo slutte å kalle oss(?) "bermen", for starters. *knegg*

Skrevet

Hvis du bare slenger ut noen uhyre usaklige og provoserende på påstander, så pleier det å holde i massevis her inne;-P

Type:

-Menn er faktisk mer intelligente enn kvinner.

-Jeg hater alenemødre, fordi de er trygdesnyltere.

-Ungene mine får så mye sukker de vil - og jeg er stolt av det!

Og så videre i den sjangeren. Du trenger ikke å underbygge påstandene dine med for mye saklig argumentasjon, det blir det bare kjedelig krangling av. Hvis du i tillegg gjør dette mens du drikker deg under bordet - kan det bli interessant!

Vær snill å ikke start en ny vaksinedebatt - den er vi lei av for øyeblikket:-)

Skrevet

Her kjøres forovervendt men med noget lav og skjev hodeføring etterhvert. Mulig jeg skal skaffe meg en Odenwalderbamse å lande på.

Skrevet

Nja, morn døh... Vi ekte krængliser har forlengst sett gjennom de forsøkene der. Slike innlegg er laget for å provosere, og det lukter vi. Prøv Skravle. :-)

Skrevet

Altså, de tre første du nevnte. ;-)

Skrevet

Hadde du nå enda sagt barmen!

Skrevet

Sånn!!

Siden mine innlegg på skravle blir glatt oversett så legger jeg meg ut med dere her med ny tråd... ;)

Skrevet

Men det funker som regel, alltid noen som blir provosert og biter på. Kan jo være greitt for en urutinert krangler før de biter seg på de avanserte fittedebattene til doktoren og hans like;-)

Skrevet

Hvem er "vi"?

Selv er jeg helt for å kunne underbygge påstander og å være saklig.

Drittslenging og tøff-i-trynet holdning er utrolig forutsigbart og kjedelig, syns jeg. Og jeg nekter å tro jeg er alene om det..

Skrevet

Synes ikke saklighetsfaktoren på debattene her inne er spesielt høy, selv om du tydeligvis prøver...

Skrevet

Glemte forresten, fru tidsklem, det pleier å være turn on for mange kranglere å hetse anonyme /Annier, og gjerne gjette på hvem som gjemmer seg bak, eller hvem som har flere nick. Personlig synes jeg de trådene er ganske kjedelige, men du må gjerne prøve på dette også!

Skrevet

Skjønner jo at du prøver å dra sakligheten i motsatt retning.

Jeg prøver ikke på noen ting. Jeg sier ifra om hva jeg setter pris på, og siden jeg er en av de som henger her inne, så representerer jeg et noe annet syn enn deg. Altså kan du kutte ut generaliseringen, og preike for deg selv i stedet.

Skrevet

Skjønner jeg har mye å lære gitt...

Takk for tips, noterer fortere enn jeg klarer å skrive... ;)

Skrevet

Hvis du skal være så vanvittig humørløs, KaMa, synes jeg det er du som burde tatt deg en tur inn til skravle. Bare fordi du henger her inne, betyr ikke det at ditt syn er representativt. Tenker jeg er så usaklig jeg bare vil, og hvis det plager deg bør du jo ikke krangle med folk.

Skrevet

Nei er du gal! De er heeelt ut nå!

Få deg en kozipozi eller voksismoksi og lande i, så blir du ikke angrepet av parabener...

Skrevet

Det er ikke noe å spøke med, frue! Parabener etser seg faktisk inn i hjernen, slik aspartam gjør.

Skrevet

KaMa, humørløs??hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

det var dagens, virkelig ;D

Skrevet

Fordi jeg ikke deler din infantile humor betyr heller ikke at jeg er humøløs. Jeg har bare en anelse mer kvalitativ humor enn deg.

Så du mener at du er mer representativ for de som er her enn meg?

Forklar meg gjerne den manglende logikken der.

..og hvem sier noe om å bli plagd? Du må gjerne tegne og forklare.

Skrevet

Jeg er også skikkelig flink til å drikke meg selv under bordet. Kunne jo være artig å gjøre det i felleskap for en gang skyld . Vet ikke om jeg regnes som bermen da ;o))

Skrevet

Hoida... Jeg lærer nye fakta hver dag skjønner jeg.

Får prøve å lande i en pose med riktig barnegrøt.. Må prøve å spare på det jeg har mellom ørene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...