Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin imorra:) men her skjer det ingenting gitt.....

kjedelig...er veldig fødeklar nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er "fødeklar" idag; 21 dager igjen ;) Er ganske utålmodig nå, gleder meg til å treffe den aktive lille babyen i magen min :) Er spent om det er gutt eller jente, for det vet vi ikke! Sitter å leser til eksamen, har bestemt meg for å klare den selv om jeg har fått baby da, men nok best å pugge mest nå før h*n kommer!

Skrevet

Heisan. Jeg har termin 20. Har hatt kynnere og modningsrier fra midten av desember. Vært rolig en periode, men nå har det begynt å ta seg opp igjen. Godt! Nyter dagene nå, og er klar til å ta i mot et lite under. Storebror snakker om det hver dag :-). Lykke til alle sammen.

Skrevet

har termin den 15, så 6 dager igjen! hadde mens-termin i går da, så syns egentlig det begynner å bli på tide med baby nå! er veldig utålmodig, men er jo i toppform for tiden, så tror ikke det blir noen fødsel i nærmeste fremtid her nei... tror nok jeg kommer til å gå maks over jeg!

Skrevet

Hei! Har termin den 24. januar, så 15 dager igjen i dag! Er i veldig god form, og har vært det hele svangerskapet så er ikke lei enda. Må også stelle litt mer i huset før alt er helt klart... men håper det ikke drøyer alt for mange dager, mandag hadde vært fint :-) Var på uL i dag, og da ble vekten estimert til 3300g, så synes han begynner å bli mer enn stor nok! :-)

Skrevet

Jeg har termin 30 januar, 21 dager igjen...gråter hver gang jeg leser om fødsel jeg...vasker på babyklær og dyner og puter, ødem i beina, føler meg som en tung st.bern.hund...ryggsmerter og bekkenvondt, har hele svangersk gått med følelse av at ting kan skje før tiden, men nå har jeg begynt å få februarfølelse i stedet..fikk beskjed før jul at lillemann låg med hodet ned og nesten festet, hadde masse nedtrykk i hele jula, så på legesjekk foririge uke og da lå han plutselig i seteleie, fikk kjempevondt i mage og rygg dagen etter, ringe føden om det, og de ville ha meg inn til sjekk siden jeg da vaar 36 veker på veg og fått beskjed om seteleie, og jordmor trodde og han lå i seteleie for veldig hard hode, men da legen kom for å dobbeltsjekke lå han i hodeleie, så babyen har visst hard sprettrumpe etter faren sin:) skal til jordmor neste uke så er spent på hvordan han ligger da..føler liksom ikke noe hastverk med å pakke sykehusbag...kanksje litt dumt siden ting kan skje fort... men rart det er bare veker igjen nå, nå kommer han liksom og livet blir totalt forandret om vi er klar eller ikke,bare det og skal se han og få vite på ordentlig om alt er bra med babyen er skummelt, hva om en har gjort noe galt..nei det er spennende dager og veker disse siste vekene... :) håper det går bra med oss alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...