Gjest Skrevet 8. januar 2008 #1 Skrevet 8. januar 2008 Føler det er så mange som har født de siste dagene, så lurte bare litt på hvor mange av oss som er igjen og når vi har termin. Jeg har 9 dager igjen, er egentlig ganske tålmodig ennå, men blir jo litt misunnelig også. Er egentlig i god form da, og styrer og steller masse om dagen. Hva med dere?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 8. januar 2008 #2 Skrevet 8. januar 2008 her er en januardame til! har nå 16 dager igjen til termin, altså den 24 januar! hadde min siste dag på skolen i dag, så nå er jeg fornøyd at jeg klarte å gå helt til terminslutt! nå skal jeg bare være hjemme å vente på lillegutt... og jeg venter og venter... Lykke til alle sammen!
lotta72 har fått Anders Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Her er en til. Har også termin 24 januar, men skal ta keisersnitt 16 januar. Håper at jeg starter av meg selv, slik at jeg slipper å gå hele 8 dager til. Pussig at 8 dager plutselig har blitt en utrolig evighet! Er enormt fødeklar.
hieri Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Hei,æ har termin 23.januar..15 laaange daga igjen...E vældi klar t å føde,og kjenne veldig etter 'signala' på at nokka e på gang...meen,desverre...Æ e sliten og har ingen energi og overskudd..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hei, jeg har termin 27 januar, så har 19 dager igjen =) Meeeen, er moden og ahr åpning, så venter bare på de kjære riene som aldri kommer :o/
Maigullet Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Hei, hei Jeg har 13 dager igjen til termin. Babyen ligger fortsatt høyt, og turner rundt inni magen. Jordmor sier jeg må ha veldig god plass i magen! Kunne tenkt meg at han hadde flytta hodet litt ned i bekkenet, men ser ikke ut som han er så interessert i det... Men, men. Fødselen kan jo starte når som helst uansett. Lå fortsatt høyt oppe da vannet gikk forrige gang... - Men kjipt å måtte legge seg ned og vente på rier da!! Begynner å bli veldig spent nå ja
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har termin 14.januar - og dermed seks dager igjen. Er superduper utålmodig, og håper hver eneste lille vondt er starten på noe. Men neida - ikke noe hell enda :/
tiltiderensom Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Har ti dager igjen med termin 18. januar. Jeg er lei og rastlös! Var på kontroll i dag, og magen har sunket masse. Har bare gått opp fem kg (forrige svangerskap gikk jeg opp 14!), så formen kan jeg ikke klage på. Har masse kynnere -hatt hele svangerskapet- men nå er de litt oftere og litt kraftigere. Er veldig sulten og småspiser hele tiden, sover ikke spesielt godt om natta, så må ta igjen tapt sövn på dagtid.Vagger og föler meg skikkelig höygravid Skal bli godt å få alt unnagjort, gleder meg vilt til å hilse på lille gutten vår:)
bergen81 Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Hei:) Skal ha planlagt ks onsdag 16... En uke i morgen!!!! Har et litt ambivalent forhold til hele greien akkurat nå, både gleder og gruer meg, men det er vel normalt.. Gleder meg mest selvsagt, men skrekkblandet fryd er vel en passende betegnelse..
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #10 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har termin 29.januar, så i dag er det akkurat tre uker til. Var på samtale på sykehuset i dag, og det følte jeg hadde utrolig utbytte av. Traff den hyggelige jordmoren, og da jeg gikk derifra i dag følte jeg meg helt klar for å føde:) Er ikke helt ferdig med innkjøp av klær og utstyr, men i dag henta jeg vogna. Nå føler jeg meg virkelig klar, og bare gleder meg. Det er så utrolig spennende:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har i dag 3 uker igjen til termin. Er i fin form, men er veldig lei. Er veldig misunnelig på alle som har født ja, men min tid kommer og jeg koser meg med å glede meg også Blir mye shopping da....hehe....
suza + 3 små Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Har termin den 15.jan. På kontroll i dag så hadde hodet festet seg. Har en del murringer å kynnere for tiden, men tror ikke han kommer enda, kommer nok til å drøye en stund...men er mektig sliten og lei nå)
Veronica og mini Skrevet 8. januar 2008 #13 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har 12 dager igjen til terminen 20. januar, og har ikke på følelsen at det vil skje noe med det første. Går vel med innstillingen at gutten vår kommer etter termin, men hvis februar kommer uten at det har skjedd noe, så vet jeg om ei som kommer til å gå på døra ;-) Lykke til alle sammen! :-)
*tigerlilly* Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 3 dager igjen med termin 11. Absolutt ingen tegn til fødsel og utålmodig som fy. Lei av å ha vondt i bekken og ikke få sove nå. Lykke til i tiden fremover jenter!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 Har usikker termindato, det vil si at jeg har 2. forskjellige. Den ene er i morgen 9. januar og den andre er 12. januar.. Venter i spenning,men ingenting som desverre tyder på at det er tid for fødsel! Uff.. er veldig utålmodig nå, i og med at vi ikke vet kjønnet på den lille:) Håper på at noe vil skje i natt!! hvem vet??
T**** mamma:) Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 Hei:) Har 18dager igjen til termin, og kjenner at disse dagene kommer til å gå utroolig sakte. Trodde egentlig at jeg skulle få lenge før tiden, så har gått rundt som på nåler. Når ting endelig er klart og det ikke lenger gjør noe om hun kommer, virker det som det hele har stoppet opp. Sukk.. hehe.. Blir vel en av dem som går et par uker over tiden istedenfor:p
camosilla Skrevet 8. januar 2008 #17 Skrevet 8. januar 2008 Termin 16. hodet er festet og proppen har gått. Strippet to ganger moden med 1cm åpning. Har hatt mye kynnere og menssmerter. Rolig et par dager nå, men kommer igjenn kjenner jeg. Håper bare det skjer noe snart for har ødemer på 3 og vondt i bena av allt vannet som sprenger. Lykke til alle sammen!
ja08 Skrevet 8. januar 2008 #18 Skrevet 8. januar 2008 Termin siste januardag, så det kan jo hende jeg etterhvert blir medlem av februarklubben. Han er i allefall hjertelig velkommen. Har siden nyttår hatt endel kynnere og mensmerter (ikke daglig), så det er jo ei positiv utvikling mot målet -fødselen. Jeg har det ganske bra, surrer rundt i eget tempo (fordeler energien :-)). Masse liv i magen og han ligger rettveien, men er mest sannsynlig ikke festet med hodet. Lykke til dere andre, som mest sannsynlig føder før meg.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 8. januar 2008 #19 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har term. den 30. og kan fort bli februardame jeg også. Er ikke helt klar for å føde ennå. Har ennå et par ting jeg skulle ha ordnet først. Neste uke er han velkommen! Jeg har liten tro på at han kommer da. Føler ingen tegn på kroppen som tyder på snarlig fødsel.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 Eg e drittlei av å varra gravid nå...ikkje får eg sova for det finnes absolutt ingen behagelige liggestillinger, dessuten så springe eg på do heile natta! Dessuten har eg fått te bake morgenkvalmen eg hadde i begynnelsen av svangerskapet.... Mye syting her gitt, men har 14 dager igjen i dag, har termin 22 januar. så har vel egentlig ingen grunn te å klage før eg evt må gå på overtid;(
MC81 Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 13 dager igjen til termin, masse kynnere og mensmurring. Slimproppen gikk forrige uke, så her bare venter vi på noen ordentlige rier!
la_mia_vittoria Skrevet 8. januar 2008 #22 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er fortsatt her! Har nå 15 dager igjen til termin. Ble innlagt på sykehuset den 01.01.08 pga. rier, men de stoppet plutselig helt opp natt til onsdagen. Så reiste hjem onsdag morgen, og nå går jeg rundt her og venter. Har hatt vonde maserier i en uke nå. Men må nok regne med å vente litt til (dette blir min 3 fødsel). Gleder meg masse til å snart få se den lille!!! :-)
Pockahontas Skrevet 9. januar 2008 #23 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har har 3 dager igjen til termin :-)
januarblomst Skrevet 9. januar 2008 #24 Skrevet 9. januar 2008 Det blir keisersnitt på meg fredag 11.1 pga seteleie. 2 dager igjen nå. veldig rart å ha en dato for fødselen,men også veldig godt Lykke til alle sammen!
ElinSM Skrevet 9. januar 2008 #25 Skrevet 9. januar 2008 Venter enda jeg og. Termin 16 Januar. Formen er bra her og. Går egentlig bare å surrer rundt om dagen og venter på at fødselen skal starte:) Lykke til alle Januardamer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå