Stor_smil Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 Hahaha.. jeg tenker jyplingen sitter stolt rundt middagsbordet idag og forteller om "ufaglærte" eldre mødre ja ;-) Ull.. er ikke det noe nyteknologisk det da?? ;-P
murmelmamma Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 8. januar 2008 har lest om den der "ullen" på internetten......men skumle greier...sånne nymotens ting får ikke MINE barn ha på seg nei...*knis knis og dobbelt knis*
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #28 Skrevet 8. januar 2008 hehehe...jaggu noen som ikke eier skam...eldre mor når man er 32? *ler så jeg rister her*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. januar 2008 #29 Skrevet 8. januar 2008 Hihi du er da ikke gammel mor for det. Hm merkelig at noen kan si noe sånt. Skulle spurt jenta om hun visste hva gjennomsnittsalderen var for å få barn da? Etter det jeg har hørt er den 29 år. Det jeg blir nysjerrig på er hvor gammel den jenta var som fikk ut av seg noe så latterlig.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. januar 2008 #30 Skrevet 8. januar 2008 Men jeg tviler på at så mange unge mammaer synnest du er gammel da, så hun må være alene om det i såfall hun som fikk sagt det der
Poteto Skrevet 8. januar 2008 #31 Skrevet 8. januar 2008 du er da ikke gammel mor!! gammel mor er vell når dei nærmer seg 45 med baby.. eller? hehe.. du er ikke gammel mor når du er 32. hørt noe så dumt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå