Gå til innhold

litt småsjokkert nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk med dunder og brak opp for meg at.....jeg er visst en GAMMEL mor...

Herregud..her har jeg trodd jeg var i min beste alder og kost meg litt med denne gammel / ung-mor debatten..og tenkt at jeg er jo ung liksom..men nei....STØGG-GAMMEL er jeg visst....

32 år...mor til en på snart 3 og en på 4.5 år.... og fikk høre på helsestasjonen når jeg var på en sein fireårskontroll med min sønn : "du som er en eldre mor er ikke sikkert tenker på det, men for oss som er unge er det helt naturlig"..... Dette klarte mammaen på venterommet og si til meg......så sukk....JEPPS...jeg er GAMMEL mor.....

32?? er det over da liksom?? sukk...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er da ikke gammel vel?

ganske nøyaktig på gjennomsnittet med nummer to, og litt yngre enn gjennomsnittet med nr 1...

hehe kanskje hun du snakket med bare syns du så eldre ut? nei nå var jeg stygg...kunne bare ikke dy mg. sorry...

hehe hvor gammel var hun da?

Skrevet

huffa meg!! du er da aldeles ikke gammel i mine øyne!! =) tåpelig, lite gjennomtenkt kommentar tenker jeg... :D

Jeg er 19 år, og ser på meg selv som en ung mamma.. uten at det er noe negativt med det. Men jeg ser ikke på deg som en GAMMEL mamma.! Heller en voksen mamma! :D

Skrevet

aner ikke hvor gammel hun var.....hadde jeg møtt henne ett annet sted hadde jeg tippet 16....men var sikkert rundt 20......:-)

Skrevet

Ser på deg og alle andre mødre som mødre i sin beste alder :)

Man er ikke gammel mor, før man har blitt bestemor.

Nei, det blir feil.. For jeg kan jo risikere å bli bestemor når jeg er rundt 40 og jeg er da ikke gammel da?? Neineinei...

*klø seg i hodet*

Slapp av kjære deg :)

Du er ikke gammel :)

Søstra mi har et barn på 1år og en på 4år. Og ett år yngre enn deg.

Ser ikke på hun som gammel i det hele tatt :=)

Skrevet

voksen mamma...DET likte jeg....DET adopterer jeg...gammel mamma er FORFERDELIG...da tenker jeg på de i media som har tatt prøverør når de er 60 og sånn.....*knis*

må jo bare le av det hele...men snakk om å føle seg "parkert" der man er på fireårskontroll og tror at man henger med i verden liksom...*knis*

Skrevet

Jeg er også gammel og henger ikke med........

jobber med gamle mennesker, og flestepartene av de henger med som bare det de!!! Så det er bare å stå på.

Stygg og gammel.........ha ha! vært på julebord før jul og aldri hatt så mye kjekke mannfolk etter meg jeg!!!

Skrevet

kansje ikke alt man burde si høyt nei...:D

Skrevet

Kan godt forstå du følte det slik:P som sagt ... du er en VOKSEN mamma;) og du er som hun andre sier, i sin beste alder hihihi! =D

Skrevet

Gamle, gamle, gamla!!!!!!!!!!!!

PS: Ikke sjekk profilen min :)

Skrevet

og det måtte jeg SELVSAGT gjøre...71 modell da gitt..jeg er tross alt BARE 75 modell...KNIS......men godt å se at noen har "vart" ivertfall 4 år lenger enn meg da...kanskje ikke jeg må legge inn årene som mamma ennå liksom! knis knis

Skrevet

Ja nå er det snart over...... Eller.... Var det ikke sånn at "life begins at 40???"

-Når jeg blir 66 først da tar livet til.....

32 år er litt av en fosilalder..... Men det er gøy da... Og le litt av det.

Med tanke på den økte levealderen vi har i Norge + at det er gjort forskning på at de som får barn som litt eldre enn snittet, lever lenger enn de som får barn tidlig....

Vel, da vil det vel si at du har minst 55 år igjen av livet.

Hvem sa gammel???

Hilsen en som er MYE eldre enn deg......(i hvertfall 5 år eldre....=0))

Skrevet

Måtte det en kommentar til fra ei yngre jente for at det skulle gå opp for deg at du er "gammel mor"? Du er jo ikke gammel enda, men til å ha så små barn er du jo en del eldre enn de aller fleste andre med barn på samme alder...

Skrevet

Vi er da ikke gamle selv om vi har passert 30...? Nei, man er så ung som man føler seg, mener nå jeg;o)

Skrevet

ehm..nei...de aller fleste som vi "henger" med som har barn på min alder , og foreldrene i barnehagen til barna mine..er enten min alder eller eldre..så ja...det var et lite "sjokk" ....:-)

Skrevet

godt å se at noen andre "gamlinger " stavrer rundt her også og klarer seg bra...*knis*

Skrevet

Jepp, rulatoren er innen rekkevidde og barna mine på 5 og snart 2 må gjøre det meste av husarbeidet.....Hi hi hi... Ikke si noe til barnevernet da.....

Skrevet

Venninna mi er 31 og har tvillinger på 3 år. Jeg er 25, og ser ikke på henne som gammel mor i det heletatt. Hun ser jo også ut som om hun skulle vært 23 da :-)

Skrevet

Siden jeg er 1 og mamma til en på 23,så ser jeg på meg selv som ei veldig ung mor.

;o)

Og det skal ingen få ta fra meg! :-p

Skrevet

rullator ja...det var det jeg visste det at jeg hadde glemt å handle inn noe....er vel senil demensen som sniker seg innpå...*knis* godt å kunne le litt...jeg satt faktisk nesten med litt klump i halsen etter helsestasjonen....følte meg ORDENTLIG parkert...*knis*

Skrevet

Hallo gamla ;-)

Jeg ble litt nysgjerrig på hva gamlingene ikke tenker på, men som de små jyplingene selvfølgelig får med seg ;-p????

32 år er dessuten ingen alder. . er det ikke over 30 livet begynner.. bedre sex loves det også ;-)

Skrevet

hehe...jeg hadde egentlig en "privat" samtale med min sønn der vi tuslet gjennom venterommet...og jeg sa noe sånn som at...hmm...det er ganske kaldt ute i dag..det var dumt mamma glemte å ta ulltrøye på deg..men du har jo tjukk og varm genser allikevel....."

og da kommer de bevingede ord fra den unge damen med babyen..at for unge mødre var det helt naturlig å kle barna i ull...men det var ikke sikkert jeg tenkte på det liksom.....

*knis*..er jo ikke sikkert ull var oppfunnet når jeg var ung ..." *knis * igjen...

Skrevet

hjelpe meg.. hadde noen sagt noe om aldern min da jeg bare var 32 år.. hadde jeg satt dem på plass.

DU er adeles ikke gammel!! så ikke hør på dem..

gammel kan man være da man sitter i rulator på gamlehjemmet...

:) stor klem fra meg.. 2barnsmor og 21 år...som gleder seg til hun er 32 år..

Skrevet

Du kan flytte hit til gata vår, her er vi nemlig i flertall. Vi gæmlisene...

Og stakkars våre barn som vokser opp med sånne fosiler sier nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...