*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 9. januar 2008 Ååå du er kvalm!!! Stakkars, men yey! Hehe. Hvis du er syk så håper jeg du blir fort frisk igjen. Men mest av alt håper jeg at kvalmen skyldes en liten spire. Krysser alt som kan krysses for deg. Har så lyst til at du skal bli gravid! Så dumt at Morten måtte jobbe på fredag, håper dere får gjort det på lørdag da:) Håper ikke at din kommer, du skal jo være gravid! Har du tenkt på å prøve ut kjerringråd? Klem:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. januar 2008 #27 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, trur jeg er syk jeg! Er ikke så optimist denne gangen gitt.. Men det skylles sikkert at jeg gikk de 35 dagene over forgje mnd! Hehe, du krysser alltid alt du snuppa:) Så go du.. Ja, hadde håpet å kunne reise ut på fredag, men men.. Ordner seg sikkert til lørdagen å Du får prøve noen kjerringråd snuppa:) Om det ikke har klaffet for oss denne mnd så har jeg å tenkt til det:) Men veit ikke hvem av de enda.. Hehe! Klem:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #28 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, må jo alltid krysse:) Håper at det hjelper, hehe. Håper ikke du er syk! Men skjønner du er litt pessimistisk, det er jeg og på mine egne vegne. Vi får teste ut kjerringråd sammen;) Men håper jeg må gjøre det alene og at du er gravid! Nå må jeg sove. Snakkes senere. Glad i deg! Klem:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. januar 2008 #29 Skrevet 9. januar 2008 Du altså Hehe! Nei, vi må nok teste sammen trur jeg:p hihi! Jepp du får sove du snuppa mi:) Glad ideg å..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 9. januar 2008 #30 Skrevet 9. januar 2008 Heii snuppa:) Du begynner vel på jobb kl 23 du?! Dumt at TR kom hos deg da, min har ikke kommet enda.. Skulle jo ha kommet idag den.. Hmm, men den kommer vel iløpete av natta tenker jeg.. Ingen forhåpninger hos meg denne gangen gitt, men det tar jo du deg av! Hehe! Uff, bare flyr på do idag jeg:( Snufs! Holdt på siden kl 08 idag.. Moro?? NEI!! Klem glad ideg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå