Gå til innhold

Silje og Silje sin tråd:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei snuppa!! Nå skal vi snakke symptomer her, hehe. Har du mange? Jeg har ømme pupper og en del kviser, men har ingen tro på at jeg er gravid egentlig.. Når skal du teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da fikk du meg inn her alikevel da:p Hehe! Symptomer, hmm! Har ingen! Hehe!! Er 100& sikker på at det ikke har klaffet denne gangen vettu! Test? Nei, det har jeg bestemt meg for å ikke gjøre denne gangen.. Møkk lei hele testinga og prøvinga:p Haha! Du da?

Skrevet

Så at du var sliten og ikke i form kan ikke tyde på en liten spire da?;) Skjønner at du er lei testinga og prøvinga! Synes du skal ta deg en tur til legen jeg. Finne ut av hvorfor dere ikke blir gravide, kanskje du får pergo:) Jeg skal teste på onsdag, selv om jeg vet den blir neg. You know me...TESTOMAN!!;) Bestilte accutester fra babyornot.com. De er sååå søte, et lite hjerte rundt der teststreken kommer opp hvis man er gravid. På onsdag skal jeg teste med vanlig CB.. IKM ca. torsdag. Tempen er ganske lav, så tvilsomt at jeg er gravid. Når har du ikm igjen, onsdag?

Skrevet

Hehe! Ja skal det når vi får flytta og kommet oss i orden:) Hehe, ja veit at du er en STOR testoman vettu snuppa mi:) Hihi! Du klarer ikke la være å teste å se om TR kommer du da.. Hehe! Det gjør jeg:p Jepp har IKM til onsdag, og den kommer, tru meg! Jeg veit det.. Har hatt rett om det i 20mnd så.. Hehe!! Den sitter når den vil tenker jeg.. Får håpe det kansje klaffer nå i Januar;) Men nå skal jeg legge meg snuppa mi! Vi snakkes i morra.. Kjempe glad i deg:)

Skrevet

Nei jeg må sørge for å teste før TR kommer, så jeg får testet;) Teite meg, hehe. Får håpe dette er den ene mnd du IKKE har rett!!:D Sove godt snuppa mi. Kjempeglad i deg og:)

Skrevet

Hehe, du må kunne klare deg en eller annen gang snuppa;) Hihi! Kansje du slipper å bli så skuffet da.. For da hadde du liksom ikke testet:) Det jeg har begynt med! Blir selvsagt skuffa, men ikke så skuffa som når jeg tester egentlig..

Du håper dette er den ene mnd jeg i kke har rett ja.. Haha, vi får da se snuppa mi:) Hihi!

Du skal idag da? Jeg skal ingenting.. Ikke penger eller no før til torsdag.. Kjedelig når det er tomt med mat her.. Blæ..

Klem:)

Skrevet

Hihi;P Kommer ikke til å klare det vettu snuppa. Har jo klart det før, men blir så mye mer stressa av det. Da går jeg og sjekker heeeele tiden om TR har kommet. Synes det er mye bedre å få en negativ test og forberede meg på at TR er rett rundt hjørnet. Og en vakker dag så kommer hun ikke, så må jeg teste en gang til, og daa blir den positiv;)

Kjedelig at det er tomt med mat da:( Begynner å bli litt lite i kjøleskapet her og.. Blir deilig med lønn:) I dag så sank tempen, de ømme puppene ble borte, og jeg hadde masse mensmurringer i dagtidlig + at jeg måtte teste for å bekrefte at tanta var på vei (og den ble jo naturligvis neg). Så nå er jeg lettere irritert, for tanta pleier å komme tidlig på dagen. Og siden den ikke har kommet enda må jeg kanskje vente til i morgen.. Og det er noe dritt for da får jeg menssmertene i morgen når jeg skal på nattevakt, blæææ...

I dag har jeg vært på lunsj med noen fra jobben, og etterpå får jeg besøk av en venninne. Vi skal se på cæsar, unge mødre og greys. Skal du se på unge mødre?

Skrevet

Hehe, sant det. DU kommer nok aldri til å klare det.. Hihi! Så kjedelig at den var negativ da.. Tipper min TR kommer i natt eller i morgen tidlig! Æsj!

Ja, er kjedelig når det er tomt. Men har fått låne litt penger til mat så skal ut å handle når morten kommer hjem fra jobb i åtte tiden! Lenge å vente, hehe! Men han jobber inn fredagen da:) Prøve å smiske med han om at vi skal på kino og ut å spise på fredag eller lørdag:P Hehe!!

Får ikke sett på Unge mødre:( Snufs, for har ikke den kanalen!! Men kan se det på web tv da. Hehe! Så får se hva jeg gjør:) Men skal se cæsar da! Hehe!

Skrevet

Håper ikke at tanta di kommer snuppa! Vil så veldig at det skal være din tur denne gangen! Traff dere EL da?

Bra at dere har lånt litt penger, så dere får handlet:) Skjønner at det er lenge å vente til 8, hehe. Håper du får gjennomslag for forslaget ditt, er jo såå koselig med kino og ut å spise. Har luftet et forslag om at Marius skal lage mat til meg på lørdag jeg;) Siden jeg lagde goood mat til han på lørdag som var.

Så dumt du ikke har FEM! Da får du se det på web tv ja:) Cæsar er dødsbra, hehe! MÅ se det hver dag jeg:P

Skrevet

OG du da.. Du får ha forhåpningene dine du:) Jeg tørr ikke ha noen jeg! Hihi! Men bra du tar det for meg da.. Jeg trur, aner ikke.. Hihi! Vi skulle jo ta det med ro denne gangen vettu..

Ja, bare sånn at vi får handlet litt! For ikke mye for 200kr, men holder til brød og pålegg fram til torsdag!

Er kjempe koselig å kunne reise ut en gang i blant, så regner med han sier ja. Hehe.. Du får håpe han lage god mat til deg da:) Hehe!

Må også ha med meg Cæsar.. Tihi!

Skrevet

Tør ikke ha noen foråpninger for meg selv lenger, så da får jeg ha alle for deg isteden;) Skulle bar eønske TR kunne komme jeg, så jeg slapp å sjekke hvert 5. min:P

Ååå jeg er så trøtt! Fikk ikke sove i natt, men kan ikke ta middagshvil nå. Da får jeg jo ikke sove til natten, og i morgen starter skolen igjen, så jeg må opp tidlig *grøss*.

Hehe, hår håpe han gjør det;) Kjenner jeg han rett så blir det peppes, men sa han ikke fikk lov til å ta den enkle utveien, hehe. Morten sier nok ja til noe så koselig ja:) Hva vi du se?

Skrevet

Koselig at du har forhåpninger for meg da snuppa:) Jeg har jo det for deg så.. Hehe!!

Skolen ja, så moro. *Fnis* Skjønner at du ikke kan ta middagshvil nå da, siden du skal opp tidlig i morgen lønner det seg å få sove i natt:)

Er så typisk at disse mannfolka vil ta den lette veien når det gjelder mat. Haha! Morten ville ha middag idag han å, men orker ikke lage middag rundt ni idag jeg.. Så vi får kjøpe brød og no godt pålegg istedet:) Hehe!

Aner ikke hva jeg vil se.. Hehe

Skrevet

Tusen takk for at du har forhåpninger for meg og:)

Veldig typisk av disse mannfolka og velge letteste veien når det gjelder mat ja;) Pleier du også å lage mat? Vi skulle spise kl syv vi, men Marius ligger og sover, og nå kommer venninna mi straks. Da skal han få lage mat, for jeg er SULTEN! Brød og godt pålegg er godt det og!:D

Skrevet

Bare koslig snuppa mi:)

Ja, jeg elsker å lage mat egentlig! Men ikke så seint som ni.. Hehe! Da tar jeg heller noe lettvindt. Er jo ikke akkurat sunt å spise så seint heller da! Hehe!

Var jo ikke noe nytt at han sover da:p Gjør han annet.. Hehe!

Du får mase på han og si du er SULTEN;o)

Skrevet

Hei Siljene.

Vil bare ønske dere begge to lykke lykke lykke til.

Håper sånn at det går for dere som har prøvd en stund.

Mine støre lykkeønskninger går til dere.

*lykkeklem*

Heia heia heia!

Skrevet

Hei Truseprinsesse 3pp

Takk, det var koselig å høre:) Håper selv det klaffer veldig snart for oss begge, for er utrolig kjedelig å få negative tester! Spesielt når det har gått snart 2 år.. Snufs! Håper du slipper å være her så lenge da:)

Skrevet

Tuuusen takk Truseprinsesse!! Du er så nydelig!:D Heier masse på deg og! Krysser fingrene og VET at du tester positivt i morgen:)

Silje: Elsker å lage mat jeg og, men foretrekker å lage det til middags-tid. Ikke akkurat sunt å spise middag så sent nei. Tør ikke mase på han, han blir SÅ sur når jeg vekker han:P Sovegrisen min. Stakkars, han har nesten ikke sovet i natt han heller.

Merker du noe tegn til TR da? Håper ikke det!

Skrevet

Negative tester er det verste som er. Hater de over alt på jord.. Hvor gammel er du?

Det er så urettferdig at det skal gå så lang tid for noen.. :(

Skrevet

Jeg er 20, blir 21 i april:) Samboer er 23, blir 24 i Juni:) Du da?

Ja, det er ganske urettferdig at det skal ta så lang tid for noen! Skulle egentlig holde meg *unna* bli gravid en stund, men Silje ville ha meg her! Hehe!

*Dreamer* Håper du har fått middagen din nå da, hehe.. Du koser deg vel med besøk nå:)

Jeg klarer desverre ikke ha noen forhåpninger nå. Men har ingen mensmurringer eller noe, men har ikke klaffet har jeg en følelse av.. Får bare ta det som det kommer:)

Skrevet

Jeg er 21 og det er sambo også.. :)

Har du vært hos lege eller?

Bor du også i Oslo?

Skrevet

Nei, vi hadde bestemt oss for å prøve fram til Desember 07. For vi trudde jo aldri det skulle ta så lang tid egentlig! Men det gjorde det jo! Nei, bor i Telemark, men er opprinnelig fra Drammen:) Skal ikke til lege før vi får flytta. FLytter til Drammen i April:) Yey!

Skrevet

Opp:)

Skrevet

Hei snuppa! Gjett hva, Marius bestilte pizza!:P BOMBE! Var koselig med besøk i går:)

Håper følelsen din er feil. Merket noe til tanta i dag da? Du har jo ikm i dag! Tanta mi er i full gang. Denne pp´n skal jeg prøve salviete og wild yam, og kanskje sink. Håper det gjør susen!:)

Skrevet

Heii!

Haha, var det jeg tenkte meg.. Hihi! BOMBE.. Så bra at du hadde det koselig igår!

Den har ikke kommet enda.. Ligget kvalm i hele dag og i går, ikke i form igrunn.. Men vi får bare se:) Har bestemt meg for å IKKE teste før jeg MÅ.. Hehe!

Hadde håpet på kino tur til fredag jeg da.. Men nå fikk Morten vite at han måtte jobbe fredagen alikevel. Så får se om vi får gjort det på lørdag istedet:) Hehe! Blir bare ekstra penger da..

Kjedelig at tanta de er i full gang da.. Kan ikke min bare komme å..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...