Gå til innhold

Nå vil "alle" tro jeg lyver:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg gikk bokstavelig talt på døra i kveld og blåveisen har allerede kommet.

"Å, hva har skjedd med deg Olga?"

"Nei, jeg var litt uoppmerksom og gikk på døra..."

Etterfulgt av skeptisk "Mhmmm"-lyder fra den andre og himling med øynene.

Og jeg som har så masse jeg skal gjøre i morgen! Artig...:/

Det var definitvit ikke mannen, han var ikke hjemme da det skjedde! Har en 5-åring som vitne, men kan ikke ta henne ut av barnehagen for at hun kan gå god for historien heller til alle jeg møter... Hehe

Så jenter, det er mulig, av og til treffer man faktisk døra, hehe;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid syntes at det var en utrolig dårlig unnskyldnin gat man går på døra... Helt til jeg klarte å slenge(ja slenge) døra i tryne på meg selv.. hehe...

Men du får nok noe skjeve blikk ja...

Skrevet

psssj, jeg ringer krisesenteret med en gang!!!

Skrevet

Uff pyton det der...I KNOW,hehe

Jeg brakk armen min jeg....og to dager etter klarte 1 åringen og kline til meg rett over øyet med ei sleiv.

Herregud jeg fikk den blåveisen.

Gubben turte nesten ikke å gå ut sammen med meg,hehe.

"Tenk hva folk trur nå,sa hen flere ganger"

Skrevet

Hehe, samme her. Men den sannheten fikk jeg jo bokstavelig slengt rett i fjeset. Er det mulig?! Det klang langt inn i skallen på meg og hodepinen dundret frem med det samme.

Satser på at litt sminke vil skjule det verste og at en maske vil ta litt av hevelsen.

Hehe, lurer på hvor mange skeptiske "mhmmm"'er jeg får i morgen, hihi

Skrevet

Har hørt om å gå på veggen/møte veggen, men dette...hehe...

Få tak i en sånn "nakke-krage" og en fatle, evt rullestol hvis man vil dra den litt lenger, så vil folk tro du har vært med i en ulykke i stedet :P

Eller smink den bort =)

Eller bare bli hjemme og skyld på døra =)

God bedring!

Skrevet

Alltid morrsomt med slike historier. Jeg klarte og slenge bagasjeroms luka i munnen en gang. Fikk en deilig "donald lippe" av det. Det og var ikke så enkelt og forklare den heller uten kommentaren, om det man alltid sier. Men fy så vondt det var da. Men kunne ikke annet en og le av det hele. Så jeg forstår deg.......

Skrevet

Hihi, samme skjedde (nesten da) hos oss. Mannen min brakk noen bein i hånda og da jeg var med han på legevakten spurte legen om han hadde slått meg! Det avkreftet jeg med engang, et så hardt slag hadde jo skadet meg og.

MEN; en snau uke etterpå knakk jeg ribbeina. Og mannen min gikk med gips... hihi... han var veldig glad for at han måtte være hjemme med lille, så en kompis måtte kjøre meg til legevakta. Ellers hadde det nok blitt noen spørsmål...;-)

Gjest otilie79:o)
Skrevet

Hehe:D

Mormor fortalte meg at hun engang klarte å gi morfar en blåveis,

husker ikke hvordan.

Men da hun spurte, hva skal du si til folk nå da, når de spør hvordan du fikk den??

Jeg skal si det som det er, sa morfar da, for det er ingen som kommer til å tro meg uanset:P

Skrevet

Ha ha:o) Du vl nok få noen blikk ja.

Klumsete meg falt ned trappen og fikk blåveis i både fjeset og på armer og ben.

Det var sommeren for 2 år siden.

Gjett om min daværende samboer fikk stygge blikk og jeg fikk sånne "stakkars deg" blikk.

Man føler seg jo nesten enda teitere når folk spør hva som har skjedd og man skal til å forklare.

Så det går faktisk an å ramle ned trappen også;o)

Skrevet

Hahaha....har gjort det jeg også en gang jeg også.

Rett etter at vi flyttet sammen. Mange som lo og tullet med at jeg hadde et forklaringsproblem, men er temmelig sikker på at ingen mistenkte min kjære :o)

Skrevet

her var det guttungen som skalla til meg akkurat på beinet under øye... gjorde sinnsykt vondt... etterhvert ble jeg bare blåere og blåere langt ned på kjaken.... fikk noen rare blikk gitt... må si veslegutt traff godt... he he

Skrevet

Ei venninne av meg danset og klarte det kunststykket å sparke seg selv ganske hardt i hånda. Ett eller annet røyk, og hun måtte på legevakta. Hun fikk ikke akkurat inntrykket av at de trodde på henne når hun fortalte hvordan skaden var skjedd.

Skrevet

Hahahaha, hvordan fikk hun det til? Hun må jammen være myk!! *morsomme mentale bilder*

Skrevet

Er man bare fingerferdige nok, så går det meste.

Tror hun tok noe som lignet et "brassespark" eller noe.

Vi har interressante danseformer i vår gjeng... ;-)

Skrevet

Ei jeg jobbet sammen med engang, gikk i skråtaket på soverommet om natta og falt og slo seg på senga så hun måtte på legevakta. Legen spurte hvordan dette hadde skjedd og hun forklarte. "Ja-ha" sa legen og trodde ikke akkurat på henne. Mannen ble nok mistenkt av den legen ja...uff, stakkar.

Skrevet

Hvordan er det mulig? Å slenge døra på sel selv? Prøver bare å visualisere det inni hodet mit. Hihihi..

Skrevet

En venninne av sambo fikk en bildør rett i ansiktet, og det var hun selv som åpnet døren. Slo den rett og slett rett i flaisen.. hehe,, at det går an! Det er helt sant, for det var flere vitner. De ler av det den dag i dag..

Skrevet

he he... Ei jeg kjenner var litt småfull, hekta høye hæler fast i barkrakken og dælja hodet i bardisken... Hun løy om det og sa hun hadde gått på ei dør. Fint å komme på jobb dagen etter- som lærer og forklare blått øye og 4 sting..

Skrevet

Hvordan jeg klarte det, Denice?

Enkelt, skulle inn på bad/vaskerom med masse, masse klær i armene som skulle i vaskemaskinen. Døra inn der sklir igjen av seg selv og jeg fulgte ikke med og dundra ansiktet rett inn i den.

Nå er det jo noen timer siden og jeg er fiiiiin og blå og hoven fra panna og nedover øyet. Så flott atte! =)

Klærne fløy i alle retninger og datteren min lærte seg noen nye gloser:/ Så da hun gjentok dem og spente i døra for å straffe den (hehe, hun er nå søt da) så måtte jeg, med ene hånda over ansiktet, intense smerter i skallen og stjerner dansende foran øynene, forklare at det var stygge, dumme ord som man ikke fikk lov til å si, og at mamma nå ikke får lov til å spise godteri på lørdag, så hun må ikke bruke dem igjen. Håper det funket!:/

Skrevet

Jeg gikk på meg en lyktestolpe på et fortau engang..så jeg vet det går an.

;o)

Men så gikk det en fin type på andre siden av gata....(dette var i min lyse ungdomsår..hehe)

Skrevet

Hehe, at man gjør for de kjekke guttene;-) Dessverre ingen kjekke mannfolk som var skyld i mitt uhell i dag, bare meg som ikke så meg for. Spent på hvordan jeg ser ut i morgen, har et håp om at kulen og fargen er på vei tilbake...;-)

Skrevet

Mannen min har nakkekrage på når han kjører bil,pga skade i nakken.

Når vi er sammen på butikken,og kassadama fks spør "oida,hva skjedde med deg?"

"Kom litt for seint hjem i går kveld,og det likte ikke fruen!"

Sånn svarer han....håper jo folk skjønner det er spøk!

Skrevet

Hihi, men du ser jo ikke ut som den voldelige typen da, Northern (du "kjenner" meg, har skiftet nick), så det tror jeg ikke noen kan tro!

Hm, kanskje jeg skal gi mannen skylden likevel... han fikk litt angst da jeg ringte og fortalte hva som hadde skjedd "Du må ikke si du gikk på døra, for da tror alle det var meg! Si at det var en av ungene!" Hihihi...=)

Skrevet

Slikt skjer.

Jeg klarte å delje til et vinglass som stod på kjøkkenbenken, som knuste i slaget, og kuttet meg skikkelig opp på hånda.

Måtte vekke mini, kle på ham, ta bussen til legevakta, og så forklare legen at jeg hadde kutta meg på et vinglass jeg klarte å knuse.

De så skikkelig rart på meg. Var rart de ikke ringte barnevernet. Mini var bare 3 mnd gammel.

Jeg fortalte at jeg bare hadde hatt juice og farris i glasset da, men tvilte på at de trodde meg:-/

Heldigvis trodde fastlegen meg da hun skulle ta stingene, for hun vet at jeg aldri driker alkohol, men hun startet med å understreke at det ER greit å ta seg et glass vin selv om man ammer. Måtte da minne henne på at jeg er allergisk mot alkohol, for det hadde hun glemt.

Da lo jeg godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...