Icerus Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 14. januar 2008 Status i dag: testet i dag... litt tidlig men alikevel. Negativ... Men ellers symptomer: -mensmurring -stikking i puppene -oppblåst og luft i magen (mer enn normalt) -merkelig følelse i "eggstokkområdet" -småkvalm til tider -blør fra tannkjøttet -Halsbrann til de grader***** -ellers litt øm i puppene... generelt litt sliten.. Dette var da dagens symptomer frem til nå... :)
Tuttelure Skrevet 16. januar 2008 #28 Skrevet 16. januar 2008 hvordan føles kroppen nå som det bare er 3 dager til IKM? "symptomer": -småkvalm innimellom -varierende mage.. -veldig trøtt
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #29 Skrevet 16. januar 2008 Mine symptomer: -småkvalm innimellom -sykt med halsbrann -trøtt, særlig på ettermiddag -stikk i puppene -neseblod -stikking nede i magen innimellom, særlig på kvelden -mye luft i magen Føler meg annerledes enn i tidligere pp`er, så jeg håper sterkt! Fikk prøver i posten nå, så tester i kveld:-)
Tuttelure Skrevet 16. januar 2008 #30 Skrevet 16. januar 2008 er det ikke like greit å vente til i morra med å teste "M-79 håperpå 08gull"? når man tester før IKM, lønner seg å teste med morgenurin vistnok:)! da det evt er høyest kons. av HCG
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #31 Skrevet 16. januar 2008 Ja jeg vet det:-D Men klarer IKKE vente... Hehehe, men er ikke så farlig, har fått 10 tester i posten i dag;-) Så jeg kommer nok til å teste i morgen tidlig også:-) Uff jeg er en ekstremt utålmodig sjel... Hehe;-)
*anki * Skrevet 16. januar 2008 #32 Skrevet 16. januar 2008 Heisan. Kjøpte meg en digital test idag og tenker prøve den i morgen tidlig. Da er jeg kun to dager unna IKM. Da er det ganske store sjanser for at den skal være riktig... Spent på dere andre...Lykke til...
*Lissi* Skrevet 16. januar 2008 #33 Skrevet 16. januar 2008 Heisan jenter! Er dere spente? Selv er jeg faktisk helt rolig:-) Har klart å ikke stresse denne mnd. Jobbet natt rundt el, så kan ikke helt tro at det skal treffe denne mnd. Uansett "bare" min 2.pp, så prøver å ikke ta helt av ennå, hehe! Blir uansett spenende lørdag!
Tuttelure Skrevet 16. januar 2008 #34 Skrevet 16. januar 2008 jeg har også en digital liggende på lur og tre andre accu-tester, har veldig lyst til å ikke teste.. men det er veldig fristende.. men jeg vet bare hvor skuffa og trist jeg blir ei lita stund om den er negativ da.. jeg er ganske rolig forsåvidt.. har litt "skjer-det-så-skjer-det" holdning..
*anki * Skrevet 16. januar 2008 #35 Skrevet 16. januar 2008 Hadde en billigtest igjen fra forge mnd og greide ikke la være å teste... Den var negativ... Så får nok vente med den digitale til lørdag eller søndag dersom ikke tanta dukker opp... Begynner å se svart på det. Flere symptom jeg hadde tidligere i uken er borte no... Får nok belage meg på en ny pp
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 16. januar 2008 #36 Skrevet 16. januar 2008 Ikke gi opp håpet anki72. Ingen tante=håp. Det er jo flere som ikke tester positivt før langt over ikm... Heier på deg:-)
*anki * Skrevet 16. januar 2008 #37 Skrevet 16. januar 2008 Takker for det M-79 håperpå 08gull. Følger spent med på deg og alle andre her inne. Det er sant at ingen tante=håp. Vi får leve i håpet noen dager til og håpe at alle de heldige sender oss litt babystøv... :-) Lykke til med testingen.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 17. januar 2008 #38 Skrevet 17. januar 2008 Tusen takk anki72:-) Testet nok negativt i dag jeg også, men er jo to dager til ikm da.. Men er selv litt (veldig) negativ i dag, for symptomene er borte vekke:-( Føler på meg at tanta kommer på lørdag..... Hvordan går det med deg og symptomer nå da? Krysser fingrene for deg og for oss alle her på denne tråden!!!!!!!!!!!!!!
Tuttelure Skrevet 17. januar 2008 #39 Skrevet 17. januar 2008 Jeg var dumt å tok en CB digital test i dag, greide ikke å vente:( den var jo neg. seff.. det er fortsatt 2 dager til IKM da... kan jo endre seg:) hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid da??
*Lissi* Skrevet 17. januar 2008 #40 Skrevet 17. januar 2008 Heisan jenter! 2 dager igjen! Har kjøpt meg en test i dag. Skal ta den søndag om tanta ikke har dukket:-)
Tuttelure Skrevet 17. januar 2008 #41 Skrevet 17. januar 2008 hm.. testen var negativ dag tidlig.. men jeg er kvalm og uvel... blir bare verre og verre...
*anki * Skrevet 17. januar 2008 #42 Skrevet 17. januar 2008 Hei M-79...og alle andre på denne skravlesiden! Alle symptomer er borte.Var faktisk oppe til halv tolv i går kveld og hadde vanskelig for å få sove... Kanskje det er for at jeg tenker for mye. Blir jo litt skrullete av å lese så mye forskjellig inne på desse sidene også da... Hadde f.eks veldig vondt ibrystene tidligere i uken og litt ekkel metallsmak i munnen, men no kjenner jeg ikke noe. Har veldig vondt i ryggen og det er vel et tegn på at tanta er på veg tenker jeg. Men så lenge den holder seg vekk er det håp... Jeg heier på oss alle...så får vi teste på morgenurin på lørdag... Det er no forbasket at det skal være så vanskelig...ble fort gravid med de andre to og uten noen komplikasjoner. No har jeg hatt enMA i uke 12 og holder vel på med 3pp etter dette. Men blir vel vanskligere å få til, til eldre en blir...
*anki * Skrevet 18. januar 2008 #43 Skrevet 18. januar 2008 Heisan alle sammen. Noen som skal teste i morgen tidlig? TR har enda ikke dukket opp her... Jeg tester på morgenurin i morgen så sant ingenting dukker opp i natt. Men føles ikke slik...
Icerus Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #44 Skrevet 18. januar 2008 jepp, jeg skal teste i morgen tidlig Testet i dag, men det var nå på kvelden. Fikk selvfølgelig negativ....
*Lissi* Skrevet 18. januar 2008 #45 Skrevet 18. januar 2008 Jeg testet i dag (skulle egentlig teste før søndag) Og den var jammen positiv!! Helt skjelven enda. Klaffet selvfølgelig den mnd. vi ikke har stresset:-) Lykke til jenter! Håper dere følger etter på 1. trimester søndag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå