Gå til innhold

IKM 19 januar, flere ?? en liten skravleside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mange debattsider har inne at jeg klarer å rote meg bort :)

Tenkte at det ville vært gøy å følge de som har samme IKM dato som meg.

Litt om meg:

25 år fra bergen, første barn og første pp. Har sambo og holder på å bygge hus. Er ellers ganske aktiv med håndball og dykking til tider. Kan lite om dette med termin, el og ting og tang. Men gleder med til å teste, og har allerede bestilt tester fra nettet. Håper på å teste til helgen. Selv om jeg vet at det er altfor tidlig.

Hadde el 5 januar dersom jeg har klart å regne riktig. Hadde litt merkelig natt fra i går til i dag. Var sikkert på toalettet 4 ganger før jeg fikk sove, samt med en gang jeg stod opp. ellers har jeg hatt noe alla svake mens smerter. Men skal jo ikke ha IKM før 19 januar....

Jaja, vå håper på det beste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og hopp =)

Jeg har også IKM 19 januar. Er så spent.

Men har ingen tegn i det heltatt , men.. hadde jo EL bare for noen dager siden ! *Positiv* ;D Vi er inne i vår 3 pp.

Krysser fingra for oss begge, jeg ;)

Skrevet

Skal krysse fingrene for oss begge jeg og. Vet jo ikke om det jeg har er tegn eller inbilte tegn ;) lykke til til dere også;)

Skrevet

hei!

Jeg har ikm rundt den 19 jeg og..Har prøvd siden september og mistet i oktober i uke 6.. Bor i rogaland og har ei lita og er gift og veldig fornøyd med livet men jeg ønsker meg en liten baby til..

Føler jeg har mens murringer heleveien og vondt i pupper og litt råmelk..

Så jeg har et veldig stort håp denne gangen! Men jeg tester positivt ganske sent tror jeg, så jeg har vel tre uker til den viser positiv...Viss den gjør det i det hele tatt..

Lykke til !!!

Skrevet

hei igjen icerus:-) -og dere andre. Ikm 19. her også. Tvi tvi til oss alle:-)

Skrevet

HEi:) jeg har ikm den 19:) (muligens den 18). har kjent på litt mensmurringer siden torsdag. er nok tegn på el:) det blir veldig spennende hvordan kroppen føles de neste ukene:) om det går ann å kjenne noe i det hele tatt om det har skjedd noe i livmora:)! tihi

jeg bor på lillehammer med samboer:) leier leilighet:) har prøvd siden september, så er nå inne i 5 pp:)! har vært smådesperat og frustrert og lettere irritert denne el-perioden.. mnmn :)! tvi tvi

Skrevet

Hei til alle sammen, og lykke til :)

Jeg tenkte å teste på fredag eller lørdag. Testene kom i posten i dag ;) Vet at det er tidlig, men har en samboer som holder på å sprekke. Han håpet på at det ikke tok mer enn en dag eller to før vi fikk vite noe. Da jeg sa ca 14 dagen, stod han bare og måpet. Så har blitt enige om å teste en gang nå til helgen, og dersom den er negativ vente til etter IKM før vi tester igjen.. er litt utolmodig selv...

He He He....

Skrevet

Heisan jenter! Jeg har også IKM 19.januar:-) Har tre barn fra før på 10, 8 og snart 2 år. Er min 2 pp. Har tatt slimløsende hostesaft dagene før el, så nå blir det spennende å se:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heisan. Har også ikm 19. Er fra sunnmøre og er 36 år. Har to gutter fra før. 7 og 4 år... Hadde MA i oktober. Hadde opprinnelig termin ca 7.mai. Kjenner ingenting enda men det er vel litt tidlig. Har ikke vært kvalm eller uggen med de andre to, så regner med det blir ca samme denne gang. Håper vi får positive tester alle sammen denne mnd

Skrevet

hei hei, jeg også har ikm 19...blir spennende dette! hadde eggløsning den 5/6 januar..hvor tidlig kan man egentlig teste? klarer nesten ikke vente..;) er kommet til 5 pp, så no må d skje noe snart! ;) lykke til alle xxx

Skrevet

Tenkte å ta en liten oppsamling :)

Pr i dag er vi følgende med IKM 19 januar:

- Icerus

- 08Baby

- twinkle twinkle

- M-79 håper på 08gull

- Tuttelure

- 'Luremus'

- anki72

- liljeblomst

Ellers for å svare på siste innlegg her.. Det vet jeg dessverre ikke. Alt fra 10 dager etter eggløsning til mor er i 7 uke tror jeg... Kan jo teste negativt selv om en er gravid hvis en måler for tidlig... Men er ikke sikker. Andre her som vet bedre?

Skrevet

Heihei!

Melder meg på her jeg også... Hadde EL 5.jan, og IKM den 19. Så spent, så spent! Har stor tro på at det skal skje noe denne pp, er i allefall det jeg har gått rundt og innbilt meg siden vi startet med prøvingen... Hehe!

Ellers vet jeg at med CB digital kan man teste så tidlig som 5 dager før IKM, men at det da er 50% sjanse for at den viser at du er gravid. Det betyr at du kan være gravid, men at det ikke slår ut på testen. Så jeg har tenkt å vente til den 19, hvis ikke tanta alt har kommet... Den har en teit tendens til å komme dagen før den egentlig skal... hmm...

Skrevet

Velkommen til deg og :)

Da skal jeg kjøpe CB digital når jeg er i drammen neste uke. Vil ikke si til samboer at jeg bruker penger på sånt... :) Har jo kjøpt test strimler, men stoler ikke helt på at det holder hehe

Skrevet

hmm, no lurer eg veldig, har spottet i flere dager no, først lyserosa, deretter litt brunlig..noen andre som har gjort dette? leser at dette både kan og ikke kan være et tegn på graviditet..har jo ikke ikm før den 19..hadde EL den 5..festeblødning? xx..håpe håpe..xx

Skrevet

noen med noen symptomer her?

Skrevet

kanskje det er tegn på en festeblødning:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Skrevet

er det ikke tidlig m symptomer? merker forhåpentligvis noe i løpet av den neste uka:):)

Skrevet

Heisann Icerus og alle dere andre!

Internett-linjen vår har ligget nede noen dager, men er endelig med igjen og slenger meg på her.

Har ikm 19 - aah en hel uke igjen å vente. Verker nederst i magen og føler meg ofte litt kvalm og uggen, men er redd jeg bare innbiller meg symptomer som ikke er der ;-p

Jeg er 32 år, bor i Bergen og har to gutter fra før. 2 pp. Kan ikke egentlig huske hvordan det var før jeg fant ut at jeg var gravid de andre gangene...

Vi er vel veldig spente alle sammen, men innser at det er litt tidlig å teste ennå... he he.

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

*dytte dytte*

Onsdag blir min første testedag. Tror ikke lengre at det er noe der, men det kan endre seg.... IKM bare 6 dager unna nå.

Skrevet

IKM 19 januar her og.

Dette er sååå spennende jenter!

Skrevet

merker dere noe? Tror dere det har klaffa denne mnd-en:)? jeg lever i håpet.. har ikke kjent noe på kroppen enda... men det er jo så stor variasjon på hva man kjenner.. har vært tørr, og hatt lite sexlyst den siste uka.. hm.. men det er vel bare tilfeldig..

Skrevet

Fryktelig trøtt... Og har de siste to dager fått veldig følsomme bryst. De er tunge og vonde dersom jeg klemmer på de... Forge mnd før TR kom kjente jeg ikke noe i brystene. Var bevisst på å kjenne etter så derfor husker jeg det godt... Har også vondt i eggstokker og får kraftig stikning/sammentrekning nederst i magen dersom jeg tar en brå bevegelse... Og vondt i ryggen når jeg våkner på morgenen...og tisser ofte...

Håpet er der...litt mer enn forge mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...