Gå til innhold

Begynner å gå på nervene løs dette her

Annika og Marikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, det var litt kjipe nyheter ja! Hvor mange uker er du nå da??? Synes å huske du er 3 uker foran meg, så da er du i uke 34...kan de ikke bare hente dem nå da? Blir nervøs av sånt jeg!

Nei, her fikk du dårlig oppbakking gitt, skal skjerpe meg! Selvfølgelig har babyene det helt klart inni magen din, og så lenge lunger og alt får sjans til å modnes uten at det er noen fare for jenta så går dette helt sikkert bra. Som du sier, du stoler på Aud (vet enda ikke hvem Aud er jeg...!!)

Krysser fingrene for at du klarer å ha dem inne et par uker til da :)

Min dag har faktisk vært veldig bra. Sov til 1200 (!! - er det mulig??), deretter tok jeg meg en tur til sentrum og handlet litt. Og så har jeg rydda, lagd mat og det er liksom ikke måte på! Men, fått en god natt søvn så da er dagene mine ganske gode. Svir litt mindre i magen også nå, så tror voksingen har roet seg litt et par dager - men blåveisen er der enda. Teller ned dager til kontrollen på fredag - virker så lenge til :)

Husk å holde meg oppdatert er du snill... Vet du hvordan man sender mail? Hvis du trykker på navnet mitt så kommer du inn på profilen min hvor du kan sende meg en mail. Hvis du gjør det så kan jeg svare på den og få gitt deg mobilnummeret mitt, jeg MÅ vite om det skjer noe med deg!! Du har ingen profil, så jeg kan ikke sende deg mail - mulig du må opprette det først...??

Håper du får en god natt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skrevet en privat melding til deg, du får se om du finner den, og har gitt deg telefonnummer og mailadresse. Har også opprettet min egen profil endelig, så jeg får se om jeg finner utav det, er ganske klønete med disse systemene.

Trodde jeg var helt trygg på å gå en uke til, og det er jeg vel, likevel er jeg enormt spent og urolig merker jeg. Nervøs liksom, og denne uka kommer til å gå seint tenker jeg. Men har endel småting jeg gjerne vil få gjort så det hjelper. Christian også er temmelig spent, og fyker rundt og snekrer og fikser og ordner, henger opp lamper osv. Hehe. Aldri så galt er det godt for noe. Men til uka kommer jeg til å insistere på at de skal ta de hvis den minste fremdeles ikke har vokst. Den store er jo stor til å være tvilling, og hun kunne tydelig se at hennes morkake var større.... ååå...er så spent nå. Skal holde deg oppdatert. Spent på åssen det ser ut hos deg til fredag da!!

Skrevet

Hei Annika og Marikken.... koselig at det er flere sørlandsfolk her... jeg er også fra Byen. oppvokst på Hamresanden...

Jeg ligger litt etter dere jeg da. er nå i uke 13. Men kjenner allerede nå at dette ikke kan sammenlignes med å gå med bare et barn. er dødsliten og mangler overskudd totalt..... Håper at det skal komme med solen og bedre vær...:-)

Skrevet

Heisann, så koselig med kristiansandere!!! Ja tenker nok du merker det ja, jeg fikk greie på det i 14. uke og syns også at den utmattethetsfølelsen var sterkere enn i de andre svangerskapene. Lykke lykke til da!! Håper å høre mer fra deg!!

Skrevet

Hei Annika og Marikken.Jeg er bare på besøk på gamle trakter:) har tvillinger som ble født på kristiansand sykehus for 1.5 år siden.Hadde planlagt keiser snitt en uke før de kom.de kom i uke 35.den ene veide 2300 og den andre 3100.skjønner utrolig godt hvordan du har det!de siste ukene er helt DRiTT.som du ser,så fikk jeg innvilget ks 4 uker før termin,kun av den grunn du sliter med.om du ikke orker mer,så si at nok er nok.jeg hadde gjort det samme igjen.jeg veide 96 kg.satt i en stol,sov dårlig,og var helt skutt.De hadde ingen problemer,pustet selv,og spiste greit.Kjenner igjen navnene du nevner......Aud er helt til å spise opp.til slutt vil jeg bare si at kristiansand må være det beste sykehuset i landet! Gled deg.lykke lykke til................jeg venter nr.4 i August,men det er "bare"en:))

Skrevet

Så utrolig koselig dette var da!!! Så rart at du fikk dine to her for 1,5 år siden. Ja de er veldig greie her, spes Aud og Øystein Steinsvåg er helt spesielle. Du venter nr 4 ja, hadde du en fra før da? Ja etter skal vel noe til, hehe. Men så rart at de var så forskjellig store, de skiller jo nesten en kg!! For mine er jo også ganske forskjellige og som du sikkert har lest her, så har den ene sluttet helt å vokse. Men Aud sier at sålenge det er nok fostervann osv, er det tegn på at morkaka fungerer godt nok til at det er bedre de blir inne litt til. Jeg vil jo gjerne gå ut 36 uker, men merker det er tungt. 13. febr. er iallefall ikke aktuelt lenger. Aud ringte idag, og da sa hun at de ihvertfall blir tatt et par uker før det. For når de ikke vokser, trenger de heller ikke bli inne lenger da. Det er bare godt å gå ut 36 uker sier hun, for å slippe mest mulig prematur-problemer. Så da blir det vel som hos deg da, og hvis de blir så store som dine, skal jeg jo være veldig fornøyd!!

Jeg skal legges inn i morra tidlig for å få jern intravenøst. Har så lav HB. Trenger ikke være der hele tida, men må liksom legges inn formelt. Hun mente det mye var grunnen til utmattelsen. Hadde jo vært fint hvis det hjelper. Skal få tre doser. Syns faktisk det er veldig bra å få et sånnt tilbud. Er jo ganske viktig før operasjonen at jernlagrene ikke er helt tomme. Skal få blodoverføring i forb. med ks også. Men er dine så forskjellig store enda, eller jevnet det seg ut? Jeg venter angivelig to jenter så det er så rart at de er så forskjellig store, men de mener det er fordi den ene morkaka er så mye mindre, så da jevner det seg vel når de begynner å få like mye mat!!??!! Ellers må de jo ha forskjellige størrelser i tøy, jeg har jo alt to og to samme. hehe. luksusproblem men....

Hyggelig at du stikker innom her av og til da!! Bor du i Kr. sand enda?

Skrevet

Ja,har en gutt på 11 år.masse hjelp i hann.var spent på om han som gutt ville synes det var stas,men det skal jeg si!jeg bor i søgne.......det at nr.4 er på vei er det ingen som vet,måtte bare si det:) De har vært forskjellige på vekta hele veien,men kunne fint bruke samme størrelse i tøy.hvor gamle er dine 3 gutter,og hvor i byen bor du? lykke til med jern påfyll i dag,det vil nok gi et ekstra kikk.

Skrevet

Mine er: Niklas 6, Mikael 4 og Bendik 2,1/2, bor i Eigevannsområdet. Så koselig at du får en til, kjempegøy for tvillingene også å få søsken. Lykke til med sv.skapet. Snakkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...