Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #26 Skrevet 7. januar 2008 Siden den var så svak, så tenkte jeg å vente i et par dager til før jeg tar en digital CB.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #27 Skrevet 7. januar 2008 ja, eg skjønne tankene dine så godt:) Men du har jo fått utslag på testen så det er ikke rart tankene fyker av gårde om alt mulig:) Det gjør jo mine bare fordi jeg plutselig muligens har en 28 dagers mens og ikke 27.. Kommer nok til å teste imorgen tidlig om ikke tr er her da...men sjekka tempen min fra forrige mnd. og den holdt seg høy helt til 2.dag mens...så jeg vet ikke jeg... Bruker egentlig cb digital jeg. men kjøpte en topack quick respons her på apoteket og. og så har jeg et par strimmeltester fra billigtester liggende. Spart opp litt ja:) Nei, nå skal jeg jem fra jobb..Snakkes senere:)
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 7. januar 2008 #28 Skrevet 7. januar 2008 slik ble en test til meg i går kveld,såg på den flere timer etter jeg hadde tatt den,var svaaaaak strek,tok en digital i dag,og jammen sto det ikke GRAVID har ikm i morgen...så jeg tror du er det;) et lite gratulerer fra meg
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 7. januar 2008 Elisabeth, fint å ha et lite lager av tester da. Jeg er testoman blitt nå. Hehe. Ikke så enkelt med temp og symptomer og alt. Jeg krysser hvertfall fingrene for at du får en positiv test i morgen tidlig. Lykke lykke til!!
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 7. januar 2008 Hehe. Så spennende da. Takk skal du ha. Håper jeg er det nå da. Har store forhåpninger nå gitt!!
**Håper** Skrevet 7. januar 2008 #31 Skrevet 7. januar 2008 Du er helt sikkert gravid:=)))) Så jeg sier GRATULERER=))))
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 7. januar 2008 Tror du? Ååååh, det hadde vært så herlig. Et forsiktig takk fra meg. Prøver å ta det rolig før det er bekreftet. Hehe.
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 7. januar 2008 #33 Skrevet 7. januar 2008 blir så spendt på dine vegne.. kan kjenne følesen av å kanskje være gravid. d kribler.. og jeg smiler til deg.. håpe virkelig at den er positiv.. skal selv teste fredag, så jeg vet hvor spennende dette er.....
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 7. januar 2008 #34 Skrevet 7. januar 2008 Forsiktig Gratulerer her ifra også.. håper du får ei spire.. send oss andre mye babystøv da :-D
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #35 Skrevet 7. januar 2008 Truseprinsesse:) skjønner at gratulasjonene tas imot med et forsiktig takk:) Er også redd å juble for tidlig skal d vise seg jeg mulig er gravid... Gjorde ikveld som andre her inne og tok en test (strimmeltest) som jeg hadde liggende...var helt blank. Da jeg måtte på do igjen 1,5t senere var d en supersupersvak strek der. i enkelte vinkler vistes den ikke engang. men mannen så den og. Uff, er så dum...Totalt ugyldig test. Føler fremdeles mensen er på vei...og imorgen er siste mulige ikmdag etter hvordan syklusen pleier å være. klarer ikke å vente til onsdag...Blir en test imorgen på ikmdagen....Gruer meg til å bli skuffet... Skulle du teste imorgen igjen truseprinsesse eller vente til senere i uka?:)Du har nå da så mye med symptomer atte:)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #36 Skrevet 7. januar 2008 Ei venninne av meg maste på meg om å ta test i kveld og den var negativ. Derfor har jeg bestemt meg for å ta en clearblue digital på onsdag. Da må da kroppen min ha produsert nok hcg om jeg er gravid. Har skikkelig halsvondt i dag, så nå er jeg redd for at alt bare er tull og at jeg bare får influensa? Tanta ser ikke ut til å komme da.. Det er jo en bra ting. Når skal du teste igjen? De er skumle disse testene.. Man kan stirre de nesten ihjel.. Hehe.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #37 Skrevet 7. januar 2008 hehe, stirre dem ihjel ja:) D er ihvertfall sikkert:) Den jeg tok ikveld og så på igjen så lenge etter var så svak at d var nesten en fantasistrek:) men en super liten trøst at mannen så den også. ja, tror det er godt å vente en dag nå med å teste hvis du klarer det. Jeg tester imorgen tidlig hvis jeg ikke våkner med tr på besøk....Skal ta tempen først og se om det påvirker min mening om å teste imorgen. Skulle ønske det var onsdag imorgen og den 28 dagen av syklusen var over. Pleier ha 27 men ser ut som om de to siste har vært på 28 dager...aldri gått over det iallefall... Håper bare ikke psyken min påvirker denne prøvingen i den grad at mens blir litt forstyrret;)-;-) Tror ikke det. men de siste dagene har hodet mitt surret skikkelig rundt baby altså.... Kvalmen din da? Like galen?
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #38 Skrevet 7. januar 2008 Kvalmen min var desidert verst den kvelden jeg satt ved doskåla. Nå kommer den og går litt i bølger. Småkvalm hele tiden. Er du kvalm? Du må rapportere etter testen i morgen! Da jeg leverte testen som var positiv til kjæresten min sa jeg ingenting.. Prøvde ikke å hinte, jeg bare ga han den.. Da sa han av seg selv at det var klart en strek der.. Det er så koselig når gubbene bekrefter det vi ser.. Hva er det første du gjør om du får positiv test da?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #39 Skrevet 7. januar 2008 jepp, skal rapportere. men som sagt ikm imorgen og litt murringer så tør ikke håpe på noe. Har ikke noe særlig med symptomer:( godt kvalmen har gitt seg litt. Får hb den kommer på et nivå som gjør at du føler at du fungerer til å gjøre ting:) Herlig å kunne vise testen og at de ser det samm ja:) Jeg viste ikke streken siden den var så svak men han fant den selv:) men som sagt...ugyldig test... hehe, eg komme t å legge an inni ein pakke som eg har kjøpt (to bodyer, 1m/ a new member of the family og en m/i love my daddy)...hehe, litt cheezy men nå blir d sånn:) Og så gir eg d så fort eg får sjans på morningen:) men føler ikke på meg at det blir imorgen... Prøve så godt jeg kan å ikke få forhåpninger.. Da stikker jeg til sengs....Får hb jeg klarer å sovne...Våkner sikkert mange ganger i løpet av natta:) Sov godt og snakkes imorgen:)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #40 Skrevet 7. januar 2008 Spennende da. Lykke til og sov godt. Er sliten jeg også.. Uten å ha gjort noe som helst.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #41 Skrevet 8. januar 2008 Jaja, da var spenningen over for denne gang. Det ble en 28 dagers syklus som jeg tenkte men ikke håpet på. Ikke kommet skikkelig igang. men litt blod på papiret i morges. Og tempen har sunket med 0,2 så d var d i pp 2. Og tok en cb digital som viste ikke gravid. Må alltid teste bare for å være sikker siden mange har en blødning selv om de er gravide.. Og deg da truseprinsesse? Vet du ikke skal teste igjen enda, men formen like galen? Med dine symptomer så må d jo bare være en ting:) Håper den klorer seg fast:)
Truseprinsesse Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #42 Skrevet 8. januar 2008 Ja, det er lurt å teste selv om man blør fordi jeg leser stadig om folk som blør gjennom hele svangerskapet. Er jo mange forskjellige ting som kan forårsake en blødning også.. Men det var veldig synd at tanta kom og du testet negativt.. Men du er tidlig i prøvingen enda da, så det kommer jo flere tog heldigvis.*trøsteklem* Du får ta deg en kosedag. Det pleier jeg å gjøre når jeg får mensen. Spesielt i denne prøvetiden. Det blir liksom tungt på flere måter når tanta kommer. Her i gården er ikke formen så ille enda i dag, men den pleier ikke være så verst når jeg står opp.. Får se litt hvordan denne dagen tar meg. Er nå tre dager over ikm om jeg følger den siste syklusen på 27 dager også er jeg på ikm om jeg følger den første syklusen på 31 dager. Ingen tante rød enda. Ikke så mye som et blodspor. Nå begynner det jo å bli litt spennene dette her.. :) Akkurat nå har jeg ingen symptomer, men det kommer vel..
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #43 Skrevet 8. januar 2008 Ja, symptomene kommer og går tror jeg:) Godt du iallefall har tider der du føler deg litt oppgående:) Takk for trøsteklem. Kommer godt med:) Er tidlig i prøvingen ja. men allikevel... Alle respekt til de som har holdt på lenge altså Men merker at en kosedag kommer til å gjøre godt å så på an igjen med nytt friskt mot:) Nå må jeg inn å endre nick også Siden jeg slutta på pillene i juni/juli så har jeg hatt sykluser på 25-26-27-28 dager. men hatt to på 27 og så de to siste på 28dager så nå regner jeg 28 dager:)Er heldig og har forsåvidt grei lengde på syklusene:) Denne pp har jeg mye jeg skal gjøre og forhåpentligvis ikke tenke så baby:) men detter nok mye innom her for det om:) Var det imorgen du skulle teste igjen eller drøyer du det litt lenger?
Truseprinsesse Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #44 Skrevet 8. januar 2008 Jeg tester i morgen.. Om den er negativ så tror jeg nok håpet mitt dør litt gitt. Hehe. Men har fått så mye positive tilbakemeldinger så jeg har håpet oppe akkurat nå hvertfall. I tillegg er det betryggende at jeg ikke har noen av mine vanlige mensmurringer, men en slags jobbing i magen. Jeg kjenner at noe skjer der nede... Helt rart. Men du må komme innom i morgen og sjekke hvordan det gikk med testen min da. Kanskje det klaffer for oss begge på tredje forsøk? Hvordan tok din kjære beskjeden om at tanta kom da?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #45 Skrevet 8. januar 2008 Ja, gjett om jeg skal:)Håper den snart lyser klar gravid mot deg rett etter du har tatt den:) Ja, får satse på at alle gode ting er tre:) Min kjære tok det fint som han gjorde sist også...Ovenfor meg iallfall:) men føler ikke han skjuler noe for meg. Denne tanta denne gangen altså...har gått med murringer som har kommet og gått i to dager. nå føler jeg ingenting og pleier kjenne mensen godt me smerter ja...Heller ikke noe mer blod. bare d på papiret i morges...Håper virkelig at den kommer skikkelig idag så jeg ikke får enda lenger syklus...Normalt kommer mensen med et pang. men ikke etter at vi startet prøve... Hvordan har din kjære det da oppi alt dette? Forteller du det meste som skjer i kroppen eller siler du ut info?
Truseprinsesse Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #46 Skrevet 8. januar 2008 Får håpe den kommer for fullt i løpet av dagen.. Kanskje du har blitt en spotter? Min mens var veldig annerledes enn den pleier forrige gang. Tror det er litt justeringer etter prevensjonslutt for min egen del.. Min kjære har det fint han. Tenker nok ikke like mye på det som meg, men spør stadig vekk om oppdateringer. I tillegg passer han på at jeg spiser nok og sunt. Han er også nøye med at jeg skal ta gravidvitaminer(kjøpte det i går). Jeg skulle egentlig gå imot han når han kom hjem fra jobb i går, men da sa han at jeg måtte bli hjemme på kvelden fordi det kunne jo skje meg og magen noe når jeg var ute og gikk om kvelden. Litt overbeskyttende allerede gitt. Nå bare håper jeg at testen bekrefter det hele sånn at jeg kan slappe litt mer av, og kose meg med en eventuell graviditet. Gleder meg til å teste gitt. :D Håper du får en positiv test neste måned! Men nå må du først og fremst ta vare på deg selv.. Mensen er liksom slappavtiden min i prøveperioden. Hehe.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 8. januar 2008 #47 Skrevet 8. januar 2008 Så herlig mannen din høres ut da:) Min spør ikke så mye men vet han tenker på det. Passer litt på meg med kommentarer her og der:) Og han er interessert når jeg snakker om det:) Åh, er så spent på den testen din:) Håper sånn på det beste:) Fælt å gå å vente det endelige beviset. En superpositiv test:) Ja, mensen er slappav tiden i hver pp:) Har nok blitt en spotter ja kommer ikke mensen for fullt idag...kjedelig. liker bedre når den bare kommer med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå