Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Har tat test i dag, men var så kvalm at jeg gikk og la meg etter noen minutter. Nå er den positiv, men den er sikkert falsk. Hva tror dere?
*tornerose* Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 oj........ hmmmmm vanskelig å si...... Når hadde du sist EL? Da jeg ble gravid med minstejenta tok jeg testen på uteblitt mensdato. Ingen strek så jeg la den bare fra mg. Så på den igjen etter en halvtimes tid og skulle til å kaste den... da var det altså en svak strek der.... tok derfor en test 3 dager etterpå og det var da en tydelig strek der, var altså gravid :-) Så ta en test til om noen dager :-) Masse lykke til :-)
Lille jente Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Når har du ikm da? Det sies jo at en positiv test er en positiv test, så jeg sier GRATULERER SÅ MASSE! Litt misunnelig, men send masse babystøv til oss andre du.... )
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Åh, eg har såde her på jobb og venta på innlegget ditt:) Våge meg t rope et lite hurra og sei gratulere eg og:) Så du kom deg ikkje på skolen? Skikkelig hardt rammet av kvalmen..Så drit men så kjekt:) Her har tempen gått opp igjen idag så eg skjønne ingenting...Men tr ska ver her idag eller imårå så tiden vil vise:)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2008 Legger ut en link til et bilde jeg tok av testen. Streken er ganske bred, men veeeldig svak da. Hadde forresten El 23.12, ikm på lørdag eller i morgen og mensen er borte og jeg har flust av symptomer. Hehe. Her er linken: http://superimportant.net/upload/Bilde%20133.jpg
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2008 Jeg tør virkeilg ikke juble enda. Vet jo ikke hvor lang tid det tok før den kom opp. Rammet av kvalmen ja. Fikk ikke sove i natt heller og da ble det jo bare verre.. Går det bra med deg? Flott at tempen har gått opp. Hvordan er kroppen ellers? Den her var til Elisabeth.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 d var et litt uklart bilde.. men jeg tror jeg kan se en strek... selvom streken kom senere så tror jeg du r gravid... ta en digital test så vil den nok lyse "gravid" mot deg.... lykke til:)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2008 Ja, skal ta en digital om et par dager..
Dotten Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Et forsiktig gratulerer fra meg også, og krysser fingre og tær for at du får en sterkere positiv test om et par dager Lykke til!
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. januar 2008 Takk for forsiktige gratulasjoner. Er sååå usikker selv nå. Skal ta ny test på torsdag.. DIGITAL, det er sikkert!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Gjentar: sånn var det med meg også. Så på testen etter mange timer og da var den slik som din. Jeg klarte ikke å vente med å teste på ny, og brukte digital. Med ettermiddagsurin. Den blinket leeenge før den avsa dommen Jeg mener at hvis du får utslag på vanlig cb (som ga MEG svakere utslag en billigtest) så har du nok hcg i kroppen til at en digital slår ut. Den trenger jo ikke tolkes, finner den hcg i urinen så viser den gravid! Gratulerer!!
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2008 Takk! Nå blir jeg bare mer og mer positiv her jeg sitter. Får se hvor lenge jeg klarer å vente med en digitaltest da.. Begynner å synke litt inn at jeg kanskje kan være gravid nå..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Ta en i kveld eller i morgen tidlig du. Sees på 1.trimester!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 7. januar 2008 #17 Skrevet 7. januar 2008 Hei! Jeg har fått falsk positiv tester et par ganger når jeg har sett på den etter 10 min, men da har streken vært helt sånn syltynn og svak blå..men når jeg har vært gravid derimot har jeg fått en svak, bred strek slik du beskriver!! Jeg er også av den typen som blir kjempekvalm før testen har vist positiv..Er ganske sikker på at det har klaffet for deg denne pp:-)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 7. januar 2008 Åh.. Tusen takk for at dere deler erfaringer med meg. Blir jo så usikker her jeg sitter. Håper og begynner å tro at jeg er gravid. Det er fryktelig spennende. Nå vil jeg bare ha en ordentlig positiv test. Hva er så løpet videre om jeg er gravid? Når må man søke på permisjon fra skole og sånt?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 Eg såg streken på testen din ja:) Men forstår du vil holde deg litt rolig før du tar neste test torsdag:) Åh, så kjekt:) Synd du ska få kvalmen så sterkt då. Hb an roe seg litt iallfall:) Her sitte eg og kjenne veldig lite t någe som helst..ingen mens eller tegn på noe annet. men som sagt så er det tidlig på dagen og den kan også komme imorgen viss jeg har en 28dagers denne gang... Spennendes.. men innerst inne føler jeg nok tr er på vei.. Gleder meg til å følge deg videre. Tror nok også d er noe som vokser i magen din:)
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. januar 2008 Så spennende da. Det kan jo hende du er gravid! Så lenge tanta holder seg unna så er det håp! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg denne måneden. Har så lyst på en knallpositiv test nå. Når skal du teste?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 7. januar 2008 #21 Skrevet 7. januar 2008 Ååååå så spennende! Du er nok gravid ja:) Ikke drikk eller tiss på minst 4 timer og ta en digital etterpå. Da kommer det nok opp "Gravid". Den kvalmen du har er nok svangerskapskvalme;) Sniker meg til et lite gratulerer! Vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men spør på skravle:)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 jeg håper mensen holder seg unna og da skal jeg teste onsdag morgen...men kommer den ikke idag kan det være jeg sprikker og tester imorgen....håper for lommeboken sin del eg holde meg til onsdag:) men kan være svaret kommer fortere enn som så..
Truseprinsesse Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 7. januar 2008 Det er vanskelig å holde seg ja. Håper at mensen din holder seg unna. Det er så deilig når den holder seg unna litt. Begynner å krible i magen og alt. Hvilken test bruker du, Elisabeth? Sitter her og funderer på om jeg er gravid eller ikke. Ser på testen hele tiden. Er veldig spent og begynner å tenke på alt mulig rart angående en eventuell baby. Tiden går sååå sakte akkurat nå. :)
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 kan du ikke bare ta en til da? er den også positiv er du jo GRAVID!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå