Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cubus høres ut som en grei mulighet, da kunne man ha mer enn ei truse også (ref pris på V&W: 700 kroner for trøye...) - sjekker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he jeg måtte inn på nøstebarn for å se på de ull trusene jeg... 178,- var jo grei pris, men tror ikke akkurat at mannen her hadde spretti opp av gostolen... Selv om han liker meg best uten noe da, driter egentlig i undertøy ( og bruker det som unskyldning for å slippe å kjøpe lækre ting til meg..)

Skrevet

Var 400 for trusene da. men jeg er glad du laget denne tråden for jeg er kjent med problemstillingen.

Skrevet

Nei, lokketruser er det ikke. Det er der Vera & William kommer inn.

Skrevet

Nå er vel kanskje ikke ull truser noe jeg ville brukt som lokketruser uansett...?

Skrevet

Men 400 er jo sånn rundt regna åtte normale lokketruser...

Skrevet

Jeg leste bare overskriften på innlegget ditt, men jeg begynte nesten å klø bare ved tanken på ulltruser......grøss.

Skrevet

"There is something wrong on my truse" - sa treåringen min i dag.

Helt hinsides tema, men godt sagt, syntes jeg!

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe ett par ekstra store ammeinnlegg i ull og plassere en på hver rumpeballe under buksa?.....

Skrevet

To lag med lange ullundrbukser UTEN truse under funker bra..så kan du jo sy fast et par aeinnlegg i passende størrelse på utsida av hver rævskalk.Hmmmm...nesten så man får litt grunder tanker her nå.....Ass-warmer deluxe i merinoull :-DDDD

Skrevet

... Og dette er jo ekstra fordelaktig hvis man har litt flat rumpe, for da får man ett lite rumpeløft med på kjøpet! (så lenge ammeinnlegga ikke sklir nedover da....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...