Gjest Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Hvor kald kan ei rompe bli på en liten skitur? Selv med moderate kuldegrader og ullstillongs er jeg alltid kald på rompa, samt puppa og nesa. Puppa har nå imidlertid et nytt liv etter jeg kjøpte ull ammeinnlegg sist svsk, de gjør nytta hele vinteren for å unngå frostsprengte pupper. Nesa kan jeg ikke gjøre noe for, men ulltruser som ikke er mamelukkstørrelse burde da finnes? Finnes jo fine ulltrøyer/ull-silkeblandinger, hvorfor ikke truser? (veit det finnes ull-bh også, men innlegga er tjukkere).
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Bare kjøp et par stor sloggyer som du kan etterfylle med ullgarn.. billigere det:-)
Süsse Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Strikker du ikke selv? Da kan du velge farge og mønster
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Så kan du strikke/tøve innlegg til sloggyene, best med tøving, bedre passform. Fungerer som tusan. Blitt gjordt i generasjoner her i de dype skoger. mvh Sloggydronninga )
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Og der fikk jamen KLØE NEDENTIL en helt ny dimensjon! Børstaull? Raggegarn? Er liksom ikke noe som melder seg helt naturlig..
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #7 Skrevet 7. januar 2008 Aha, tova sloggyinnlegg - da kan jeg jo lage med litt forskjellig artige design også. Et nisjeprodukt. Men du, Yppert, kan jo tove ditt eget av rompelo, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Mulig sloggyqueen fra de dype skoger er inne på noe ja:-) tovatruse må være saken:-) Du får spørre Råddaræva om hun kan ofre en av sine hjemmestrikka truser, så kan du tove disse til rett passform:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 En fire-fem runder på 90 grader bør hjelpe, så får jeg eventuelt bare bruke belte på dem.
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #12 Skrevet 7. januar 2008 Næhæhj...d går ikke. -rævva har bare 3. Man-tors-søndag, mye arbeid bak dette serru, dårlig ull år var d også....takke fanden for at jeg er smalræva
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #13 Skrevet 7. januar 2008 haaaaaa... bare noe du sier det for å roe ned meg det:-)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Åh..jasså! ser du får deg et budei-røffel ?!? HÆÆÆÆÆÆÆ?????
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #15 Skrevet 7. januar 2008 Egentlig så jeg for meg ei skikkelig Bøffel-røffel:-)
Willemo Skrevet 7. januar 2008 #16 Skrevet 7. januar 2008 Gå inn på fitjarsoap.no, de selger Vera & Villiam tøy. Ull/ silkeblanding, i de lekreste stoff og farger. Grisedyrt, men like fine etter lang tids bruk. Og, sexy.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2008 #18 Skrevet 7. januar 2008 http://www.winette.no/kategori.php?kategori=43&subkategori=67 Litt ned på sida der.
Espoir Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 Det fins ulltruser! jeg har! De er ufattlige deilige, er blanding av ull og silke. Kjøpt i utlandet. Fine og faktisk, med trøye til i macthende farge.
Willemo Skrevet 7. januar 2008 #22 Skrevet 7. januar 2008 Barna mine går med ull-mammelukker fra Nøstebarn hele året. Under ullstilongen selvsagt. ( Lurer på om de kommer til å drepe meg når de blir store nok til å forstå hvilket ull-helvete de har vokst opp i.. )
Audacious Angel Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kan strikke til deg jeg! Jeg har nå strikket to bleiebukser til knøttet, så jeg begynner å få dreisen nå! Og med lanolisering så holder de på det meste... he,he Nei da, de ville nok blitt i tykkeste laget... men nøstebarn selger truser i ull/silke blanding til voksne (har faktisk vurdert de selv, til lange fjell turer. Blir veldig kald på rompen, ikke noe godt når ikke mannen er i nærheten for å varme den opp igen heller)
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #24 Skrevet 7. januar 2008 Så jeg kan få bli et Nøstebarn likevel? Hurra! Vera & William blir dyrt i lengden...
camilla^ Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 Har kjøpt ull underbukser (shorts ligner den mere på. ) hos Cubus. De er så deilige!!!! Varmer rumpa skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå