Gå til innhold

Ligger flyplassen i Ålesund langt unna sentrum??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja en del vil jeg tro. Vi skal kanskje flytte tilbake om et år eller to også. Så det skal bli koselig håper jeg. .

Skrevet

Satser på å flytte tilbake når jeg er ferdig ot et par år vi også:)

Skrevet

Er du også fra byen? Er ikke ørsta en veldig blæh plass å bo på?:) Har altid sett på ørsta som en harry bondeplass:) hehe

Skrevet

Hehe, neeeei, men hekje oversikta over dei utskudda;) Greie liksom nogenlunde å holde oversikta over ørsta kullet;)

Skrevet

Nei, det er ikke så ille som man skulle tro. Heller ikke så lite som man skulle tro. Og så ligger det tett inntil Volda, og tilsammen blir det type Molde størrelse. Det var veldig kjedelig å bo der som tenåring, men nå lengter jeg tilbake.Flytta derifra når jeg var 15- til Ålesund. Så bodde på hybel og gikk vgs. i byen;)

Skrevet

"Og så ligger det tett inntil Volda, og tilsammen blir det type Molde størrelse."

Kan i aldri tenke me. :-)

Skrevet

Hvor mange er det som bor i Molde da? Mener jeg leste det var rundt 23 000? Vel 10 000 i ørsta, og volda er vel nesten like stort- så ikke så lang unna da:)

Skrevet

Nærmere 25. Volda har jo bare 8000 eller nåkka. Differansen e jo nesten et lite Volda i se sjøl.. ;-)

Skrevet

Hei Cat.68.Så sønnen din kom inn på vestmo:=) ? Så fint da:=)! Det er et veldig bra behandlingssenter har jeg hørt! Sambo har vært der! Han er alkoholiker! Han kommer helt sikkert til å trives godt der! Håper d går bra med han:=)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...