Cat.68 Skrevet 7. januar 2008 #1 Skrevet 7. januar 2008 Og er den noen som vet hvor Vestmo Behandlingssenter ligger ifht flyplass, sentrum?
Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Hei, flyplassen ligger på en øy utenfor byen, men der er undervanstunnel. Tar ca, 20-30 min å kjøre. Går busser fra utgangen til flyplassen til Byen. Stopper på rutebilstasjonen. Ser at behanlingssenteret ligger på moa, det er ca, en min utenfor byen. Det er der de store kjøpesenterene ligger, så der går busser fra sentrum hvert tiende min. Tar 10 min med ekspressbuss og nermere en halvtime med vanlig buss (Kjører omveier) Kos deg i Ålebyen;)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 hah!! jeg bor på den forblåste øya, 3 min fra flyplassen!! kanskje jeg skal stå på veien og vinke til deg:)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 ja.. bare vent til bommen er borte.. da vil alle fra ålesund flytte hit til vakker natur.. bor egentlig på valderøya da.. det er bedre enn vigra, giske.. og aller værst godøya.. meeen.. hadde ikke orka å bo her hvis ikke det var så nært sentrum er du fra ålesund?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 har de flyplass i ålesund? trodde de brukte fiskebåter når de skulle komme seg rundt jeg;)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #11 Skrevet 8. januar 2008 Men kjenner da endel som bor på valderøya, og det er da ikke sååå mange som bor der. Måtte inn på profilen din og se bilde nå. Men var ikke noe kjent ved deg:/
strekkmerketrollet Skrevet 8. januar 2008 #12 Skrevet 8. januar 2008 Malina: bedre å bo på giske en ørsta skal jeg si deg! )
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2008 da har jeg kommet meg hjem fra Ålesund og jeg kom meg rundt uten noen problemer MEN; Herregud for ei nydelig by!!!!!! Ble helt betatt jeg. Synd jeg hadde så liten tid. Denne byen må utforskes mer.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #14 Skrevet 8. januar 2008 Neeeei. Desuten er det for mye innavl på giske.
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #15 Skrevet 8. januar 2008 veldig fin ja:) Men vil anbefale å besøke Ålesund på sensommeren. Da skinner den;)
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #16 Skrevet 8. januar 2008 måtte se på profilen din også malina, men det var ikke noe kjent nei:/ hehe.samboern min er fra ørsta da.. så vi er der titt og ofte! ja ålesund er en fin by du:) kom han inn på behandling her altså? kjempe greier da!
Cat.68 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. januar 2008 Ja det gjorde han ;o)) Jeg skal helt klart tilbake og da skal jeg t meg bedre tid å se meg orntlig omkring.
strekkmerketrollet Skrevet 8. januar 2008 #20 Skrevet 8. januar 2008 MALINA: innavl? well... var vel kanskje derfor sambo fann seg dame fra ørsta på nettet?? (les: meg) *knis*
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #21 Skrevet 8. januar 2008 Jaja, godt han tok til forstanden da;) Så du er ørsting altså? *snike på profil*
Gjest Skrevet 8. januar 2008 #23 Skrevet 8. januar 2008 Hmm, ser du er like gammel som meg, og at du har to barn, virkelig få som har rukket å få to allerede i mitt kull da- om du ikke er fr sæbø eller vartal eller noe i den duren. Så med andre ord har jeg en misstanke om hvem du er;) Navnet ditt begynner på M ikke sant?
strekkmerketrollet Skrevet 8. januar 2008 #24 Skrevet 8. januar 2008 du mener de på sæba og vartdal formerer seg raskere?? hehehe... Stemmer det du )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå