Gå til innhold

Dere som plasserer barnet forovervendt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

åh....dere jeg-vet-best-mødrer irritere meg sånn.

 

Til HI: dette temaet har gått om og om igjen på kravleren. Derfor er folk ganske lei av dette tema nå. At du har barnet ditt bakovervendt, det få bli din sak. Og la oss andre foreldrer som har en god nok grunn til å ha barna våre fremovervendt, få gjøre det uten at du skal komme hit og begynner å mase.

 

Og om du HI syns det er så ille at foreldrer har barna sine fremovervendt, så få du faen ringe politiet eller barnevernet.

 

Ikke gidd å mas mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære tonjepia83

 

du som er så opptatt av andre sinebarns sikkerhet at du faktisk er villig til å la barnet spy i bilen hver gang man skal ut på tur, du burde kanskje selge bilen din og ta toget?? Eller bruke beina. Det er jo ganske farlig å kjøre bil uansett, så det tryggeste for deg ville være å ikke bruke bil, ta heller toget, så sparer du miljøet i samme slengen.

 

 

Skrevet

Tja, hvorfor ikke! Da sparer jeg jo penger i samme slengen også.:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...