Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 åh....dere jeg-vet-best-mødrer irritere meg sånn. Til HI: dette temaet har gått om og om igjen på kravleren. Derfor er folk ganske lei av dette tema nå. At du har barnet ditt bakovervendt, det få bli din sak. Og la oss andre foreldrer som har en god nok grunn til å ha barna våre fremovervendt, få gjøre det uten at du skal komme hit og begynner å mase. Og om du HI syns det er så ille at foreldrer har barna sine fremovervendt, så få du faen ringe politiet eller barnevernet. Ikke gidd å mas mer.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #28 Skrevet 9. januar 2008 kjære tonjepia83 du som er så opptatt av andre sinebarns sikkerhet at du faktisk er villig til å la barnet spy i bilen hver gang man skal ut på tur, du burde kanskje selge bilen din og ta toget?? Eller bruke beina. Det er jo ganske farlig å kjøre bil uansett, så det tryggeste for deg ville være å ikke bruke bil, ta heller toget, så sparer du miljøet i samme slengen.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 9. januar 2008 Tja, hvorfor ikke! Da sparer jeg jo penger i samme slengen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå