Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #27 Skrevet 6. januar 2008 Går ant å koble ut airbagen
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. januar 2008 #28 Skrevet 6. januar 2008 Skjønte det, skreiv det samma eg
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #29 Skrevet 6. januar 2008 i nyere biler er det en enkel sak å koble ut airbagen, men for de fleste av oss betyr det en kostbare affære som må gjøres på bilverksted.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 6. januar 2008 #30 Skrevet 6. januar 2008 Er ingen ny bil heller desverre................. Så det er slik det er her i huset!! Og eg skal for all del passe på å bruke blinklys og bremsene godt så alle ser det, lurar på om eg skal bruke katastrofelysa som standar eg nå.....??? god natt alle sammen som kjører med ungane framovervendt, og til dei som har dei bakover også da...... natti natti
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 6. januar 2008 #31 Skrevet 6. januar 2008 Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder å bry dere en gang... Om folk velger å ha forovervendt sete så la de nå for gudsskyld ha det da... Tror ikke folk gidder å bytte om bare fordi en eller annen på dinbaby.com sier at nå må dere forgudskyld ha barna bakovervendt, se på denne linken om hva som skjer hvis ikke... Folk gjør som de vil uannsett!!!
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 6. januar 2008 Jaja, jeg hadde iallefall prøvd. Det kan jo tross alt bli myyye mer kostbart om man ikke gjør det.
selfangerkjerringa Skrevet 6. januar 2008 #33 Skrevet 6. januar 2008 Må bare legge til at det er ingen tvil om at bakovervendt bilstol er det beste i de aller, aller fleste tilfeller. Men noen ganger er det faktisk større sikkerhetsmessig gevinst å plassere barnet framovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå